نکات خرید جاروبرقی

432
نکات خرید جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین ابزاری که امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود، جاروبرقی است. جارو‌های برقی به‌صورت مدرن در دنیای امروزی جای جارو‌های دستی را گرفته و کار را برای همگان آسان‌تر کرده است. همین امر باعث شده تا کمتر کسی علاقه به استفاده از جارو‌های دستی را داشته باشد. اگر شما نیز قصد خرید یک جاروبرقی را دارید، ما در این مقاله از سایت بریم خرید، به شما نکات خرید جاروبرقی را بیان کرده و باتوجه‌به نکاتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم، در نهایت می‌توانید جارویی کاربردی و با جزئیات دقیق را خریداری کنید. به‌طورکلی جاروبرقی‌های امروزی از نظر قدرت مکش، حذف آلودگی، کارکرد آسان، طول عمر و طراحی دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی هستند؛ بنابراین قبل از خرید جاروبرقی باید هر یک از این مدل‌ها را بشناسید و بهترین نوع جاروبرقی را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده در این سایت برای شما قابل‌قبول واقع شود. پس جهت خرید جاروبرقی مناسب، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی ایستاده

یکی از جدیدترین انواع جاروبرقی در بازار جاروبرقی ایستاده یا عصایی است. استفاده از این جاروبرقی بسیار آسان بوده و نیازی به خم‌شدن ندارد. قدرت مکش و کارایی این جارو نیز بسیار بالا بوده و فضای کمتری را در خانه اشغال خواهد کرد. همچنین وزن سبک و حمل آسان و همچنین آسان بودن تخلیه و تمیزکردن دستگاه از مزایای جاروبرقی ایستاده است. همچنین این نوع از جارو برقی‌ها کششی عمیق داشته و برای تمیزکردن فرش‌ها به‌صورت عمقی بسیار مناسب است؛ بنابراین می‌تواند فضای بیشتری را پوشش دهد.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی کیسه‌ای

این نوع از جاروبرقی در صنعت بازار از رایج‌ترین و پرکاربرد‌ترین نوع جارو در صنعت است. جاروبرقی‌های کیسه‌ای به دلیل کاربرد بهتر و آسان‌ترشان، بیشتر در مورداستفاده افراد قرار خواهد گرفت. این نوع جاروبرقی از طول عمر بالایی برخوردار بوده و برای افرادی که دارای آلرژی هستند، مناسب است. همچنین از ورود گردوغبار به محیط و موتور خودداری کرده و دارای تنوعی بالا در مدل‌ها و طرح‌های مختلف است. این نوع از جاروبرقی دارای کیسه و پاکت‌هایی یکبار مصرف و یا دائمی هستند و در صورت پرشدن باید تعویض و یا تخلیه شوند.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی مخزنی

جاروبرقی‌هایی که حاوی مخزن بوده نیز از دیگر جارو‌های پرکاربرد توسط مصرف‌کنندگان است. بسیاری از این افراد برای خرید یک جاروبرقی کاربردی و مناسب به سراغ این نوع از جارو ‌می‌روند. در هنگام استفاده از این جارو‌ها شما سریعاً از پرشدن مخزن مطلع خواهید شد و به‌صورت مدام نیاز به تعویض کیسه نخواهید داشت. این نوع از جاروبرقی از ظرفیت و حجم بالایی برخوردار بوده و با محیط‌زیست سازگاری خوبی دارد. همچنین قدرت مکش بالایی داشته و درآوردن وسایل موجود در مخزن آسان است. جاروبرقی‌های مخزن‌دار دارای صدای کمی هستند و از وزن کمتری نیز نسبت به دیگر جارو‌ها برخوردار هستند.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی سطلی

جارو برقی‌های سطلی، یکی از انواع جارو برقی‌هایی است که برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی مورداستفاده کاربران خود قرار می‌گیرد. این جاروبرقی قدرت مکش بالایی داشته و برای محیط‌های نسبتاً بزرگ مناسب و کاربردی است. این جاروبرقی امکان مکش آب‌وخاک را نیز داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار است. حداکثر قدرت و مکش توان جارو‌های سطلی ۱۵۰۰ وات است. حجم بالای مخزن و راحتی تخلیه آن، دوام و مقاومت بیشتر موتور جارو از دیگر مزایای این نوع از جاروبرقی است. حجم مخزن جاروبرقی‌های سطلی معمولاً ۱۸ لیتر و یا ۲۱ لیتر بوده و جنس بدنه آن‌ها از استیل یا پلاستیک است. اما برای خرید جاروبرقی‌های سطلی باید هزینه زیاد‌تری را نسبت به سایر جارو‌ها پرداخت کنید. همچنین ایجاد سروصدای زیاد، وزن بسیار سنگین، دشوار بودن حمل و جابه‌جایی جاروبرقی، لرزش زیاد به هنگام کار، عدم استحکام کافی در بدنه دستگاه، کوتاه‌بودن سیم جاروبرقی و اشغال‌کردن فضای زیاد از معایب جاروبرقی سطلی است.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی رباتیک

