جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B چه ویژگی هایی دارد؟

885
مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B - بریم خرید

ویژگی های جارو شارژی بلک اند دکر مدل  SVA420B

جاروشارژی ها در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت برای تمیز کردن محیط تولید می شوند و هر کدام به نحوی کار نظافت را ساده تر می کند. جاروشارژی ها به صورت دستی، ایستاده و دو در یک تولید می شوند. در واقع جاروشارژی دو در یک ترکیبی از دو مدل دیگر است و هم جاروشارژی دستی و هم ایستاده دارد که در صورت نیاز شما می توانید از جاروشارژی موردنظرتان استفاده کنید. یکی از مدل های پرفروش جاروشارژی دو در یک جارو شارژی بلک اند دکر مدل  SVA420B است که در این مقاله از تیم بریم خرید به معرفی مشخصات آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل  SVA420B

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B یکی از مدل های پرطرفدار بلک اند دکر است که دو در یک است. یعنی شما با خرید یک جاروشارژی و با یک بار هزینه کردن، می توانید دو جاروشارژی به صورت همزمان داشته باشید، یک جاروشارژی دستی و یک جاروشارژی عصایی یا پارویی.

جاروشارژی دو در یک بلک اند دکر مدل ۴۲۰ به شما امکان انتخاب و استفاده از دو جاروشارژی را می دهد یعنی زمانی که می خواهید کف، فرش، موکت، پارکت و… را جارو کنید می توانید از جاروشارژی به صورت عصایی با دسته ای بلند، و در صورت نیاز به تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس و استفاده از جاروشارژی به صورت دستی می توانید قسمت دستی جاروشارژی را از روی بدنه جدا کنید و از آن استفاده کنید.

خرید جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B - بریم خرید

همانطور که می دانید موتور هر دستگاه از جمله اصلی ترین بخش های محصول است و اگر خراب شود عملا دستگاه از کار می افتد. به همین دلیل بلک اند دکر برای حفاظت از موتور دستگاه این موارد را رعایت کرده تا با مشکل مواجه نشوید و موتور دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد.

فن خنک کننده برای جلوگیری از داغ شدن موتور دستگاه

این محصول یک فن خنک کننده قوی برای خنک کردن موتور دارد که از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند تا طول عمر موتور جاروشارژی بیشتر شود و چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید همچنین در این محصول یک فیوز حرارتی برای جلوگیری از گرم شدن موتور هم وجود دارد.

فیلتر قابل شستشو

جاروشارژی مدل SVA420B  با فیلتراسیون ۹۹ درصد از ورود ذرات ریز و گرد و غبار به داخل موتور هم جلوگیری می کند. فیلتر این دستگاه هم قابل شستشوست و از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند. این فیلتر به راحتی جدا می شود و می توانید آن را تمیز کنید، بشویید و دوباره در جای خود قرار دهید.

طراحی ارگونومیک جاروشارژی SVA420B  

طراحی بدنه این محصول به صورت ارگونومیک است یعنی به خوبی در دست جا می شود و بسیار خوش دست است و به راحتی از روی  دسته جدا می شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار خوب و لذت بخش است.

سری قابل تعویض

این جاروشارژی چند سری قابل تعویض دارد که می توانید از هر کدام برای تمیز کردن گوشه و کنار و… استفاده کنید. سری های این محصول شامل یک نازل برس دار و درزگیر است که برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس و کنج ها به شما کمک می کند.

شارژدهی جاروشارژی ۴۲۰ بلک اند دکر

پس از هر بار شارژ کامل دستگاه، می توانید حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به صورت مداوم از شارژدهی دستگاه استفاده کنید.

باتری جاروشارژی SVA420B بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B موتور و باتری قوی با طول عمر بالایی دارد.  باتری جاروشارژی بلک اند دکر مدل  SVA420B از نوع لیتیوم یون است که کیفیت بسیار بالایی دارد، این نوع باتری ها طول عمر بالایی دارند، شارژدهی بالایی دارند و مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگه می دارند. ظرفیت باتری این جاروشارژی حدود ۱۴ میلی آمپر است و بازدهی بالایی دارد.

مخزن جاروشارژی SVA420B بلک اند دکر

مخزن این جاروشارژی حدود ۰٫۵ لیتر ظرفیت دارد و برای تمیز کردن محیط های کوچک و بزرگ مناسب است یعنی به سادگی پر نمی شود چون سری های جاروشارژی ها از ورود ذرات درشت و سنگین به داخل جاروشارژی جلوگیری می کند و ذرات ریز و گرد و خاک را جمع می کند. حجم گرد و خاک و ذرات ریز هم زیاد نیست و به سادگی مخزن را پر نمی کند.

قیمت جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B - بریم خرید

پایه شارژ

این جاروشارژی یک پایه شارژ هم دارد که باید برای شارژ شدن باتری جاروشارژی آن را روی پایه قرار دهید و پس از شارژ شدن کامل باتری، به صورت بی سیم از آن استفاده کنید.

وزن جاروشارژی مدل SVA420B بلک اند دکر

وزن بدنه این جاروشارژی حدود ۲٫۵ کیلوگرم است که بسیار سبک است و به راحتی جابجا می شود. این محصول به دلیل وزن کمی که دارد طرفداران زیادی دارد و برای تمیز کردن محیط های مختلف، به شما کمک می کند.

سخن پایانی

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B یکی از پرطرفدارترین محصولات بلک اند دکر است که کیفیت بالایی دارد. این محصول با قیمت های مختلفی در فروشگاه های اینترنتی مختلف به فروش می رسد. در صورتی که قصد خرید جاروشارژی بلک اند دکر دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید جاروشارژی را مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشگاه معتبر با بالاترین کیفیت انجام دهید.

در صورتی که از این جاروشارژی استفاده کردید و با مزایا و معایب آن آشنا هستید می توانید در بخش نظرات تجربه خرید این جاروشارژی بلک اند دکر را برای ما به اشتراک بگذارید.