چرا باید جاروبرقی بوش مدل BGL72294 بخریم؟

532
جاروبرقی بوش مدل BGL72294 - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL72294 - بریم خرید

مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL72294

جاروبرقی بوش مدل BGL72294 یکی دیگر از مدل های پرفروش بوش است که طرفداران زیادی دارد. این محصول طبق مدلی که دارد ویژگی های مختلفی دارد که ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی مشخصات آن پرداختیم. برای مشاهده قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL72294 می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید. سپس بعد از مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

ما در یک مقاله به صورت کامل درباره پرفروش ترین جاروبرقی های بوش صحبت کردیم و سایر مدل های پرطرفدار بوش را هم معرفی کردیم در صورت نمایل می توانید این بلاگ را هم مطالعه کنید تا با سایر مدل های پرفروش بوش هم آشنا شوید.

مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL72294

  • توان جاروبرقی

این جاروبرقی توان مکش بالایی دارد. این محصول با سیستم PowerProtect به راحتی کار می کند و در صورتی که کیسه جاروبرقی هم پر باشد، می تواند با راندمان و عملکرد بالایی کار کند و نظافتی ماندگار و طولانی برای شما رقم بزند.

مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL72294 - بریم خرید

  • نشانگر پر بودن مخزن

جاروبرقی BGL72294 بوش مجهز به نشانگر پر بودن مخزن است که در صورت پر شدن مخزن، به شما نمایش می دهد و می توانید آن را تخلیه کنید.

  • سری قابل تعویض

جاروبرقی بوش مدل BGL72294 مجهز به دو سری قابل تعویض است که می توانید هنگام کار کردن با آن، آن ها را تعویض کنید، در صورت نیاز تمیز کنید و دوباره نصب کنید. سری های مختلف به شما امکان تمیز کردن محیط و گوشه و کنارها را با دقت بالاتری می دهد.

سری های این جاروبرقی شامل سری پارویی، سری گردگیر، سری باریک و.. است که سری پارویی برای تمیز کردن سرامیک، پارکت، فرش و… استفاده می شود.

  • طول سیم برق

سیم و کابل این جاروبرقی حدود ۱۰ تا ۱۵ متر است و شعاع عملکرد شما را افزایش می دهد.

خرید و قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL72294 - بریم خرید
جاروبرقی بوش مدل BGL72294 چه ویژگی هایی دارد
  • فیلتر قابل شستشو

فیلتر این جاروبرقی قابل شستشوست، می توانید آن را جدا کنید، تمیز کنید و دوباره نصب کنید. فیلترها از ورود گرد و خاک و ذرات ریز به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کنند و طول عمر جاروبرقی و موتور آن را برای شما افزایش می دهد.

  • جاروبرقی کیسه دار

جاروبرقی BGL72294 بوش کیسه دار است و شما می توانید برای آن از کیسه دائمی یا یک بار مصرف استفاده کنید. کیسه های یک بار مصرف، امکان تعویض و کیسه دائمی امکان تخلیه و شستشو دارند و می توانید مجددا از آن ها استفاده کنید.

  • گنجایش مخزن جاروبرقی

گنجایش مخزن و کیسه این جاروبرقی حدود ۵ لیتر است و ظرفیت بالایی دارد.

  • سیم جمع کن خودکار

سیم جمع کن خودکار، یکی دیگر از قابلیت های این جاروبرقی است که امکان جمع کردن سیم جاروبرقی را برای شما فراهم می کند.

  • وزن جاروبرقی BGL72294

وزن این جاروبرقی حدود ۹٫۸ است که کم است و می توانید آن را به راحتی جابجا و حمل و نقل کنید.

جمع بندی

جاروبرقی بوش مدل BGL72294 یک جاروبرقی کیسه دار است که می توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. این جاروبرقی مجهز به فیلتر قابل شستشوست، نشانگر پر بودن مخزن دارد و مجهز به چند سری مختلف است که می توانید از آن ها برای تمیز کردن محیط های مختلف استفاده کنید. ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی مشخصات جاروبرقی BGL72294 پرداختیم. در صورت تمایل به خرید جاروبرقی می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید، لیست قیمت جاروبرقی را مشاهده کنید و قیمت جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس بعد از مقایسه قیمت خرید جاروبرقی ها، می توانید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

در صورتی که قبلا از جاروبرقی BGL72294 استفاده کردید، در بخش نظرات تجربیات خرید و استفاده از این جاروبرقی را برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.