نقد و بررسی جارو شارژی شیائومی مدل ۱C در بریم خرید

616

ویژگی های جارو شارژی شیائومی مدل ۱C

اگر شما هم دوست ندارید بعد از هر بار کثیف شدن خانه، از جاروبرقی استفاده کنید و هر بار آن را جمع کنید و دوباره به میان بیاورید، می توانید از جاروشارژی ها استفاده کنید. جاروشارژی ها یکی از وسایل نظافتی برای تمیز کردن خانه، خودرو، زیر صندلی، مبلمان و… هستند که در در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. جاروشارژی ها با توجه به مدل و امکاناتی که دارند و برندشان، قیمتی متفاوت دارند. جارو شارژی شیائومی مدل ۱C یکی از مدل های دسته دار شیائومی است که بسیار کاربردی است. این محصول با دسته ای بلند تولید می شود و برای تمیز کردن سطوح مختلف به شما کمک می کند. ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی مشخصات کامل این جاروشارژی پرداختیم برای خرید این محصول و مشاهده قیمت جارو شارژی شیائومی مدل ۱C می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف باهم مقایسه کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

خرید جارو شارژی شیائومی مدل 1C - بریم خرید

مشخصات جارو شارژی شیائومی مدل ۱C

شارژ کامل دستگاه

باتری این جاروشارژی طی مدت ۳ الی ۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود و پس از هر بار شارژ کامل می توانید حدود ۲۰ دقیقه به صورت مداوم و با بالاتری سرعت و مکش نظافت کنید. همچنین می توانید به صورت مرحله ای و یا با سرعت پایین تر زمان بیشتری از این جاروشارژی استفاده کنید.

سری قابل تعویض

این محصول سری قابل تعویض دارد که به همراه جاروشارژی برای شما ارسال می شود. سری های قابل تعویض به شما امکان دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس را می دهند همچنین شما می توانید برای تمیز کردن سری جاروشارژی و جدا کردن مو و…. که به سری جارو چسبیده آن را جدا کنید، تمیز کنید و دوباره نصب کنید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با انواع جاروشارژی و کاربرد آن ها

قابلیت نصب به روی دیوار

این جاروشارژی قابلیت نصب به روی دیوار را دارد یعنی شما می توانید در صورتی که با کمبود جا مواجه بودید آن را روی دیوار نصب کنید و نگهداری کنید.

قیمت جارو شارژی شیائومی مدل 1C - بریم خرید

فیلتر قابل شستشو

جارو شارژی شیائومی مدل ۱C فیلتر قابل شستشو دارد که از ورود ذرات و گرد غبار به داخل موتور جلوگیری می کند به همین دلیل طول عمر دستگاه بیشتر می شود و سالیان سال برای شما با بالاترین قدرت کار می کند.

باتری جاروشارژی

این جاروشارژی با کمک یک باتری لیتیومی کار می کند. باتری های لیتیومی طول عمر بالایی دارند و شارژ را به خوبی در خود نگه می دارند.

ظرفیت مخزن جارو شارژی شیائومی مدل ۱C

ظرفیت مخزن این جاروشارژی حدود ۰٫۵ لیتر است که نسبتا خوب است و برای جاروشارژی مناسب است چون دهانه جاروشارژی امکان جذب ذرات درشت را ندارد و ذرات ریز هم بیشتر از این حجم برای مخزن لازم ندارند.

وزن

وزن این جاروشارژی حدود ۳٫۳ کیلوگرم است که بسیار کم و سبک است به همین دلیل به راحتی امکان جابجایی و حمل و نقل دارد. وزن سبک جاروشارژی به شما کمک می کند که با خیال راحت و بدون نگرانی برای مچ درد، نظافت خود را انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله به نقد و بررسی مشخصات جارو شارژی شیائومی مدل ۱C پرداختیم تا با اطلاعات کامل بتوانید برای خرید جاروشارژی تصمیم بگیرید. در صورتی که قصد خرید جاروشارژی یا سایر محصولات خانگی و برقی را دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و با مقایسه قیمت محصولات، بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.