خرید بخاری گازی – معرفی پرفروش ترین مدل ها به همراه قیمت خرید

671
بهترین مدل های بخاری گازی - بریم خرید
بهترین مدل های بخاری گازی - بریم خرید

ده مدل از بهترین بخاری های گازی

همانطور که می دانید، با شروع فصل سرما مردم به دنبال خرید وسایل گرمایشی هستند تا از سرما نجات پیدا کنند. وسایل گرمایشی زیادی برای گرم کردن منزل یا محیط کار و… وجود دارد که هر خانواده با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می کند. برای مثال رادیاتور، گرمایش با پکیج، گرمایش با شومینه، گرمایش از کف، بخاری برقی، بخاری گازی و… همگی جزء وسایل گرمایشی پرکاربرد در خانه های ایرانی هستند. با توجه به قیمت گاز یکی از بهترین گزینه ها خرید بخاری گازی است. بخاری ها انواع مختلفی دارند و یکی از پرفروش ترین وسایل گرمایشی هستند که نصب آسانی دارند و به راحتی در تمام فضاها قرار می گیرند تا گرمایش موردنیاز شما را به وجود بیاورند.

مقایسه بخاری برقی و بخاری گازی

یکی از انواع بخاری ها، بخاری برقی است که با برق کار می کند و فضای موردنظر شما را گرم می کند. اما مزایا و معایب خاصی دارد به همین دلیل نسبت به بخاری گازی طرفداران زیادی ندارد. چون هزینه برق شما را افزایش می دهد و فقط برای محیط های کوچک کاربرد دارد. یعنی محیط های بزرگ با بخاری برقی گرم نمی شوند و فقط برای گرم کردن حمام، اتاق خواب و… کاربرد دارد.

اما اولویت خرید هر ایرانی بخاری گازی است. چون بخاری گازی هزینه مناسبی دارد و فضاهای بزرگ را به راحتی گرم می کند. همچنین هزینه گاز مصرفی شما را خیلی افزایش نمی دهد. چون تعرفه گاز در ایران به صرفه تر از تعرفه برق است. به همین دلیل خرید بخاری گازی طرفداران بیشتری نسبت به خرید بخاری برقی دارد. بخاری گازی با توان های مختلفی تهیه و تولید می شود که بر اساس فضای موردنظرتان می توانید بخاری با سایز بزرگ تر و توان بیشتر تهیه کنید.

انواع بخاری گازی

شما برای خرید بخاری گازی باید توان بخاری، متراژ فضا و ارتفاع سقف را بررسی کنید تا یک بخاری بر اساس نیاز خودتان تهیه کنید و فضای شما را بیش از حد گرم نکند. بخاری های گازی بر اساس دودکش و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند که به شرح زیر است:

  • بخاری گازی دودکش دار: این بخاری گاز CO را به بیرون از خانه منتقل می کند چون اگر گاز مونوکسید کربن در خانه پخش شود خطرناک است و احتمال گازگرفتگی و آتش گرفتن وجود دارد.
  • بخاری گازی بدون دودکش: یکی دیگر از بخاری های گازی است که معمولا سایز کوچکی دارد و برای فضاهای کوچک تر و باز مناسب است.
  • بخاری گازی طرح شومینه: بخاری گازی طرح شومینه یکی دیگر از انواع بخاری های گازی است شبیه شومینه طراحی می شود اما توسط گاز کار می کند و بسیار زیباست.

نکات خرید بخاری گازی

  • خرید بخاری گازی نیازمند تحقیق و بررسی نکات زیادی است که ما در یک مقاله برای شما توضیح دادیم برای مثال شما باید بخاری گازی انتخاب کنید که قدرت گرم کردن فضای موردنظر شما را داشته باشد اما فضا را بیش از حد گرم نکند. همچنین برای گرمایش نیز توان کافی داشته باشد و خیلی کوچک نباشد.
  • اگر فضای شما کمتر از ۵۰ متر مربع است و یک فضای بسته بدون جریان هوا دارید یک بخاری گازی دودکش دار و دیواری استفاده کنید. اما اگر فضای شما باز است و هوا در آن جریان دارد از بخاری گازی دودکش دار و دیواری استفاده کنید.
  • فضاهای بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع نیازمند خرید بخاری گازی با توان بین ۸ تا ۱۲ هزار هستند. فضاهای بزرگ تر از ۷۰ متر باید بخاری گازی با توان بالای ۱۲ هزار داشته باشند.
  • هنگام خرید بخاری گازی به برچسب استاندارد آن توجه کنید.
  • بخاری گازی بخرید که مجهز به سیستم ODS باشد.
  • بخاری گازی که سیستم ترموکوپل دارد در صورت خاموش شدن بخاری، جریان گاز را قطع می کند. پس بخاری گازی را انتخاب کنید که سیستم ترموکوپل داشته باشد.

