بهترین لباسشویی جی پلاس از نظر کاربران کدام است؟

471
خرید بهترین لباسشویی جی پلاس - بریم خرید

معرفی بهترین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی در هر خانه ای، مهمترین نقش را دارد به همین دلیل اگر به دنبال خرید یک لباسشویی با بالاترین کیفیت باشید امری کاملا طبیعیست. برندهای زیادی در حال تولید لوازم خانگی هستند اما همانطور که می دانید هر برندی بعضی از محصولاتش خوب و بعضی از محصولاتش زیاد جالب نیستند. ما در یک مقاله به صورت کامل درباره بهترین برندهای لباسشویی صحبت کردیم. در صورت تمایل می توانید این مقاله را هم بخوانید تا با سایر برندها علاوه بر جی پلاس آشنا شوید. در ادامه این مقاله از بریم خرید به معرفی بهترین لباسشویی جی پلاس پرداختیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید لباسشویی از کمپانی جی پلاس اقدام کنید. با ما همراه باشید.

بهترین لباسشویی جی پلاس

معرفی لباسشویی جی پلاس

لباسشویی های برند جی پلاس، موتوری به صورت تسمه ای و اینورتر دارند. مصرف انرژی در این نوع لباسشویی ها کم است و هزینه های شما را افزایش نمی دهد. طول عمر لباسشویی جی پلاس نسبتا بالاست و کیفیت بالایی دارد. این محصول با صدای بسیار کمی کار می کند و قدرت بسیار بالایی دارد. همچنین ماشین لباسشویی جی پلاس معمولا با برنامه های متعددی کار می کنند و شما به دلخواه می توانید برنامه موردنظرتان را انتخاب کنید. شستشوی سریع، شستشوی لباس سنگین، شستشوی لباس حساس، رنگی و… از جمله برنامه های این لباسشویی هستند. لباسشویی هایی جی پلاس معمولا با صدایی کم و کمترین لرزش کار می کنند قیمتی مناسب و کیفیتی بالا دارند و طراحی بدنه آن ها نیز بسیار بالاست.

بهترین لباسشویی جی پلاس

معرفی بهترین ماشین لباسشویی جی پلاس

  • لباسشویی GWM-K723S جی پلاس

لباسشویی ۷۲۳ جی پلاس یکی از بهترین لباسشویی های جی پلاس است که فروش بالایی دارد. این محصول ۷ کیلوگرم ظزفیت دارد و برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب است. این لباسشویی ۱۶ برنامه متعدد برای شستشو دارد که در صورت نیاز می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. پنل این لباسشویی دیجیتال است و قابلیت ادواش هم دارد یعنی در حین شستشوی لباس، می توانید اگر لباسی فراموش کرده بودید دوباره اضافه یا کم کنید. شستشوی سریع، یکی از برنامه های کاربردی این دستگاه است که توسط کارمندان خیلی زیاد استفاده می شود. لرزش و میزان صدای این لباسشویی بسیار کم است و طول عمر این لباسشویی بسیار بالاست. سرعت چرخش موتور این لباسشویی ۱۲۰۰ دور در دقیقه است و در ابعاد ۵۲۷x596x850 سانتی‌متر تولید می شود.

بهترین لباسشویی جی پلاس - بریم خرید

  • لباسشویی GWM-K613 جی پلاس

لباسشویی ۶۱۳ جی پلاس، یکی دیگر از لباسشویی های پرفروش جی پلاس است که با ظرفیت ۶ کیلوگرم تولید می شود. این لباسشویی موتوری هوشمند دارد و قدرت آن بسیار بالاست. ۲۱ برنامه شستشو دارد و طراحی آن کاملا مدرن و ارگونومیک است. برنامه شستشوی سریع هم در این محصول وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو هم دارید. سرعت چرخش این لباسشویی ۱۰۰۰ دور در دقیقه است و قابلیت آبکشی هم دارد. این لباسشویی در ابعاد ۴۶۰x596x850 سانتی‌متر تولید می شود بنابراین هنگام خرید به ابعاد آشپزخانه و محل لباسشویی خود دقت کنید.

بهترین لباسشویی جی پلاس

جمع بندی

در این مقاله به معرفی چند مدل از پرفروش ترین و بهترین ماشین لباسشویی جی پلاس پرداختیم. اگر می خواهید قیمت خرید این لباسشویی ها و سایر برندهای ایرانی و خارجی را ببینید می توانید به صفحه   لیست قیمت لباسشویی  مراجعه کنید. در این صفحه از بریم خرید ما همه برندهای پرفروش را قرار دادیم تا بتوانید برای هر مدل دلخواهتان، یک لیست قیمت در اختیار داشته باشید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر تجربه خرید یا استفاده از لباسشویی جی پلاس را دارید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربه شما عزیزان استفاده کنیم.

منبع: toplist.info