نقد و بررسی جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1

664
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1- بریم خرید
قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 - بریم خرید

جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1

جاروشارژی یکی از وسایل کاربردی برای نظافت منزل و ساختمان است که امروزه خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. جاروشارژی ها مزایای زیادی دارند و می توانند نیاز روزمره شما را برای وسایل نظافتی به خوبی تامین کند و رضایت شما را جلب کند. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به بررسی و معرفی مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 می پردازیم با ما همراه باشید.

جاروشارژی چیست؟

جاروشارژی یک وسیله برای نظافت است که همانند جاروبرقی برای جمع کردن زباله و گرد و خاک استفاده می شود. جاروشارژی ها در دو مدل معمولا تولید می شوند جاروشارژی های عصایی یا پارویی و جاروشارژی های دستی، که جاروشارژی های دستی در ابعاد کوچکی تولید می شوند و برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس بسیار مناسب هستند اما جاروشارژی های عصایی همانند جاروبرقی هستند و دسته ای بلند دارد. این نوع جاروشارژی برای تمیز کردن سطوح عادی و قابل دسترس مانند کف، پارکت، موکت و…. کاربرد دارد. با کمک این جاروشارژی دیگر نیازی به خم شدن و تمیزکاری نخواهید داشت.

ویژگی ها و مزایای جاروشارژی

جاروشارژی ها مزایای زیادی دارند برای مثال:

جاروشارژی های دستی در ابعاد کوچکی تولید می شوند بنابراین وزن کمی دارند و قابل حمل هستند. این نوع جاروشارژی ها کوچک و قابل حمل هستند همچنین بدون سیم کار می کنند به همین دلیل به راحتی می توانید از آن ها برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس مانند گوشه ها، کنج ها، زیر مبل و همچنین داخل خودرو، زیر صندلی و داشبورد استفاده کنید.

جاروشارژی های عصایی یا پارویی هم مانند جاروبرقی هستند دسته ای بلند دارد و برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می شوند. این نوع جاروشارژی برای کسانی که کمر درد دارند و نمی توانند خم شوند یا نمی توانند روی زمین بشینند و از نوع دستی آن استفاده کنند بسیار مناسب است چون بدون نیاز به خم شدن می توانید محیط خود را تمیز کنید.

جاروشارژی ها نسبت به جاروبرقی ها مکش کمتری دارند اما از جنس پلاستیک فشرده هستند و بسیار سبک هستند به همین دلیل به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

اما علاوه بر این دو نوع جاروشارژی که معرفی کردیم یک نوع دیگر جاروشارژی هم هست که دو در یک است یعنی هم به صورت ایستاده یا پارویی و هم به عنوان یک جاروشارژی دستی استفاده می شوند. این نوع جاروها یک نوع جاروشارژی دستی روی بدنه خود دارند که می توانید آن را جدا کنید و استفاده کنید همچنین به صورت ایستاده و عصایی هم قابل استفاده هستند. جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 یکی از همین مدل های دو در یک است که طرفداران زیادی دارد.

مشخصات جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1

جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین جاروشارژی های بوش است که به صورت دو در یک است. یعنی شما می توانید از آن به صورت ایستاده یا عصایی و همچنین به صورت دستی یا بی سیم استفاده کنید. به همین دلیل است که میزان فروش جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 بسیار بالاست چون از لحاظ قیمت کاملا به صرفه است و با یک بار هزینه می توانید دو جاروشارژی به صورت همزمان داشته باشید تا در صورت نیاز از هر کدام که خواستید استفاده کنید. جاروشارژی سری ۸ بوش مدل ۸۶PERT1  با سیم است یعنی شما برای تمیز کردن خانه باید به صورت باسیم از آن استفاده کنید و آن را به پریز متصل کنید.

این محصول یک لوله خرطومی هم دارد که به راحتی جایگزین پارویی کف می شود تا بتوانید سری های مختلف را به راحتی نصب کنید. یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 بند اتصالی هست که برای شما ارسال می شود. اگر شما بخواهید از حالت دستی یا بی سیم آن استفاده کنید و نتوانید روی زمین بشینید یا به هر دلیلی استفاده از آن برای شما سخت باشد می توانید این بند را به قسمت جاروشارژی دستی آن وصل کنید و لوله خرطومی این جاروشارژی را هم نصب کنید. سپس آن را روی دوش خود بیاندازید و به راحتی بدون نیاز به اینکه آن را در دستان خود بگیرید، محل موردنظرتان را تمیز کنید.

