بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی

1304
بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی - بریم خرید
خرید بهترین مدل های جاروبرقی ایرانی و خارجی در سال 1400

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی

با توجه به اینکه خانه های ایرانی سراسر پر از فرش و موکت است، تمیز کردن و نظافت آن کمی سخت است چون با کوچک ترین زباله ای که روی فرش بریزد، نمایان می شود و سریع باید جارو کشید. استفاده از جارودستی هم سخت است و به صورت مداوم یا برای تمیز کردن سراسری خانه و نظافت گرد و خاک و… نمی توان از جاروهای دستی و… استفاده کرد. در این موارد جاروبرقی کاربرد بسیار زیادی دارد و تمام گرد و خاک ها و زباله های ریز و درشت را جمع می کند بنابراین هر چقدر جاروبرقی شما پرقدرت تر باشد راحت تر می توانید از آن استفاده کنید اما خرید جاروبرقی با وجود تنوع زیادی که در برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد کار آسانی نیست. اگر قصد خرید جاروبرقی دارید ولی هنوز در تصمیم گیری مردد هستید، در ادامه این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید با ما همراه باشید تا با بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی آشنا شوید. با ما همراه باشید!

معرفی بهترین برندها و بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی

  • جاروبرقی پارس خزر

از جمله بهترین مارک جاروبرقی ایرانی می توان به پارس خزر اشاره کرد. پارس خزر یکی از برندهای معروف جاروبرقی است که بسیار پرطرفدار است. پارس خزر در زمینه تولید لوازم خانگی و جاروبرقی بسیار پر قدرت است. محصولات پارس خزر و جاروبرقی های پارس خزر با طرحی زیبا و قیمتی مناسب تولید و عرضه می شوند. جاروبرقی پارس خزر موتوری قدرتمند و مکشی بالا دارد، معمولا کیسه دار هستند و امکان نصب کیسه های یک بار مصرف هم دارند. جاروبرقی های پارس خزر قابلیت تنظیم قدرت مکش دارند و صدا و لرزش کمی دارند. طراحی جاروبرقی های پارس خزر بسیار زیبا و کاربرپسند است. پارس خزر یکی از بهترین جاروبرقی های ایرانیست که طرفداران زیادی دارد. ما در یک مقاله به معرفی بهترین مارک و مدل جاروبرقی پارس خزر پرداختیم تا شما را با پرفروش ترین جاروبرقی های پارس خزر آشنا کنیم. در صورت تمایل می توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید تا با بهترین جاروبرقی پارس خزر آشنا شوید.

  • جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ال جی با طراحی مدرن و خاص و همچنین موتور پر قدرتی که دارند، می توانند به راحتی تمام نقاط منزل شما را تمیز کنند. جاروبرقی های الجی به صورت پاکت دار و بدون پاکت تولید می شوند و به راحتی می توانید محفظه آن ها را تمیز کنید.  برند الجی علاوه بر تولید جاروبرقی، محصولات و لوازم خانه و آشپزخانه هم تولید می کند و بسیار معروف است. مصرف انرژی محصولات الجی و جاروبرقی الجی بسیار کم است و بالاترین بازدهی را دارد. جاروبرقی های الجی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام امکانات مختلفی دارند، برای مشاهده پرفروش ترین جاروبرقی های ال جی می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید و تمام مدل هایی که به عنوان بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی الجی شناخته شدند را مشاهده کنید.

بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی بریم خرید بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی

  • جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین و معروف ترین برندهای تولید لوازم خانگی است که در زمینه تولید تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، وسایل خانه و آشپزخانه و… بسیار معروف شده است. جاروبرقی سامسونگ با قدرت مکش بالایی تولید می شود، مدل های متنوعی دارد، با بدنه ای پر قدرت تولید می شود که در برابر ضربه و… مقاوم است. جاروبرقی های سامسونگ با گارانتی ارائه می شود و قطعات آن در تمام نقاط کشور موجود است. با توجه به اینکه تنوع محصولات سامسونگ و جاروبرقی های سامسونگ بسیار زیاد است ما در یک مقاله به معرفی بهترین جاروبرقی سامسونگ پرداختیم تا با پرفروش ترین و بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ آشنا شوید و خریدی هوشمندانه تر داشته باشید.

  • جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی های پاناسونیک یکی از معروف ترین برندهای قدیمی و شناخته شده هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. پاناسونیک همان ناسیونال قدیم است که در خانه تمام ایرانی ها وجود دارد. جاروبرقی های پاناسونیک با موتور ژاپن و قطعاتی بسیار باکیفیت ساخت کشور ژاپن تولید می شوند. اما برخی از آن ها در خود ژاپن تولید و مونتاژ می شود و برخی دیگر در کشور مالزی تولید و مونتاژ می شود. قیمت جاروبرقی های پاناسونیک مالزی ارزان تر از جاروبرقی های ژاپن است چون هزینه مونتاژ کمتر می شود اما قطعات جاروبرقی های مالزی پاناسونیک هم مانند ژاپنی هاست و موتور و تمام لوازم در کشور ژاپن با بالاترین کیفیت تولید می شود. در جاروبرقی های پاناسونیک، سری j  برای ژاپن و سری G برای مالزی است. ما در یک مقاله به معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های پاناسونیک پرداختیم تا شما را با معروف ترین و بهترین مدل های جاروبرقی پاناسونیک آشنا کنیم.

  • جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش یکی از محصولات کمپانی بوش است که بسیار معروف و پرفروش است. اما برند بوش، به صورت تقلبی هم زیاد تولید می شود و با قیمتی ارزان تر عرضه می شود بنابراین باید بتوانید اصلی و تقلبی بودن بوش را بشناسید. برای تشخیص بوش اصلی و تقلبی روش های زیادی وجود دارد برای مثال می توانید مدل جاروبرقی یا هر وسیله دیگری که از بوش دارید، داخل سایت بوش جستجو کنید اگر مدلی که شما دیدید دقیقا همان ظاهر و جزئیاتی که داخل تصویر است دارد اصلی و در غیر این صورت تقلبی است. بوش طرفداران بسیار زیادی دارد اما چند مدل از جاروبرقی های بوش به عنوان بهترین و پرفروش ترین مدل های جاروبرقی بوش آلمان شناخته شدند که ما در تیم تولید محتوای بریم خرید در یک مقاله به معرفی آن ها پرداختیم.

تفاوت جاروبرقی ایرانی و خارجی

جاروبرقی های ایرانی و خارجی در مدل ها و با برندهای متنوعی تولید می شوند و هر کدام به نوبه خود کاربردی هستند. جاروبرقی های ایرانی و خارجی هر کدام می توانند ویژگی هایی داشته باشند و با قیمت متفاوتی به فروش برسند. همانطور که می دانید حتی بهترین جاروبرقی ایرانی هم قطعاتی ایرانی دارد و کل قطعات و مونتاژ و… داخل ایران تولید و انجام می شود به همین دلیل معمولا جاروبرقی های ایرانی با قیمت مناسب تری به فروش می رسند چون عوارض و مالیات ندارند، پول کارگران در ایران برای مونتاژ و تولید این محصول کمتر از هزینه ای است که برای جاروبرقی های خارجی شده بنابراین قیمت مناسب تری دارند. اما بهترین جاروبرقی خارجی و حتی معمولی ترین آن ها نیز با قطعاتی خارجی تولید می شود، بنابراین با توجه به امکاناتی که در خارج از کشور وجود دارد، با کیفیت بالاتری تولید می شوند اما هزینه حمل و نقل، تولید و مونتاژ قطعات، ورود به کشور، عوارض و مالیات و… بسیار بالاست به همین دلیل نسبت به جاروبرقی های ایرانی قیمت بالاتری دارند.

جاروبرقی ایرانی و خارجی بریم خرید بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی

مزایای خرید جاروبرقی ایرانی

  1. خرید جاروبرقی ایرانی مزایای زیادی دارد برای مثال:
  2. قیمت جاروبرقی ایرانی مناسب تر از جاروبرقی خارجی است.
  3. مدل های متنوع، برندهای متنوع و… در بازار موجود است.
  4. نمایندگی های مجاز در سراسر کشور وجود دارد بنابراین با خرید جاروبرقی ایرانی در صورت بروز مشکل و یا نیاز به تعمیر محصول، می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید و قطعات آن در دسترس شماست.

بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی بریم خرید بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی

مزایای خرید جاروبرقی خارجی

معمولا جاروبرقی های خارجی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به جاروبرقی های ایرانی دارند، محصولات خارجی با دقت و کیفیت قطعات بالاتری تولید می شوند، قدرت مکش جاروبرقی خارجی واقعیست و فقط یک عدد روی جاروبرقی هک نشده، بلکه قدرتی واقعی دارد و مکش و توان بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های بازار و بهترین برند جاروبرقی خارجی و ایرانی پرداختیم. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی های ایرانی و خارجی را مشاهده کنید، سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که به معرفی محصولات و مقایسه قیمت ها می پردازد بنابراین تمام ویژگی های محصولات را صادقانه بیان می کند تا شما خریدی آگاهانه انجام دهید.