نقد و بررسی مشخصات جارو شارژی بوش مدل BBHF214R

872
قیمت و جاروشارژی بوش مدل BBHF214R - بریم خرید
مشخصات جاروشارژی بوش مدل BBHF214R

جارو شارژی بوش مدل BBHF214R

جاروشارژی بوش مدل BBHF214R یکی از جاروشارژی های پرکاربرد و پرطرفدار از برند بوش است که در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، تصمیم گرفتیم درباره مشخصات کامل آن صحبت کنیم. در صورت تمایل به مشاهده قیمت خرید جاروشارژی بوش مدل BBHF214R و مقایسه قیمت آن در فروشگاه های اینترنتی معتبر می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

جاروشارژی ها به صورت بی سیم و با سیم هستند. جاروشارژی های باسیم همانند جاروبرقی هستند که با سیم کار می کنند فقط ابعاد کوچک تری نسبت به جاروبرقی دارند و دسته ای بلند دارد همچنین قدرتی کمتر از جاروبرقی دارند اگر از من بپرسید بین جاروبرقی و جاروشارژی باسیم کدام بهتر است قطعا جاروبرقی را انتخاب می کنم! چون اگر قرار باشد با سیم کار کنیم از جاروبرقی استفاده می کنیم که توان بالاتری داشته باشد. اما لازم به ذکر است با پیشرفت تکنولوژی برخی از برندها از جمله بوش، جاروشارژی های بی سیم و دسته داری تولید کردند که همانند جاروبرقی دسته ای بلند دارد اما بدون سیم کار می کند و نیازی به اتصال به پریز هنگام کار کردن نیست. این به شما کمک می کند که در نقاطی که دسترسی به پریز برق ندارید هم بتوانید از جارو استفاده کنید. جاروشارژی بوش مدل BBHF214R یکی از همین مدل های جاروشارژی بی سیم است که در ادامه تمام مشخصات آن را برای شما شرح می دهیم.

ویژگی های جاروشارژی بوش مدل BBHF214R

این جاروشارژی یکی از مدل های پرفروش برند بوش است که طرفداران زیادی دارد. طراحی این محصول به صورت بی سیم است و بدون اتصال مستقیم به پریز می توانید از آن استفاده کنید. این جاروشارژی دسته ای بلند دارد و برای افرادی که کمر درد دارند بسیار مناسب است چون بدون نیاز به خم شدن می توانند سطوح مختلف را جارو بکشند.

خرید جاروشارژی بوش مدل BBHF214R - بریم خرید

یکی دیگر از ویژگی های بارز این جاروشارژی دو در یک بودن آن است. یعنی شما می توانید به صورت دسته دار یا عصایی و همچنین به صورت دستی در ابعاد کوچک تری از آن استفاده کنید. به همین دلیل هم این مدل تبدیل به پرفروش ترین جاروشارژی بوش شده است چون با یک بار هزینه کردن می توانید دو نوع جاروشارژی به صورت همزمان داشته باشید و هر جایی که لازم بود از مدل دسته دار و در صورت نیاز به صورت دستی و در ابعاد کوچکتر از آن استفاده کنید.

در واقع این جاروشارژی روی دسته خود یک قسمت به صورت جداگانه دارد که جدا می شود و می توانید از آن به صورت دستی استفاده کنید که در ادامه کاربرد آن را خواهیم گفت.

سیستم EasyClean در جاروشارژی بوش

همچنین مجهز به سیستم EasyClean است یعنی قطعات آن به راحتی جدا می شود و می توانید آن را تمیز کنید.

قابلیت نصب به روی دیوار

این محصول قابلیت نصب به روی دیوار هم دارد یعنی اگر شما با کمبود فضا مواجه هستید می توانید این جاروشارژی را روی دیوار نصب کنید و نگران کمبود فضا یا جاگیر بودن آن نباشید.

کاربرد جاروشارژی دستی بوش مدل ۲۱۴

این مدل جاروشارژی به صورت دستی با وزن کمی قابل استفاده است. جاروشارژی دستی ۲۱۴ بوش چون وزن کمی دارد قابل حمل است و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. این محصول برای تمیز کردن خودرو، زیر صندلی، داخل داشبورد، گوشه و کنج خانه و تمام نقاط غیر قابل دسترس استفاده می شود و به دلیل ابعاد کوچک و جمع و جوری که دارد در هر جایی می تواند قرار بگیرد. برای مثال داخل خودرو، کابینت، کمد، گوشه دیوار، زیر مبل، بالای کمد، زیر کابینت و… می توانید آن را بگذارید. این جاروشارژی برای تمیز کردن زباله های ریز که از دهانه آن عبور کنند و همچنین گرد و خاک و… بسیار مناسب است و توان بالایی دارد.