ما در یک مقاله به صورت کامل شما را برای خرید بخاری گازی راهنمایی کردیم و تمام نکات لازم و راهنمای خرید بخاری گازی را برای شما قرار دادیم. پس اگر هنوز درباره بخاری گازی نمی دانید می توانید مقاله راهنمای انتخاب بخاری گازی را بخوانید. اما برای اینکه بتوانید یک بخاری گازی خوب داشته باشید تا به بهترین شکل مکان موردنظر خود را گرم کنید باید با بهترین مارک بخاری گازی آشنا شوید. که ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، مرجع مقایسه قیمت و محصولات و قیمت های فروشگاه های اینترنتی، ده مدل از بهترین مدل های بخاری گازی را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک بخاری گازی

۱٫ بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN بدون دودکش

کمپانی پلار یکی از معروف ترین و بهترین مارک بخاری گازی هاست که محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند. بخاری گازی KN20  توسط شرکت پلار تولید شده و یکی از پرفروش ترین مدل هاست که کاربران زیادی آن را تهیه کردند، رضایت داشتند و خرید آن را به سایر کاربران توصیه کردند. این بخاری گازی طراحی زیبایی بر اساس پارامترها و استانداردهای جهانی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. این بخاری بدون دودکش است و برای فضاهایی که گردش هوا دارند و باز هستند مناسب است. وزن این محصول حدود ۱۲٫۵ کیلوگرم است و در ابعاد کوچکی تولید می شود به همین دلیل به صورت دیواری هم قابل استفاده است.

بخاری گازی پلار مدل 20KN بدون دودکش - بریم خرید
بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN بدون دودکش – بریم خرید

این بخاری از سیستم ODS پشتیبانی می کند. یعنی در صورتی که اکسیژن محیط کم شود به صورت خودکار جریان گاز این بخاری قطع می شود و خاموش می شود. ابعاد این بخاری کوچک است اما بازدهی بسیار بالایی دارد و به خوبی فضای موردنظر شما را گرم می کند. جنس بدنه این بخاری بسیار باکیفیت و مرغوب است به همین دلیل در اثر گرما فرسوده نمی شود و آسیبی نمی بیند. ظرفیت گرمایش بخاری KN20 پلار حدود ۵۰۰۰ کیلووات است که انتخاب خوبی برای فضاهای کوچک و روباز است. تنظیم شعله این دستگاه در دو سطح عملکرد انجام می شود و قابلیت تنظیم دما دارد.

نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۵۰۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش ندارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۲٫ بخاری گازی پلار مدل ۳۰KN بدون دودکش

یکی از محصولات پرفروش شرکت پلار بخاری گازی KN30  است که با کمک گاز شهری، فضای موردنظر شما را گرم می کند. این بخاری به صورت دیواری و زمینی قابل استفاده است چون هم ابعاد کوچکی دارد و هم بدون نیاز به دودکش کار می کند. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را به دیوار نصب کنید و از آن استفاده کنید. جنس بدنه بخاری KN30 پلار بسیار مرغوب و با کیفیت است به همین دلیل بر اثر گرمای بیش از حد آسیبی به بدنه این دستگاه وارد نمی شود. شعله این دستگاه در سه حالت قابل تنظیم است و یک جرقه زن برای آسان تر روشن شدن بخاری دارد. قابلیت تنظیم دما دارد و به راحتی می توانید دمای موردنظر خود را تنظیم کنید تا گرمایش دلخواهتان را دریافت کنید.

بخاری گازی پلار مدل 30KN بدون دودکش - بریم خرید
بخاری گازی پلار مدل ۳۰KN بدون دودکش – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۷۰۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش ندارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی پلار مدل ۳۰KN به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

 

۳٫ بخاری گازی آبسال مدل ۴۳۷ بدون دودکش

آبسال یکی دیگر از برندهای پرفروش است که محصولاتی باکیفیت، با بازدهی بالا و توانایی گرم کردن محیط های کوچک و بزرگ تولید می کند. آبسال می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید بخاری گازی باشد. به همین دلیل تبدیل به یکی دیگر از بهترین مارک بخاری گازی ها شده است. بخاری گازی ۴۳۷ آبسال یکی دیگر از پرفروش ترین بخاری های گازی است که در سایز نسبتا کوچکی تولید می شود و بدون دودکش کار می کند. به همین دلیل برای فضاهای کوچک و سرباز مانند فروشگاه هاو … مناسب است.

