نقد و بررسی جارو شارژی شیائومی مدل  MINI

469
قیمت جارو شارژی شیائومی مدل MINI - بریم خرید

جارو شارژی شیائومی مدل MINI

جاروشارژی های کوچک که حالت دستی دارند برای تمیز کردن نقاط مختلف و غیر قابل دسترس بیشتر استفاده می شوند. این نوع جاروشارژی ها برای تمیز کردن خودرو، زیر صندلی، زیر مبل، گوشه ها و کنج ها و تمام درزها استفاده می شوند و بسیار کاربردی هستند. جارو شارژی شیائومی مدل MINI هم یکی از مدل های جاروشارژی دستی شیائومی است که مزایای زیادی دارد. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به نقد و بررسی مشخصات جارو شارژی شیائومی مدل MINI پرداختیم و در انتها یک لیست قیمت از این محصول در تمام فروشگاه های اینترنتی در اختیار شما قرار دادیم تا با مقایسه قیمت جارو شارژی شیائومی مدل MINI در فروشگاه های اینترنتی مختلف بتوانید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

مشخصات جارو شارژی شیائومی MINI

جارو شارژی شیائومی مدل MINI یکی از مدل های دستی شیائومی است که به جاروشارژی خودرو هم معروف است چون در ابعاد کوچکی تولید می شود.

وزن جارو شارژی شیائومی مدل MINI

این محصول با وزن کمی حدود ۵۰۰ گرم تولید می شود که بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل و جابجایی خواهد بود.

کاربرد جاروشارژی خودرو شیائومی مدل مینی

جاروشارژی مینی شیائومی برای تمیز کردن تمام نقاط غیر قابل دسترس، گوشه ها، کنج ها، خودرو، زیر صندلی، زیر مبل، بالای کمد، کابینت و…. کاربرد دارد. این محصول در ابعاد بسیار کوچکی تولید می شود به همین دلیل حمل و نگهداری آن بسیار ساده است یعنی به راحتی در صندوق عقب و خودرو هم می توانید آن را نگه دارید و حمل کنید.

جارو شارژی شیائومی مدل MINI بریم خرید جارو شارژی شیائومی مدل MINI

مکش جاروشارژی مینی شیائومی

مکش این جاروشارژی بسیار بالاست و حدود ۱۳۰۰۰ پاسکال است که نسبت به ابعادی که دارد بسیار بالا و مناسب است. این محصول مکش بالایی دارد و تمام ذرات ریز و… را به راحتی جمع می کند.

بیشتر بخوانید : انواع جاروشارژی های بلک اند دکر

تنظیم مکش و قدرت

جارو شارژی شیائومی مدل MINI امکان تنظیم قدرت مکش دارد که در دو حالت قابل تنظیم است حالت استاندارد و حالت پر قدرت! شما حین کار با دستگاه، با توان دلخواهتان می توانید از آن استفاده کنید.

فیلتر قابل شستشو

این محصول دو فیلتر دارد که یکی از آن ها فیلتر استیل و دیگری فیلتر هپا می باشد. فیلترهای این دستگاه می توانند تا ۹۹ درصد ذرات را جذب کنند و از ورود ذرات ریز و گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری کنند.

سری قابل تعویض

این جاروشارژی یک نازل چند منظوره و نازل برس دارد دارد که قابل تعویض هستند و می توانید طبق نیاز از آن ها استفاده کنید. همچنین برای تمیز کردن و نظافت سری ها هم می توانید به راحتی آن را جدا کنید.

 باتری جارو شارژی مدل  MINI

باتری این جاروشارژی ۲۰۰۰ میلی آمپری است و پس از هر بار شارژ کامل می تواند حدود ۳۰ دقیقه مرحله ای و ۹ دقیقه به صورت مداوم با بالاترین سرعت کار کند.

این محصول به رنگ سفید تولید می شود و طراحی ارگونومیک و زیبایی دارد. این جاروشارژی به دلیل ابعاد و طراحی که دارد بهتر از جاروبرقی می تواند در تمیز کردن نقاط مختلف خانه به شما کمک کند چون جاروبرقی به دلیل ابعاد و سایز بزرگی که دارد امکان تمیز کردن تمام گوشه و کنارها را ندارد.

خرید جارو شارژی شیائومی مدل MINI - بریم خرید

سخن پایانی

جارو شارژی MINI شیائومی به دلیل ظاهر زیبا و جمع و جوری که دارد بسیار پرطرفدار است. این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و بسیار با کیفیت است. برای خرید جاروشارژی شیائومی می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت تمام فروشگاه های اینترنتی معتبری که در حال فروش جاروشارژی هستند را مشاهده کنید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که لیست قیمت محصولات را در تمام فروشگاه های اینترنتی باهم مقایسه می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

اگر تجربه خرید اینترنتی یا استفاده از جارو شارژی شیائومی مدل  MINI را دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.