کاربرد جاروشارژی عصایی بوش مدل ۲۱۴

این جاروشارژی همانطور که گفته شد دو در یک است یعنی می توانید از آن به صورت عصایی یا ایستاده هم استفاده کنید چون دسته ای بلند دارد که به راحتی تمیز کردن سطوح مختلف مانند کف، موکت، پارکت، سرامیک، فرش و… را برای شما امکان پذیر می کند. حالت عصایی یا ایستاده این جاروشارژی همانند جاروبرقی است و تمیز کردن سطوح مختلف را برای شما امکان پذیر می کند.

جاروشارژی بوش مدل BBHF214R - بریم خرید
خرید جاروشارژی بوش مدل BBHF214R

باتری جاروشارژی بوش مدل BBHF214R

باتری جاروشارژی بوش مدل ۲۱۴ از نوع لیتیوم یون است که کیفیت بسیار بالایی دارد و شارژدهی و راندمان آن بسیار بالاست. طول عمر باتری های لیتیوم یون بسیار بالاست به همین دلیل نیازی به نگرانی برای خراب شدن باتری آن وجود ندارد. باتری های لیتیوم یونی در مدت کوتاهی شارژ کامل می شوند و پس از شارژ کامل بازدهی بالایی دارند و زمان طولانی تری می توانید از آن ها استفاده کنید.

شارژدهی جاروشارژی دو در یک بوش مدل ۲۱۴

این محصول پس از هر بار شارژ کامل حدود ۳۵ دقیقه شارژدهی مداوم دارد. شارژ کامل این جاروشارژی ۵ ساعت زمان می برد اما شارژدهی آن پس از شارژ کامل باتری، نسبت به سایر مدل های جاروشارژی بسیار بیشتر و بهتر است. این جاروشارژی یک پایه شارژ هم دارد که شما باید جاروشارژی را روی آن قرار دهید و به برق متصل کنید تا بتوانید آن را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع جارو شارژی

سری های جاروشارژی ۲۱۴ بوش

این جاروشارژی سری های مختلف و قابل تعویض دارد که می توانید از آن ها برای تمیز کردن مبلمان، گوشه ها و… استفاده کنید.

مشخصات جاروشارژی بوش مدل BBHF214R - بریم خرید
مشاهده قیمت جاروشارژی بوش مدل BBHF214R – بریم خرید

فیلتر قابل شستشوی جاروشارژی بوش مدل ۲۱۴

جاروشارژی ۲۱۴ بوش یک فیلتر قابل شستشو هم دارد که از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جاروشارژی جلوگیری می کند بنابراین طول عمر این دستگاه بیشتر می شود و سالیان سال می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

قابلیت تنظیم توان و قدرت مکش در جاروشارژی ۲۱۴ بوش

این جاروشارژی قابلیت تنظیم توان و قدرت مکش دارد که به شما امکان تنظیم قدرت مکش را می دهد تا در صورت نیاز سرعت و توان مکش آن را کم یا زیاد کنید و از آن به خوبی استفاده کنید.

مخزن جاروشارژی ۲۱۴ بوش

این محصول مخزن دار است و حجم مخزن آن حدود ۰٫۴ لیتر است که به شما امکان تمیز کردن خانه را با خیال راحت و بدون نگرانی از پر شدن مخزن می دهد. نگران حجم کم مخزن های جاروشارژی هم نباشید چون جاروشارژی برای تمیز کردن زباله های کوچک و گرد و خاک استفاده می شود و زباله های بزرگ از دهانه آن اصلا عبور نمی کنند به همین دلیل مخزن آن به زودی پر نمی شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

قدرت موتور جاروشارژی بوش مدل ۲۱۴

موتور جاروشارژی بوش مدل BBHF214R  با قدرت ۱۴ وات کار می کند و توان بالایی نسبت به سایر موتورهای جاروشارژی دارد بنابراین توان مکش آن بالاست و به سرعت محیط شما را تمیز می کند.

سخن پایانی

این مقاله از بریم خرید درباره مشخصات کامل جاروشارژی بوش مدل BBHF214R بود تا یک راهنمای خرید برای جاروشارژی بوش باشد و به شما در انتخاب بهتر محصول موردنظرتان کمک کند. اگر قصد خرید جاروشارژی بوش با قیمت مناسب دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت جاروشارژی بوش مدل BBHF214R  را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با بالاترین کیفیت انجام دهید همچنین برای مشاهده سایر جاروشارژی های بوش و یا سایر برندها می توانید به صفحه جاروشارژی بروید و لیست تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید جاروشارژی را مشاهده کنید تا خرید خود را از معتبرترین فروشگاه با نازل ترین قیمت مشاهده کنید. همچنین وب سایت بریم خرید علاوه بر مقایسه قیمت جاروشارژی ها در زمینه های مختلف مانند خانه و آشپزخانه و همچنین لوازم گرمایشی و… نیز فعالیت می کند. اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.