نقد و بررسی جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS

594
ویژگی های جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS - بریم خرید
قابلیت های جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS - بریم خرید

مشخصات جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS

جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی یکی دیگر از مدل های پرفروش این برند است که کیفیت بسیار بالایی دارد. ال جی یکی از برندهای شناخته شده در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه است که محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید می کند. جاروبرقی های ال جی مانند سایر لوازم خانگی این برند بسیار معروف هستند و طرفداران زیادی دارند. ما در این مقاله به نقد و بررسی مشخصات جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی پرداختیم تا هنگام خرید، بتوانید با شناخت کامل، خرید خود را انجام دهید و جاروبرقی بر اساس نیاز خود تهیه کنید. برای مشاهده قیمت جاروبرقی ۵۲۲۰ الجی هم می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام دهید.

ویژگی های جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی

  • قدرت مکش ماندگار

برخی از جاروبرقی ها در ابتدا مکشی بالا دارند اما با مرور زمان، قدرت مکش خود را از دست می دهند و دیگر مثل روز اول کار نمی کنند یعنی حتی زباله های ریز را هم جمع نمی کنند. اما جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی یکی از جاروبرقی هایی است که قدرت مکش آن حتی بعد از چندسال کار کردن هم مثل روز اول می ماند و کم نمی شود.

مشخصات جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS - بریم خرید

  • جاروبرقی مخزنی الجی

این جاروبرقی یکی از جاروبرقی های مخزن دار ال جی است که کیسه ندارد و شما بعد از جارو کشیدن، می توانید مخزن آن را تخلیه کنید. پس از تخلیه دوباره می توانید مخزن را نصب کنید. مخزن جاروبرقی ۵۲۲۰ شفاف است و حتی می توانید زباله ها را داخل آن مشاهده کنید و اگر انگشتر یا چیز دیگری جمع شده است را می بینید. تخلیه این مخزن بسیار ساده و بهداشتی است.

  • طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه  این جاروبرقی بسیار ارگونومیک، خوش دست و جمع و جور است به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت است.

  • فیلتر بهداشتی

فیلتر بهداشتی جاروبرقی ۵۲۲۰ الجی، از ورود گرد و خاک و زباله های ریز به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کند و طول عمر جاروبرقی را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین جاروبرقی ال جی کدام است؟

  • طول کابل

سیم جاروبرقی الجی مدل ۵۲۲۰ حدود ۵ متر است و شعاع عملکرد آن حدود ۱۰ متر است که کار شما را در خانه راه می اندازد.

قیمت جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS - بریم خرید

  • میزان صدا

صدای این جاروبرقی حدود ۸۰ دسی بل است که آزاردهنده و بلند نیست به همین دلیل در تمام ساعات می توانید از آن استفاده کنید.

  • کنترل روی دسته

جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی امکان کنترل از روی دسته دارد و می توانید هنگام کار کردن با آن هم، بدون اینکه به بدنه جاروبرقی دست بزنید، از روی دسته جاروبرقی، توان آن را کم یا زیاد و یا کلا خاموش و روشن کنید.

  • حجم مخزن جاروبرقی

حجم مخزن این جاروبرقی حدود ۱٫۲ لیتر است که ظرفیت نسبتا بالایی است و شما می توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

قیمت و مشخصات جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS - بریم خرید
مشخصات و ویژگی های جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS – بریم خرید
  • وزن

وزن جاروبرقی ۵۲۲۰ الجی حدود ۴ کیلوکرم است که بسیار کم است و سنگین نیست بنابراین هنگام کار کردن با آن و حمل و جابجایی آن، اذیت نمی شوید چون سنگین نیست و وزن زیادی ندارد.

  • سری های قابل تعویض

این جاروبرقی، مجهز به دو سری قابل تعویض است که می توانید آن ها را عوض کنید و از هر کدام برای تمیز کردن بخش خاصی استفاده کنید.

جمع بندی

جاروبرقی ۵۲۲۰ ال جی، یکی از جاروبرقی های مخزنی این برند است که کیفیت بسیار بالایی دارد و حجم مخزن آن ۱٫۲ لیتر است. وزن سبکی دارد و به راحتی جابجا می شود. همچنین کنترل روی دسته دارد که کار شما را راحت تر می کند. اگر قصد خرید جاروبرقی دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید. سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید.