نکات خرید ماشین لباسشویی

319
نکات خرید ماشین لباسشویی

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید هستید، بدون شک در گزینه‌های قابل‌دسترس بسیار زیاد و ویژگی‌های موجود انواع ماشین لباسشویی غرق خواهید شد. ماشین‌های لباسشویی بیش از هر زمان دیگری توانایی‌های متفاوت و کارآمد دارند. مجموعه این موارد تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام مدل به بهترین وجه برای لباسشویی شما مناسب است را دشوارتر می‌کند. به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع را گردآوری کرده‌ایم تا دقیقاً آنچه را که هنگام انتخاب یک ماشین لباسشویی جدید باید به آن توجه کنید و مورد بررسی قرار دهید را تجزیه‌وتحلیل کنیم. در پایان، دقیقاً خواهید فهمید که برای پیداکردن یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی به چه چیزی نیاز دارید؛ بنابراین در یکی دیگر از نوشته‌های سایت بریم خرید قصد داریم تا در مورد عنوان نکات خرید ماشین لباسشویی همراه با یکدیگر مجموعه‌ای از موارد مرتبط با این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما قصد دارید تا در آینده نزدیک یک ماشین لباسشویی خریداری کنید، مطالعه این نوشته برای شما کارآمد و مفید خواهد بود. همچنین اگر در زمینه فروش ماشین لباسشویی فعالیت دارید نیز، دانستن موارد این نوشته برای شما می‌تواند مؤثر واقع شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات خرید ماشین لباسشویی در ادامه این نوشته همراه ما باشید.

نکات خرید ماشین لباسشویی

در مخزن ماشین لباسشویی در کجا قرار دارد؟ بالا یا روبرو؟

این اولین چیزی است که واقعاً باید قبل از خرید ماشین لباسشویی جدید در مورد آن تصمیم بگیرید. ماشین‌های لباسشویی در طرح‌های مختلف در جلو و بالا موجود هستند و هرکدام مزایا و معایبی دارند. در واقع هرکدام برای مشتریان کاملاً متفاوتی مناسب است. در ماشین لباسشویی با در جلو عمل غلت‌خوردن در هنگام تمیزکردن لباس روی لباس نیز ملایم‌تر و بهتر است. با این حال، ماشین لباسشویی در بالا برای بارگیری راحت‌تر هستند زیرا نیازی به خم‌شدن ندارید.

نکات خرید ماشین لباسشویی

ظرفیت – Capacity

ظرفیت یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. هرچه بیشتر به شستشو نیاز داشته باشید یا خانواده بزرگ‌تری داشته باشید، ظرفیت بیشتری نیاز خواهید داشت. ظرفیت به معنای واقعی برابر با مقدار وزنی است که ماشین لباسشویی قادر خواهد بود تا لباس در خود جای دهد. این نکته را در هنگام خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا مدنظر قرار دهید که هرچقدر حجم بیشتری داشته باشد، مصرف برق و آب نیز افزایش خواهد یافت؛ بنابراین بهتر است برای شروع خرید ماشین لباسشویی و با در نظر گرفتن وضعیت خود یک ماشین لباسشویی با ظرفیت ایدئال تهیه کنید.

سرعت چرخش – Spin speed

سرعت چرخش اولین موردی نیست که هنگام خرید ماشین لباسشویی بررسی کنید، اما همچنان مهم است. سرعت چرخش بالا به طور مؤثر آب بیشتری را از لباس‌های شما در پایان چرخه حذف می‌کند که به خشک‌شدن سریع‌تر آن‌ها کمک می‌کند. برعکس، سرعت چرخش کمتر برای پارچه‌های ظریف ایدئال است. مطمئن شوید که محدوده مناسبی از سرعت چرخش برای انتخاب دارید، با حداکثر بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ RPM.