اکسسوری های جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1

این محصول دارای یک کیت اکسسوری برای تمیز کردن حرفه ای تر و جمع کردن موهای زائد حیوانات خانگی است. بنابراین برای کسانی که حیوان خانگی دارند و از مشکل ریزش موی حیوان خانگی خود رنج می برند مناسب است.

خرید جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 - بریم خرید

قدرت مکش جاروشارژی سری ۸ بوش آلمان

قدرت مکش جاروشارژی سری ۸ بوش حدود ۲۸ وات است و توان بسیار بالایی نسبت به سایر مدل های جاروشارژی دارد.

بازدهی و میزان شارژدهی جارو شارژی بوش مدل ۸۶PERT1

بازدهی این جاروشارژی پس از هر بار شارژ کامل حدود ۳۵ دقیقه مداوم و ۶۰ دقیقه به صورت مرحله ای است. بنابراین بازدهی و راندمان بالایی دارد و برای نظافت محیط به راحتی به شما کمک می کند.

ما در یک مقاله دیگر به معرفی انواع جاروشارژی های بوش و پرفروش ترین جاروشارژی های بوش آلمان پرداختیم. به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز بخوانید.

سنسور تشخیص پر بودن مخزن جاروشارژی

جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 یک سنسور برای تشخیص پر بودن مخزن زباله دارد یعنی در صورتی که مخزن زباله این جاروشارژی پر شود، به شما نمایش می دهد تا آن را تخلیه کنید. اگر شما مخزن زباله جاروشارژی خود را به موقع تمیز کنید، قطعا طول عمر آن بالاتر می رود.

نمایشگر شارژ باتری

این محصول یک نمایشگر شارژ باتری دارد که در صورت کم شدن شارژ باتری به شما اطلاع می دهد تا آن را به شارژ بزنید.

باتری جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1

جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 یک باتری لیتیومی دارد. همانطور که می دانید طول عمر باتری لیتیومی نسبت به سایر باتری ها بسیار بیشتر است. این نوع باتری ها، بازدهی بالایی دارند، شارژ را به خوبی در خود نگه می دارند و همچنین بازدهی و راندمان بسیار بالایی دارند یعنی پس از هر بار شارژ کامل، به زودی خاموش نمی شوند و برای استفاده مکرر تا حدود ۳۵ دقیقه مناسب هستند که این زمان برای تمیز کردن خانه های کوچک و بزرگ مناسب است.

قابلیت تنظیم توان جاروشارژی بوش آلمان

قدرت مکش این جاروشارژی در سه حالت قابل تنظیم است و در صورت نیاز می توانید از آن با توان دلخواه خود استفاده کنید.

سری قابل تعویض

جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 سری قابل تعویض دارد که در صورت نیاز می توانید آن ها را جدا کنید، تمیز کنید و یا برای تمیز کردن هر بخش از منزل از یک برس مخصوص استفاده کنید برای مثال برس گردان و نازل دارد که زباله های ریز و مو را به راحتی جمع می کند. همچنین یک برس گردان جدا شونده و قابل شستشو دارد که به راحتی جدا می شود و می توانید آن را تمیز کنید، بشویید و دوباره نصب کنید.

همچنین یک سری برای تمیز کردن مبلمان، سری گوشه گیر برای تمیز کردن گوشه ها و کنج ها و همچنین اتوموبیل و…، سری مخصوص جدا کردن مو از مبلمان و فرش هم دارد که از هرکدام می توانید بنابر نیازتان استفاده کنید. این سری های مختلف، قابلیت های زیادی به شما می دهد و می توانید به راحتی تمام نقاط خانه را تمیز کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی مشخصات کامل جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 پرداختیم. در صورتی که قصد خرید جاروشارژی بوش آلمان دارید و یا می خواهید قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCH86PERT1 را بدانید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که در تمام زمینه های خانگی، صوتی و تصویری، خانه و آشپزخانه و…. فعالیت می کند و به مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه های اینترنتی معتبر و مختلف می پردازد. شما می توانید لیست تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید جاروشارژی بوش و سایر برندهای معتبر را مشاهده کنید و خرید خود را از معتبرترین فروشگاه با نازل ترین قیمت انجام دهید.