از دیگر مدل‌های هوشمند جاروبرقی موجود در عرصه بازار، جاروبرقی‌های رباتیک محسوب می‌شوند. این نوع از جاروبرقی به‌صورت کاملاً اتوماتیک محیط را تمیز کرده و نگهداری آسانی نیز دارند. از لحاظ قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و برای سطوحی که صاف هستند، مناسب است. در صورت استفاده از این جاروبرقی می‌توانید زیر تمامی وسایل خانه‌تان را به‌خوبی تمیز کرده و در زمان و انرژی مصرفی خود در طول استفاده، صرفه‌جویی کنید. بسیاری از انواع مدل‌های جاروبرقی رباتیک را می‌توان با استفاده از گوشی هوشمند به‌راحتی هدایت کرد. اما جاروبرقی‌های رباتیک نیاز مداوم به شارژر داشته و همچنین عمر باتری کوتاهی نیز دارند و جالب است بدانید این جاروبرقی‌ها نمی‌توانند به تمیزکاری عمیق سطوح و جمع‌کردن زباله‌های بزرگ بپردازند.

نکات خرید جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی‌های مرکزی نیز نوعی جاروی بسیار کاربردی بوده و با اتصال به یک قسمت خاصی از ساختمان یا فضای خانه، می‌تواند شروع به کار کند. سیستم روشن و خاموش‌کردن این جارو به‌صورت کاملاً خودکار بوده و از مکش و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این جاروبرقی نیازی به تخلیه مکرر کیسه نداشته و همچنین در حین کار سروصدا و آلودگی صورتی کمتری ایجاد می‌کند. عدم امکان جابه‌جایی جاروبرقی، افزایش مصرف برق و انرژی، قیمت گران‌تر نسبت به سایر مدل‌ها، قیمت گران‌تر نسبت به سایر مدل‌ها، هزینه بالای تعمیر و نگهداری دستگاه از معایب استفاده از این نوع جاروبرقی است.

نکات خرید جاروبرقی

مهم‌ترین نکات خرید جاروبرقی

در حالت کلی برای خرید جاروبرقی باید به نکات کلی و جزئی توجه ویژه‌ای داشته باشیم. تمامی ویژگی‌های آن را بررسی نموده و در نهایت باتوجه‌به نکات خرید جاروبرقی می‌توانیم در نهایت، طبق سلیقه خود و مکان موردنظر، جاروبرقی را تهیه کرده و استفاده کنیم. خوب است به نکات زیر در هنگام خرید جاروبرقی توجه داشته باشید:

  • بودجه موردنیاز برای خرید جاروبرقی
  • قدرت و مکش جاروبرقی
  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش
  • ظرفیت جاروبرقی
  • طول سیم جاروبرقی
  • کیسه‌دار یا بدون کیسه جاروبرقی
  • نکات بهداشتی و محیط‌زیست
  • میزان صدای جاروبرقی در حین کار
  • نوع جنس و بدنه جاروبرقی

نکات خرید جاروبرقی

نتیجه‌گیری

در این مقاله از سایت بریم خرید، نکات خرید جاروبرقی برای شما شرح داده شد. همچنین مزایا و معایب انواع جارو برقی‌ها مانند جاروبرقی ایستاده، کیسه‌ای، مخزنی، سطلی، رباتیک و همچنین مرکزی را برایتان بیان کردیم. شما می‌توانید تمامی نکات بیان شده را به‌صورت کاملاً جزئی و دقیق بررسی نموده و در نهایت باتوجه‌به میزان بودجه مورد نظرتان، جاروبرقی مورد علاقه‌تان را خریداری کرده و ازآن‌جهت پاکیزگی محل موردنظر استفاده کنید. در پایان امیدواریم تمامی نکات خرید جاروبرقی برایتان مؤثر بوده باشد و نهایت استفاده را از آن ببرید. در صورت ایجاد هرگونه ابهام و یا سؤال، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، نهایت سپاس و قدردانی را داریم.

منبع: ipcworldwide.com