مصرف برق – Electricity consumption

مصرف برق یک فاکتور ضروری است که باید در نظر گرفته شود، مگر اینکه بخواهید قبض‌های برق با مصرف انرژی بالایی داشته باشید و هزینه آن‌ها برای شما مهم نباشد. مصرف تخمینی برق سالانه را بررسی و مقایسه کنید و به مدل‌هایی که دارای گواهی انرژی ستاره‌دار هستند نیز توجه کنید. هر چیزی که دارای رتبه انرژی A یا A+ باشد به طور کلی ۱۰ تا ۲۰ درصد کارآمدتر از آن‌هایی است که فاقد آن هستند. پیداکردن ماشین لباسشویی با صرفه‌جویی در مصرف انرژی اساساً در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود و برای محیط‌زیست نیز بهتر است.

سروصدا – Noise

سروصدا یکی دیگر از مشخصاتی است که باید بررسی کنید. ماشین‌های لباسشویی می‌توانند سروصدای زیادی ایجاد کنند، به‌ویژه زمانی که در مراحل پایانی چرخه می‌چرخند. در نتیجه این مورد باید به‌خوبی موردتوجه قرار گیرد تا آسایش شما در هنگام کارکردن ماشین لباسشویی از بین نرود. با این حال، برخی از ماشین‌های لباسشویی آن‌قدر بی‌صدا هستند که می‌توان آن‌ها را در صبح زود بدون بیدار کردن خانواده روشن کرد که ممکن است بر اساس ساعات بار و پر مصرفی انرژی جز ارزان‌ترین زمان‌ها برای شستن لباس‌های شما باشد. به دنبال طرح‌هایی با فناوری بی‌صدا و همچنین کاهش لرزش و رتبه‌بندی نویز باشید که می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

توزیع خودکار – Auto dispense

اگر از اندازه‌گیری دقیق مواد شوینده خود در هر شستشو متنفرید، این ویژگی موردنیاز شماست. برخی از ماشین‌های لباسشویی دارای قابلیت توزیع خودکار هستند، به این معنی که می‌توانند میزان مواد شوینده موردنیاز را بر اساس اندازه بار و سطح کثیفی محاسبه کنند. سپس آنچه را که نیاز دارد از انبار خود می‌گیرد. همین عملکرد برای نرم‌کننده نیز وجود دارد، بنابراین می‌توانید به طور مؤثر چندین چرخه را بدون نیاز به لمس بطری اجرا کند. این ویژگی استفاده بیش از حد از مواد شوینده را که شستشوی کامل لباس را دشوار‌تر می‌کند و هزینه بیشتری را به همراه دارد، متوقف می‌کند.

اندازه و ابعاد – Size and dimensions

اکثر ماشین‌های لباسشویی اندازه‌ای مشابه دارند، اما ابعاد آن می‌تواند بسته به مدل کمی متفاوت باشد. اگر ماشین لباسشویی خود را در فضای محدودی قرار می‌دهید، مطمئن شوید که یکی از آن‌ها را انتخاب کرده‌اید که اندازه کافی و مناسب دارد. وجود فضایی در اطراف ماشین لباسشویی شما می‌تواند سروصدا را نیز به حداقل برساند. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا فضای کافی در بالا یا جلوی دستگاه برای باز کردن کامل درب خواهید داشت.

نکات خرید ماشین لباسشویی

نتیجه‌گیری

در یکی دیگر از نوشته‌های سایت بریم خرید در مورد نکات خرید ماشین لباسشویی صحبت کردیم و به ذکر مواردی دراین‌رابطه پرداختیم. امیدواریم موارد بیان شده در این نوشته برای شما کاربردی بوده باشد و از آن‌ها بهره‌مند شده باشید. دانستن نکات خرید ماشین لباسشویی برای شخصی که قصد دارد یک ماشین لباسشویی خریداری کند، ضروری است، زیرا اگر این موارد را نداند و اقدام به خرید کند، احتمال اینکه محصولی بر خلاف خواسته‌های خود و نیاز خود بخرد افزایش پیدا می‌کند و در پی آن نیز از خرید خود پشیمان خواهد شد. اگر این موارد برای شما مفید هستند، می‌توانید آن را برای دوستان خود که قصد خرید ماشین لباسشویی دارند ارسال کنید تا آن‌ها نیز از این موارد بهره‌مند شوند.

منبع: thespruce. com