نقد و بررسی جارو شارژی شیائومی مدل VC20

562
جارو شارژی شیائومی مدل VC20 - بریم خرید

جارو شارژی شیائومی مدل VC20

جاروشارژی های شیائومی طرفداران بسیار زیادی دارند چون هم به صورت کاملا ارگونومیک طراحی می شوند و هم موتور قدرتمند و قوی دارند. شیائومی برندی پرطرفدار است که محصولات خانگی و گوشی های موبایل در طرح ها و با قابلیت های متنوع تولید می کند. جارو شارژی شیائومی مدل VC20 یکی از پرفروش ترین جاروشارژی های شیائومی است که در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی و نقد و بررسی مشخصات آن پرداختیم. در صورتی که تمایل دارید قیمت خرید جارو شارژی شیائومی مدل VC20 را مشاهده کنید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این جاروشارژی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی انجام دهید.

مشخصات جارو شارژی شیائومی مدل VC20

جارو شارژی درما مدل VC20 یکی از مدل های پرقدرت شیائومی است که کیفیت و توان بالایی دارد.

باتری جارو شارژی شیائومی مدل VC20

باتری این جاروشارژی از نوع لیتیومی است که مدت زمان زیادی شارژ را در خود نگه می دارد. باتری های لیتیومی کیفیت بالایی دارند و پس از شارژ کامل به سادگی شارژ خود را از دست نمی دهند.

شارژدهی جارو شارژی VC20 شیائومی

این محصول پس از هر بار شارژ کامل حدود ۲۰ دقیقه به صورت مداوم شارژدهی دارد و می تواند محیط را به خوبی برای شما تمیز کند.

سری های قابل تعویض

جاروشارژی درما مدل vc20  چند سری قابل تعویض دارد که هر کدام از این سری ها می تواند نظافت شما را راحت تر کند در واقع سری های متعدد به شما قابلیت تمیز کردن گوشه ها، کنج ها و… را می دهد.

قیمت جارو شارژی شیائومی مدل VC20 - بریم خرید

بیشتر بخوانید : انواع جاروشارژی های بلک اند دکر

جاروشارژی دستی

این جاروشارژی به صورت دستی تولید می شود اما در واقع دو کاره است یعنی شما زمانی که بخواهید کف و سطوح مختلف را تمیز کنید می توانید به صورت دسته دار و با دسته ای بلند از این محصول استفاده کنید همچنین برای تمیز کردن گوشه ها، کنج ها، نقاط غیر قابل دسترس و حتی داخل خودرو و زیر صندلی ها می توانید به صورت دستی و در ابعاد کوچک تری از این جاروشارژی استفاده کنید در واقع شما با یک بار هزینه کردن برای این محصول می توانید به صورت دوکاره از آن استفاده کنید.

این محصول یک دسته تاشو دارد که امکان دستی شدن جاروشارژی را برای شما فراهم می کند همچنین نگهداری آن را نیز ساده تر می کند یعنی می توانید جاروشارژی را در ابعاد کوچک تری در مکان دلخواه مانند کمد، کابینت و… نگه دارید.

جاروشارژی بی سیم شیائومی

جاروشارژی مدلvc20  درما، بی سیم است یعنی برای کار کردن با آن نیازی به اتصال به پریز ندارید شما می توانید به صورت بی سیم از آن استفاده کنید در واقع شما باتری جاروشارژی را به صورت کامل شارژ می کنید سپس جاروشارژی را به مکان دلخواه می برید و از آن استفاده می کنید در صورتی که برخی از جاروشارژی ها باسیم هستند یعنی برای کار کردن با آن ها باید دستگاه را به پریز وصل کنید.

مخزن جارو شارژی شیائومی مدل VC20

حجم مخزن این جاروشارژی حدود ۰٫۶ لیتر است این حجم برای جاروشارژی مناسب است و کم نیست چون سری های جاروشارژی ها امکان رد کردن زباله های بزرگ ندارند به همین دلیل این حجم مخزن برای جمع کردن گرد و خاک و زباله های ریز مناسب است.

قدرت موتور

قدرت موتور جاروشارژی درما شیائومی مدل vc20  حدود ۱۵۰ وات است و مکش بالایی دارد که برای تمیز کردن محیط های مختلف بسیار مناسب است.

میزان صدا

صدای این جاروشارژی حدود ۷۵ دسی بل است که صدای نسبتا مناسبی است و آزاردهنده نیست.

وزن جاروشارژی شیائومی

جارو شارژی شیائومی مدل VC20 وزنی معادل ۱٫۷ کیلوگرم دارد که بسیار کم و مناسب است. وزن کمی که این جاروشارژی دارد برای شما امکان حمل و نقل و جابجایی جاروشارژی را به سادگی امکان پذیر می کند.

سخن پایانی

جارو شارژی شیائومی درما مدل VC20 با توان ۱۴ ولت و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری که دارد به راحتی می تواند عمل نظافت را برای شما انجام دهد و حین تمیزکاری به شما کمک کند. همانطور که مشاهده کردید این جاروشارژی دو در یک است و کیفیت و کارایی بالایی دارد. برای مشاهده قیمت جاروشارژی های شیائومی و خرید جاروشارژی می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر برای خرید جاروشارژی را مشاهده کنید.

اگر تجربه خرید یا استفاده از جارو شارژی درما مدل VC20 را دارید می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا از تجربه های شما استفاده کنیم.