نقد و بررسی تخصصی جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY بریم خرید

474
قیمت جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY - بریم خرید

جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

در گذشته زمانی که مردم می خواستند داخل خودرو یا حتی نقاط غیر قابل دسترس خانه خود را با جارو تمیز کنند با مشکل بزرگ  بودن جاروبرقی و کمبود فضا مواجه می شدند و حتی گوشه و کنار خانه خود را هم نمی توانستند به خوبی تمیز کنند اما از زمان تولید جاروشارژی های دستی با ابعاد کوچک، کار نظافت خیلی ساده تر شد. در واقع جاروشارژی های دستی می توانند برای تمیز کردن نقاط مختلف و غیر قابل دسترس به شما کمک کنند. جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XYهم یکی از جاروشارژی های دستی شیائومی است که در ابعاد کوچکی تولید می شود. ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به نقد و بررسی این جاروشارژی پرداختیم برای مشاهده قیمت جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

نقد و بررسی مشخصات جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

اگر شما هم نمی خواهید پس از هر بار کثیف شدن خانه و ریختن زباله های کوچک مانند خرده نان، وارونه شدن نمک پاش یا هر آلودگی و زباله دیگری، از جاروبرقی استفاده کنید، می توانید از جاروشارژی های دستی استفاده کنید. جاروشارژی های شیائومی بسیار خوش دست هستند و در مدت زمان کوتاهی می توانند محیط شما را تمیز کنند.

خرید و قیمت جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY - بریم خرید

سری قابل تعویض

این محصول مجهز به چند سری قابل تعویض است که امکان تمیز کردن نقاط مختلف را برای شما امکان پذیر می کند.

میزان شارژدهی

این جاروشارژی پس از هر بار شارژ کامل حدود ۲۰ دقیقه به صورت مداوم شارژدهی دارد. اگر به صورت مرحله ای و با سرعت پایین بخواهید از آن استفاده کنید، مدت زمان بیشتری شارژدهی خواهد داشت.

نوع جاروشارژی

این نوع جاروشارژی دستی است و به صورت بی سیم می توانید از آن استفاده کنید. جاروشارژی های بی سیم یا دستی در ابعاد کوچکی تولید می شوند و برای تمیز کردن تمام گوشه ها، کنج ها، خودرو، صندلی، داشبورد و… استفاده می شوند.

تنظیم توان جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

جارو شارژی شیائومی SSXCQ01XY قابلیت تنظیم توان و درجه مکش دارد یعنی به راحتی می توانید قدرت مکش آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید و از آن استفاده کنید.

باتری جارو شارژی SSXCQ01XY شیائومی

باتری این جاروشارژی از نوع لیتیومی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مدت زمان زیادی شارژ را نگه می دارد. باتری های لیتیومی علاوه بر اینکه مدت زمان زیادی شارژ را نگه می دارند به سادگی خراب نمی شوند و نیاز به تعویض ندارند یعنی طول عمر بالایی دارند. باتری لیتیومی جاروشارژی شیائومی ۰۱xy   با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر کار می کند.

خرید جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY - بریم خرید

توان مکش

قدرت توان و مکش این جاروشارژی ۱۲۰ وات است و به راحتی تمام گرد و خاک و ذرات ریز را از بین می برد.

وزن جاروشارژی

وزن این جاروشارژی حدود ۰٫۵ کیلوگرم است وزن این محصول بسیار کم است و بسیار سبک و قابل حمل است ب همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و برای تمیز کردن محیط های مختلف از آن استفاده کنید.

طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه این جاروشارژی ارگونومیک است و بسیار راحت و خوش دست است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد چون از کار کردن با آن خسته نمی شوید. این جاروشارژی به صورت استوانه ای و مانند یک قمقمه طراحی می شود و بسیار زیباست.

این محصول به دلیل ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد به راحتی در کیف و ماشین جا می شود و می توانید آن را با خود حمل کنید. همچنین روی بدنه یک دکمه پاور دارد که به شما امکان خاموش و روشن کردن دستگاه را می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع جاروشارژی و کاربرد آن ها

فیلتر

این جاروشارژی دو فیلتر دارد که از ورود گرد و خاک و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند. یکی از لایه های فیلتر برای جلوگیری از ورود ذرات درشت و دیگری برای جلوگیری از ورود ذرات ریز به داخل موتور است.

شارژ جاروشارژی SSXCQ01XY توسط پورت USB

این جاروشارژی با کمک یک کابل USB  شارژ می شود و قدرت بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

قطعا این جاروشارژی با ابعاد و ظرفیتی که دارد برای تمیز کردن کل خانه شما مناسب نیست و برای تمیز کردن کل خانه بهتر است مدل های دیگری را انتخاب کنید اما برای تمیز کردن داخل خودرو، گوشه ها و کنج ها و مکان های غیر قابل دسترس بسیار مناسب است. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت جاروشارژی های دستی و عصایی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.