نقد و بررسی جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

850
قیمت و مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 - بریم خرید

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جاروشارژی از جمله وسایل کاربردی و ضروری در هر خانه‌ای است که قابلیت تمیز کردن تمام گوشه‌ها و کنج‌ها را دارد و به خوبی محیط را تمیز می کند. جاروشارژی در مدل‌های مختلف و با کارایی‌های متفاوت تولید می‌شود که شما باید بر اساس نیازتان جاروشارژی موردنظرتان را انتخاب کنید. جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420  یکی از مدل‌های پرطرفدار جاروشارژی‌ست که طبق تحقیقات انجام شده، درصد رضایت کاربران آن بسیار بیشتر از سایر مدل‌هاست.

به همین دلیل ما در تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم تمام مشخصات و ویژگی‌های جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420  را به صورت کامل در اختیار شما بگذاریم تا با آگاهی کامل برای خرید جاروشارژی موردنظرتان اقدام کنید. برای مشاهده قیمت جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 هم می‌توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید تا قیمت آن را در  فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420

همانطور که گفته شد جاروشارژی بلک اند دکر مدل ۱۴۲۰ یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است. این محصول یک جاروشارژی دستی بلک اند دکر است که بسیار سبک و کم وزن است. جنس بدنه جاروشارژی دستی Black&Decker از پلاستیک فشرده است به همین دلیل بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل است.

شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 بریم خرید جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

این محصول دسته تاشو دارد همچنین یک سری اضافه و یک پایه شارژ به همراه محصول برای شما ارسال می‌شود تا به راحتی آن را شارژ کنید.

کاربرد جاروشارژی دستی بلک اند دکر

جاروشارژی‌های دستی معمولا برای تمیز کردن گوشه و کنارهای خانه، کنج، نقاط غیر قابل دسترس، داخل خودرو، داشبورد، صندوق عقب ماشین، زیر صندلی و…. کاربرد دارند. جاروشارژی دستی بلک اند دکر مدل ۱۴۲۰ هم همینطور است و برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس به شما کمک می‌کند. حتی بالای کمد، زیر مبل، بالای کابینت و… هم که امکان دسترسی ندارند می‌توانید با کمک این جاروشارژی به راحتی تمیز کنید.

شارژدهی باتری جاروشارژی ۱۴۲۰ Black And Decker

این جاروشارژی پس از هر بار شارژ کامل که حدود ۴ ساعت زمان می‌برد به صورت مداوم و پی در پی با سرعت بالا حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه بازدهی دارد.

بیشتر بخوانید : مقایسه قیمت خرید و انواع جارو شارژی دستی بلک اند دکر Black & Decker

سری‌های قابل تعویض جاروشارژی بلک اند دکر

این محصول چند سری قابل تعویض دارد که امکان تمیز کردن محل با دقت بیشتری را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید سری‌های آن را جدا کنید، تمیز کنید، بشویید و به راحتی مجددا نصب کنید.

مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 - بریم خرید

فیلتر قابل شستشو جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جارو شارژی B&D مدل PV1420  یک فیلتر قابل شستشو دارد. فیلترهایی که در مجاورت موتور دستگاه تعبیه می‌شود برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور است و در صورتی که آن را جدا کنید، تمیز کنید و بشویید و مجددا نصب کنید از ورودی ذرات ریزی که فیلتر جاروشارژی جذب کرده به داخل موتور جلوگیری می‌کنید بنابراین طول عمر جاروشارژی شما بیشتر می‌شود و با خیال راحت می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

باتری لیتیومی

این محصول یک باتری لیتیوم یونی دارد که طول عمر بالایی دارد و به خوبی شارژ را در خود نگه می‌دارد. همچنین به سرعت شارژ می‌شود و بازدهی و راندمان بالایی دارد.

مخزن جارو شارژی Black And Decker PV1420

مخزن این جاروشارژی حدود ۰٫۴۴ لیتر ظرفیت دارد که به راحتی پر نمی‌شود و اندازه نسبتا خوبی دارد. همانطور که می‌دانید دهانه‌ی جاروشارژی کوچک است بنابراین فقط گرد و خاک و زباله‌های ریز مانند مو، خرده نان و کلا مواد کوچک می‌تواند از دهانه آن عبور کند. بنابراین فضای زیادی اشغال نمی‌کند و مخزن آن به سادگی پر نمی‌شود.

سخن پایانی

جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420  یکی از جاروشارژی‌های دستی این برند است که کیفیت بالایی دارد و بسیار پرفروش است. این محصول سبک و قابل حمل است و برای تمیز کردن نقاط مختلف کاربرد دارد. در صورتی که قصد خرید جاروشارژی بلک اند دکر یا سایر مدل‌های جارو شارژی را دارید می‌توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت تمام فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید جاروشارژی را مشاهده کنید.