بهترین بخارشوی سانلند کدام است؟

1564
کاربرد بخارشوی سانلند - بریم خرید
معرفی بهترین و پرفروش ترین بخارشوی سانلند - بریم خرید

معرفی بهترین بخارشوی سانلند

بخارشو یکی از وسایل نظافتی برای تمیز کردن منزل است که بسیار کاربردی و پر طرفدار است. این محصول برای تمیز کردن تمام نقاط خانه و… می تواند به شما کمک کند. بخارشورها توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام قابلیت ها و امکانات مختلفی در اختیار شما می گذارد یعنی علاوه بر تمیز کردن، برای ضد عفونی کردن و استرلیزه کردن محیط هم استفاده می شود. بخارشوها توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از پرفروش ترین برندهای تولید کننده بخارشوی، برند سانلند است. بخارشوی سانلند از جمله پرفروش ترین بخارشوهاست که با کیفیت بالایی تولید و عرضه می شود. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، قصد داریم بهترین و پرفروش ترین بخارشوی سانلند را به شما معرفی کنیم همچنین تمام نکاتی که لازم است قبل از خرید بخارشو بدانید را برای شما عزیزان آورده ایم تا با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید. با ما همراه باشید!

بخارشوی یک وسیله نظافتی برقی است که با آب کار می کند یعنی یک مخزن دارد که باید پر از آب شود، بخارشو روشن می شود، آب را داغ می کند و در نهایت بخار می شود، شما می توانید با بخار آبی که تولید می شود تمام سطوح را تمیز کنید. این وسیله به دلیل فشار بخاری که دارد، نیازی به مواد شوینده ندارد و بدون استفاده از مواد شوینده می توانید محیط را به خوبی و فقط با کمک بخار آب تمیز کنید.

بخارشو برای چه کاری استفاده می شود؟

  • بخارشو علاوه بر تمیز کردن می تواند محیط را ضدعفونی و استرلیزه هم بکند.
  • تمیز کردن نقاط غیرقابل دسترس با کمک بخارشوی برای شما امکان پذیر می شود.
  • با کمک بخارشوی سانلند می توانید تمام درز کاشی ها را به راحتی تمیز کنید.
  • تمیز کردن پرده ها و صاف کردن چروک های پرده و لباس هم با بخارشو امکان پذیر است.
  • بخارشور برای تمیز کردن مبلمان و صندلی هم استفاده می شود.
  • از بین بردن لکه های آب روی سرویس بهداشتی و شیرهای آب هم با کمک بخارشو امکان پذیر است.
  • تمام سطوح قابل دسترس مانند کف، سرامیک، کاشی، پارکت، فرش، موکت و… نیز با بخارشوی تمیز می شود.
  • از بخارشوی برای تمیز کردن چربی ها هم می توانید استفاده کنید برای مثال برای تمیز کردن گاز، فر و… می توانید از بخارشور استفاده کنید.
  • تمیز کردن پنجره، شیشه و… هم با کمک بخارشوی امکان پذیر است.

اگر می خواهید بدانید بخارشو برای چه مکان هایی قابل استفاده است و چه کاربردی دارد می توانید مقاله اختصاصی ما را در این باره بخوانید تا اطلاعات بیشتری برای استفاده از بخارشوی کسب کنید.

نکات خرید بخارشو

بخارشوها با کمک آب کار می کنند پس دقت کنید که مخزن آب بخارشوی، خیلی کوچک نباشد تا هنگام تمیز کردن محیط، مجبور نشوید دوباره آن را پر کنید چون معمولا بخارشوها امکان اضافه کردن آب در حین کار کردن را ندارند و باید صبر کنید تا مخزن آن خنک شود سپس دوباره آن را پر از آب کنید.

اگر بخارشو امکان تنظیم دمای بخار هم داشته باشد می تواند به شما کمک کند که دمای بخار آب را تنظیم کنید.

فشار بخار و تعداد دفعاتی که بخارشوی می تواند بخار بزند هم قابلیت تنظیم دارد.

اگر بخارشوی شما امکان بخاردهی به صورت خودکار داشته باشد یا یک دکمه روی دسته داشته باشد که حین کار با آن، بتوانید آن را فشار دهید و بخار موردنیاز خود را دریافت کنید بهتر است. چون اگر این دکمه روی بدنه بخارشو باشد کار کردن با آن سخت و طاقت فرساست.

وزن بخارشور هم بسیار مهم است اگر بخارشوی شما سنگین باشد نمی توانید آن را بلند کنید و تمیز کردن نقاط بلند مانند پرده، سقف و… بسیار سخت می شود چون باید بخارشو را بالا نگه دارید.

معرفی بهترین و پرفروش ترین بخارشوی سانلند

همانطور که گفته شد سانلند یکی از برندهای پرفروش بخارشوی است. بخارشوهای زیادی توسط این برند با امکانات و قابلیت های مختلف تولید و عرضه می شود اما ما در ادامه این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید قصد داریم یکی از پرفروش ترین بخارشوهای سانلند را به شما معرفی کنیم.

  •  بخارشوی سانلند مدل SL840

بخارشوی سانلند مدل SL840 یکی از مدل های پرفروش سانلند است که طرفداران زیادی دارد. این محصول طراحی ارگونومیک و زیبایی دارد و به رنگ نقره ای و مشکی تولید می شود. این دستگاه قدرت تولید بخار بالایی دارد به همین دلیل به راحتی چربی زدایی می کند و لکه ها و چربی ها را از بین می برد.

وزن این محصول ۶ کیلوگرم است و زیاد سنگین نیست به همین دلیل جابجایی آن بسیار راحت است. این بخارشو سری شیشه شور و پارکت شور هم دارد و برای تمیز کردن شیشه، پنجره، پارکت، کف، سرامیک، دیوار، پرده، گاز، فر، هود، سرویس بهداشتی و…. به شما کمک می کند.

مشخصات بخارشوی سانلند مدل SL840 - بریم خرید
قیمت خرید بخارشوی سانلند مدل SL840 – بریم خرید

حداکثر توان مصرفی این بخارشو حدود ۱۵۰۰ وات است که قدرت نسبتا بالایی است و برای تمیز کردن محیط های خانگی و… کاربردی است. ظرفیت مخزن این بخارشو ۱٫۵ لیتر است پس اگر فکر می کنید برای تمیز کردن ساختمان خود، به آب بیشتری نیاز دارید می توانید از بخارشوهایی با مخزن بزرگتر استفاده کنید و یا همین بخارشوی را چندین بار پر از آب کنید اما برای متراژهای پایین این بخارشو بسیار مناسب است و چون فشار بخار و توان بالایی دارد سریع محیط را تمیز می کند یعنی حتی ممکن است با یک یا دوبار بخار زدن آلودگی ها از بین برود و همین حجم آب برای تمیز کردن خانه شما کافی باشد و بدون نیاز به پر کردن مجدد مخزن، نظافت خود را انجام دهید.

این بخارشو دسته ای بلند و طراحی آرگونومیک دارد و کار کردن با بسیار ساده و دلنشین است.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید درباره بخارشوها، کاربرد آن ها، مزایای بخارشوها و… صحبت کردیم و یکی از پرفروش ترین بخارشوهای سانلند را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورتی که قصد خرید بخارشوی سانلند یا سایر مدل ها و برندها را دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت تمام فروشنده ها و فروشگاه های اینترنتی برای خرید بخارشو را مشاهده کنید. سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

اگر شما هم از بخارشوی سانلند استفاده کردید و رضایت یا نارضایتی داشتید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.