ظرفیت گرمایشی این بخاری حدود ۳۹۰۰ کیلووات است. این بخاری قابلیت تنظیم شعله دارد و در سه حالت عملکرد می توانید شعله آن را تنظیم کنید. به دلیل ابعاد کوچکی که دارد می توانید آن را به صورت دیواری و یا زمینی استفاده کنید. وزن این بخاری حدود ۶ کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. همچنین این مدل از بخاری آبسال، ترموکوپل دارد و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

بخاری گازی آبسال مدل 437 بدون دودکش - بریم خرید
بخاری گازی آبسال مدل ۴۳۷ بدون دودکش – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۳۹۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش ندارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی آبسال مدل ۴۳۷ به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۴٫ بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱ بدون دودکش

بخاری گازی ۴۸۱ آبسال یکی دیگر از بخاری های شرکت آبسال است که بازدهی بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند فضای موردنظر شما را گرم کند. سوخت این بخاری توسط گاز شهری تامین می شود و ظرفیت گرمایش و میزان بازدهی گرمای آن حدود ۴۴۰۰ کیلووات است. در ابعاد کوچکی تولید می شود و جنس بدنه مقاومی دارد به همین دلیل بدون هیچ نگرانی می توانید در فضاهای روباز که گردش هوا داشته باشند از این محصول استفاده کنید.

این بخاری به صورت دیواری و زمینی قابل استفاده است و بدون نیاز به دودکش کار می کند. وزن بخاری ۴۸۱ آبسال حدود ۱۰ کیلوگرم است و قابلیت تنظیم شعله و دما دارد. بنابراین می توانید با دمای دلخواهتان فضای موردنظرتان را گرم کنید. این بخاری به دلیل بدون دودکش بودن، برای فضاهای سربسته مانند اتاق خواب و یا حمام مناسب نیست و بیشتر برای سالن ها، مغازه ها و ادارات کاربرد دارد که گردش هوا دارند.

خرید بخاری گازی آبسال مدل 481 بدون دودکش - بریم خرید
خرید بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱ بدون دودکش – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۴۴۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش ندارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱ بدون دودکش به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۵٫ خرید بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل ۸۰۰۰ دودکش دار

در ادامه معرفی بهترین مارک بخاری گازی قصد داریم یکی از بخاری های گازی دودکش دار که طرفداران زیادی دارد به شما معرفی کنیم. برند مروارید سوز یکی از برندهای مشهور در تولید بخاری گازی است که محصولات تولید شده توسط این شرکت کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک بخاری گازی شده است. جنس بدنه این محصول از فولاد و لعاب است و کیفیت بالایی دارد. در نتیجه در مقابل گرما و حرارت مقاوم است و در صورت گرم شدن بدنه آسیب نمی بیند.

بخاری ۸۰۰۰ مروارید سوز، قابلیت تنظیم شعله دارد که بتوانید میزان شعله را بر اساس نیاز و گرمای موردنیازتان تنظیم کنید. همچنین یک جرقه زن یا فندک دارد که به راحتی بتوانید آن را روشن کنید. این بخاری مجهز به سیستم ترموکوپل و ODS  است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط، بخاری به صورت خودکار خاموش می شود و جریان گاز آن قطع می شود تا دچار گازگرفتگی نشوید. جنس مشعل این دستگاه از نوع استیل ضدزنگ است، به سادگی آسیب نمی بیند و کیفیت خوبی دارد. توان بخاری گازی دودکش دار مدل ۸۰۰۰ مروارید سوز، حدود ۳۷۰۰ کیلووات است که برای گرم کردن خانه و فضاهای سربسته بسیار مناسب است.

خرید بخاری 8000 مروارید سوز - بریم خرید
بخاری ۸۰۰۰ مروارید سوز – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۳۷۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی مرواریدسوز طرح گرافیکی مدل ۸۰۰۰ دودکش دار به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۶٫ بخاری گازی نیک کالا مدل ایده آل MN9 دودکش دار

برند نیک کالا یکی دیگر از بهترین مارک بخاری گازی هاست که بسیار کم مصرف است و بازدهی گرمای بالایی دارد. کمپانی نیک کالا، محصولات خود را طبق استانداردهای جهانی تولید می کند به همین دلیل امنیت بالایی دارد. مدل MN9 نیک کالا، یکی از مدل های پرفروش این برند است که طراحی منحصر به فردی دارد و بازدهی حرارت آن بسیار بالاست. به همین دلیل مصرف گاز شما را کاهش می دهد. این بخاری گازی دودکش دار است و در فضاهای بسته مانند منزل، اتاق و… می توانید از آن استفاده کنید.

