نقد و بررسی بخارشوی کارچر مدل SC3

811
بخارشوی کارچر مدل SC3- بریم خرید
مشخصات و ویژگی های بخارشوی کارچر مدل SC3 - بریم خرید

مشخصات بخارشوی کارچر مدل SC3

برند کارچر یکی از برندهای معروف در زمینه تولید بخارشوست که با نام کارشر، کرشر و کارچر سرچ می شود. این برند بسیار پرفروش است و بخارشوهای خانگی و صنعتی با امکانات مختلفی تولید می کند. بخارشوی کارچر مدل SC3  یکی از معروف ترین و پرفروش ترین بخارشوهای کارچر است که کیفیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله به معرفی ویژگی های این محصول پرداختیم برای مشاهده قیمت بخارشوی کارچر مدل SC3  می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این بخارشور را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده ی معتبر انجام دهید.

ویژگی های بخارشوی کارچر مدل SC3

بخارشوی SC3 کرشر ظاهری شبیه جاروبرقی دارد که با چند سری، به شما در نظافت و تمیز کردن محیط کمک می کند.

مشاهده لیست قیمت بخارشوی کارچر مدل SC3 - بریم خرید
نقد و بررسی بخارشوی کارچر مدل SC3 – بریم خرید

وزن بخارشوی کارچر مدل SC3  

وزن این محصول حدود ۳ کیلوگرم است که بسیار ناچیز است و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. وزن پایین این بخارشور امکان حمل و نقل و جابجایی آن را ساده کرده است.

کشور سازنده بخارشور کارچر

این بخارشور ساخت کشور آلمان است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

سری های بخارشور SC3 کارچر

آشنایی با بخارشوی کارچر مدل SC3 - بریم خرید
انواع سری های بخارشوی کارچر SC3 – بریم خرید
  • بخارشوی کرشر مدل SC3 چند سری مختلف دارد که هر کدام از این سری ها می تواند امکانات مختلفی در اختیار شما بگذارد برای مثال:
  • نازل کفشویی : برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن کف، پارکت، سرامیک، فرش، موکت و.. استفاده می شود.
  • نازل گوشه : این سری برای تمیز کردن گوشه ها، کنج ها و.. استفاده می شود و می تواند تمیز کردن کنج دیوار و خانه را برای شما بسیار ساده تر کند.
  • فرچه گرد : فرچه گرد یکی دیگر از سری های بخارشوی کرشر مدل SC3 است که نظافت را برای شما لذت بخش تر می کند.
  • نازل دیوارشوی هم برای تمیز کردن دیوار، سطوح بلند، سقف و… استفاده می شود.

توان خروجی

توان این بخارشوی حدود ۱۹۰۰ وات است. بخارشور SC3 به دلیل قدرت بالایی که دارد می تواند در زمان کوتاهی محیط را برای شما تمیز کند. این محصول با قدرت بالایی بخار تولید می کند و بسیار با کیفیت است.

طول سیم

طول سیم این محصول حدود ۴۰۰ سانتی متر است و شعاع عملکرد محدودی در اختیار شما می گذارد اما کارایی بالایی دارد.

سایر قابلیت های بخارشوی کارچر مدل SC3

  • بخارشوی کارچر مدل SC3 یکی از مدل های بسیار باکیفیت و با دوام است که طرفداران زیادی دارد.
بررسی مشخصات بخارشوی کارچر مدل SC3 - بریم خرید
نقد و بررسی بخارشوی کارچر بریم خرید
  • این بخارشوی بدون نیاز به مواد شوینده می تواند محیط را کاملا تمیز و استرلیزه کند. فشار بخار این محصول بسیار بالاست و سریعا می تواند محیط را تمیز کند به همین دلیل آلرژی ایجاد نمی کند و برای کسانی که حساسیت دارند بسیار مناسب است.
  • قفل کودک یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه است که امکان دسترسی کودکان و تغییر فشار بخار و…. را برای کودکان محدود می کند.
  • همچنین این محصول یک ماشه برای تنظیم بخار روی دسته دارد که می توانید به کمک آن میزان فشار بخار دستگاه را از روی دسته تنظیم کنید و آن را کم یا زیاد کنید.
  • سوپاپ اطمینان یکی دیگر از ویژگی های این بخارشوی کارچر است. این سوپاپ امنیت دستگاه را بالا می برد یعنی آب به بیرون نمی پاشد و خطر سوختن با آب داغ برای شما از بین می رود.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به نقد و بررسی مشخصات بخارشوی کارچر مدل SC3  پرداختیم. در صورت تمایل به خرید بخارشوی کارچر می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. بریم خرید یکی از بزرگ ترین مرجع های مقایسه قیمت است که قیمت بخارشو و تمام لوازم خانگی را با یکدیگر مقایسه می کند تا شما خریدی لذت بخش تجربه کنید.