نقد و بررسی جارو شارژی بوش مدل BBH216

699
جارو شارژی بوش مدل BBH216 - بریم خرید
مشخصات جارو شارژی بوش مدل BBH216

معرفی ویژگی های جارو شارژی بوش مدل BBH216

جاروشارژی های بوش از پرفروش ترین برندهای بازار هستند که طرفداران زیادی دارند. جاروشارژی های دستی و عصایی بوش به دلیل کیفیت بالایی که دارند بسیار پرفروش هستند و نسبت به سایر برندها، طرفداران بیشتری دارند. در بین تمام مدل های بوش آلمان، جارو شارژی بوش مدل BBH216 یکی از مدل های پرطرفدار است که فروش بسیار بالایی دارد که در ادامه این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، درباره مشخصات و همچنین قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BBH216 صحبت کردیم تا بتوانید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

ویژگی های جارو شارژی بوش مدل BBH216

جارو شارژی بوش مدل BBH216 یکی از مدل های دو در یک بوش است که هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی قابل استفاده است. یعنی در صورت نیاز شما می توانید به صورت ایستاده از آن استفاده کنید و تمام سطوح مختلف مانند کف، پارکت، موکت، فرش و تمامی سطوح قابل دسترس را به خوبی تمیز کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از مدل بی سیم یا دستی آن استفاده کنید این قسمت روی بدنه تعبیه شده و می توانید آن را جدا کنید و استفاده کنید. این محصول به رنگ سرمه ای تولید می شود و طراحی آرگونومیک دارد یعنی خیلی خوش دست است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

خرید جارو شارژی بوش مدل BBH216 - بریم خرید

وزن این جاروشارژی هم حدود ۲٫۵ کیلوگرم است و بسیار سبک است. چون از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم است به همین دلیل سبک و قابل حمل است و به راحتی جابجا می شود.

باتری لیتیومی

باتری جاروشارژی بوش مدل ۲۱۶ از نوع لیتیوم یون است. باتری های لیتیومی کیفیت بسیار بالایی دارند، مدت زمان زیادی شارژ را در خود نگه می دارند، بازدهی و شارژدهی بسیار خوب با راندمان بالایی دارند و از همه مهمتر طول عمر بالایی دارند یعنی نیازی به تعویض آن ندارید و سالیان سال می توانید به خوبی از آن استفاده کنید. همچنین این باتری امکان شارژ سریع هم دارد یعنی نسبت به سایر مدل ها سریع تر شارژ می شود.

برس Electro برای تمیز کردن انواع سطوح

با کمک برس الکترو جاروشارژی بوش مدل ۲۱۶ می توانید کف، پارکت، موکت، فرش و تمام سطوح قابل دسترس را به خوبی تمیز کنید و مو، زباله و گرد و خاک را به خوبی تمیز کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید جاروشارژی بوش در بریم خرید

تنظیم توان و قدرت مکش جاروشارژی بوش مدل ۲۱۶

این محصول قابلیت تنظیم توان و تنظیم قدرت مکش دارد یعنی شما هر جایی که بخواهید می توانید از سرعت بالا و در صورت نیاز از سرعت پایین آن استفاده کنید. طبیعی است که جاروشارژی ها در حالت تند با توان بالاتر، مصرف باتری بالاتری دارند و ممکن است سریع تر نیاز به شارژ داشته باشند. این محصول دو سطح قدرت دارد.

فلیتر قابل شستشو

یکی دیگر از ویژگی های جاروشارژی بوش داشتن فیلتر قابل شستشوست. فیلترها در مجاورت موتور دستگاه قرار دارند. برای اینکه از ورود گرد و خاک و ذرات ریز به داخل موتور جاروشارژی جلوگیری کنند تعبیه شدند و طول عمر دستگاه را افزایش می دهند. چون زمانی که گرد و خاک وارد موتور نشود موتور آسیب نمی بیند. بنابراین هر چند وقت یک بار فیلتر را جدا کنید بشویید، تمیز کنید و مجدد در سر جای خود قرار دهید تا از موتور جاروشارژی شما محافظت کند.

سری های قابل تعویض

جاروشارژی بوش مدل BBH216 سری های قابل تنظیم دارد که برای تمیز کردن گوشه ها، کنج ها، مبلمان و… بتوانید از آن استفاده کنید. سری های قابل انعطاف و قابل تنظیم این جاروشارژی قابلیت های زیادی در اختیار شما می گذارد تا برای تمیز کردن زیر مبلمان و…. با مشکل مواجه نشوید.

فناوری  Easy Clean System

همچنین این محصول از فناوری Easy Clean System  نیز پشتیبانی می کند یعنی به راحتی می توانید قطعات آن را جدا کنید و تمیز کنید. جدا شدن و تمیز کردن قطعات این محصول بسیار راحت است.

شارژدهی و بازدهی باتری جاروشارژی بوش مدل BBH216

این جاروشارژی بعد از هر بار شارژ کامل حدود ۳۵ دقیقه به صورت مداوم با سرعت بالا شارژدهی پی در پی دارد و پس از ۴ الی ۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود.

قیمت جارو شارژی بوش مدل BBH216 - بریم خرید

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی ویژگی های جاروشارژی بوش مدل BBH216 پرداختیم تا با آگاهی کامل برای خرید جاروشارژی بوش آلمان اقدام کنید. در صورتی که تمایل دارید قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید می توانید به وب سایت بریم مراجعه کنید و لیست تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید جاروشارژی را مشاهده فرمایید سپس برند موردنظر و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و از ارزان ترین فروشنده با بالاترین کیفیت خرید خود را انجام دهید.