این بخاری از سیستم ترموکوپل هم پشتیبانی می کند تا در صورت خاموش شدن فندک بخاری، به صورت خودکار خاموش شود. حداکثر ظرفیت گرمایشی این بخاری، حدود ۶۵۰۰ کیلووات است. شعله این بخاری قابل تنظیم است و می توانید به صورت دلخواه از شعله موردنظرتان برای گرم کردن محیط استفاده کنید. همچنین دمای قابل تنظیم دارد که در صورت گرم یا سرد شدن محیط بتوانید دمای بخاری را تنظیم کنید. بخاری نیک کالا مدل MN9 به دلیل دودکش دار بودن، فقط به صورت زمینی قابل استفاده است و به صورت دیواری نمی توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است رده مصرف انرژی این محصول نیز E می باشد.

بخاری گازی نیک کالا مدل ایده آل MN9 دودکش دار - بریم خرید
بخاری گازی نیک کالا مدل ایده آل MN9 دودکش دار – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۳۷۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

۷٫ بخاری نیک کالا مدل هوشمند AB7 دودکش دار

یکی دیگر از بخاری های گازی کمپانی نیک کالا، مدل هوشمند AB7 است که بسیار پرفروش و پرطرفدار است و این برند نیز تبدیل به یکی از بهترین مارک بخاری گازی ها شده است. سوخت این مدل گاز شهری است و ظرفیت گرمایش آن، حدود ۳۵۰۰ کیلووات است که بازدهی نسبتا بالایی نسبت به سایر مدل ها دارد. بدنه این محصول بسیار باکیفیت و مرغوب است به همین دلیل در برابر حرارت آسیب نمی بیند همچنین شیشه های این بخاری نیز بسیار ایمن هستند و بر اثر گرمایش زیاد، نمی شکند. این بخاری نیازمند نصب دودکش برای خروج گاز مونوکسید کربن است پس به صورت دیواری قابل استفاده نیست و فقط به صورت زمینی استفاده می شود.

امکان تنظیم شعله دارد که بتوانید شعله دلخواه خود را تنظیم کنید،  همچنین قابلیت تنظیم دما دارد تا دمای موردنظرتان را تنظیم کنید و محیط موردنظرتان را گرم کنید. بخاری مدل AB7 نیک کالا، مجهز به سیستم ترموکوپل است. یعنی زمانی که فندک بخاری شما به هر دلیلی خاموش شود، جریان گاز این بخاری قطع می شود و خطر گازگرفتگی نخواهید داشت. همچنین از سیستم ODS  پشتیبانی می کند تا اگر اکسیژن فضای شما زیر ۱۸ درصد شد، بخاری به صورت خودکار خاموش شود پس ایمنی بسیار بالایی دارد.

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7 دودکش دار - بریم خرید
بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7 دودکش دار – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۳۵۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

۸٫ خرید بخاری جهان افروز مدل JAH65 دودکش دار

جهان افروز یکی دیگر از پرفروش ترین برندهای بخاری گازی است که مشتریان آن رضایت بسیار بالایی داشتند. به همین دلیل جهان افروز نیز تبدیل به یکی از بهترین مارک بخاری گازی ها شده و فروش بالایی دارد. این بخاری در مدل های مختلفی تولید می شود که یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین مدل های آن، JAH65 است. این بخاری گازی، توسط گاز شهری گرما تولید می کند و حالت ترموکوپل دارد که در صورت خاموش شدن شعله بخاری به هر دلیلی، به صورت خودکار جریان گاز بخاری را قطع می کند تا از آتش سوزی و گازگرفتگی جلوگیری کند.

خرید بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65 دودکش دار - بریم خرید
خرید بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65 دودکش دار – بریم خرید

شعله این بخاری قابل تنظیم است و می توانید حرارت آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. رده مصرف انرژی این بخاری E است پس مصرف انرژی آن نیز مناسب است و هزینه گاز شما زیاد نمی شود! این بخاری نیازمند وصل کردن دودکش است و قابلیت نصب به صورت دیواری ندارد. حداکثر توان گرمایشی این بخاری و بازدهی آن، ۳۵۰۰ کیلووات است.

نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۳۵۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65 دودکش دار به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۹٫ بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 دودکش دار

ایران شرق یکی دیگر از برندهای مشهور در تولید بخاری گازی است. این برند بخاری گازی های زیادی بر اساس سلیقه مشتری و به صورت کاربرپسند در طرح ها و رنگ های مناسب تولید می کند. به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین مارک های بخاری گازی و پرفروش ترین برندها شده است. مدل بنیامین CH250  ایران شرق یکی از مدل های پرفروش برند ایران شرق است که نیاز به دودکش دارد و کیفیت بسیار بالای بدنه آن، از آسیب دیدن بدنه دستگاه هنگام گرمایش جلوگیری می کند. این محصول مانند شومینه طراحی شده و طبق استانداردهای ملی و جهانی ساخته شده است. بنابراین علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، ایمنی بسیار بالایی هم دارد و به همین دلیل پرفروش شده است. این بخاری در رنگ ها متنوعی تولید می شود به همین دلیل می توانید طبق نیاز و دکوراسیون منزل خود، رنگ دلخواهش را خریداری کنید.

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 دودکش دار - بریم خرید
بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 دودکش دار – بریم خرید

بخاری گازی مدل بنیامین ایران شرق، قابلیت ترموسوییچ دارد که در صورت مسدود شدن دودکش، به صورت خودکار خاموش شود. و همچنین قابلیت ODS دارد. قابلیت گاورنر نیز یکی دیگر از ویژگی های بخاری گازی بنیامین ایران شرق است که در صورت کم شدن فشار ورودی گاز، از خاموش شدن دستگاه و پخش شدن گاز مونوکسید کربن در محیط جلوگیری می کند. شعله بخاری مدل بنیامین ایران شرق قابل تنظیم است و طبق نیازتان در دو حالت می توانید آن را تنظیم کنید. حداکثر ظرفیت گرمادهی این بخاری ۵۷۰۰ کیلووات است و قابلیت گرم کردن محیط های بزرگ را نیز دارد.

نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۵۷۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم گاورنر دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

مشخصات و قیمت خرید بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 دودکش دار به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

۱۰٫ بخاری گازی جنرال مدل پرنسس ۳۰۰۰۰ دودکش دار

جنرال یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده وسایل گرمایشی است. بخاری گازی جنرال تبدیل به یکی از بهترین مارک بخاری گازی ها شده و طرفداران زیادی دارد. رضایت مشتریان این برند بسیار بالاست به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندهای بخاری گازی شده است. یکی از پرفروش ترین مدل های بخاری گازی جنرال، مدل پرنسس است که سوخت این دستگاه توسط گاز شهری تامین می شود و این وسیله نیازمند وصل کردن دودکش است. پس در محیط های سربسته هم می توانید از این بخاری گازی استفاده کنید.

رده مصرف انرژی آن E است و به صورت زمینی می توانید از آن استفاده کنید. حداکثر توان گرمایشی این محصول حدود ۵۷۰۰ کیلووات است و توانایی گرم کردن محیط های بزرگ را نیز دارد. قابلیت ترموکوپل دارد پس ایمنی بالایی دارد و در صورت خاموش شدن شعله به هر دلیلی، جریان گاز بخاری را قطع می کند. پس از گازگرفتگی جلوگیری می شود. این بخاری علاوه بر گرمایش بالا و ایمنی موردقبولی که دارد، ظاهر زیبایی هم دارد و با طرح شومینه تولید می شود.

بخاری گازی جنرال مدل پرنسس 30000 دودکش دار - بریم خرید
بخاری گازی جنرال مدل پرنسس ۳۰۰۰۰ دودکش دار – بریم خرید
نوع سوخت گاز شهری
توان گرمایش ۵۷۰۰ کیلووات
نیاز به دودکش دارد
امکان تنظیم دما دارد
قابلیت تنظیم شعله دارد
سیستم نظارت بر شعله یا ترموکوپل دارد
سیستم گاورنر دارد
سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن یا ODS دارد

 

سخن پایانی

در این مقاله از تیم بریم خرید، مرجع مقایسه قیمت و محصولات در فروشگاه های اینترنتی به معرفی چند مدل از بهترین مدل های بخاری گازی پرداختیم تا هنگام خرید بتوانید به راحتی انتخاب کنید و محصول موردنظر خود را خریداری کنید. برای مشاهده قیمت محصولات و خرید بخاری گازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید.

منبع