بهترین بخارشوی شیائومی کدام است؟

1222
بخارشوی شیائومی - بریم خرید
معرفی پرفروش ترین بخارشوهای شیائومی - بریم خرید

معرفی پرفروش ترین بخارشوی شیائومی

همانطور که می دانید بخارشوها در انواع مختلف با کارایی متفاوت تولید و عرضه می شوند. بخارشوها به صورت طی دستی، بخارشوی مخزن دار و… تولید می شوند و هر کدام سری های مختلفی دارند که این سری ها قابلیت های مختلفی به بخارشو می دهد و کارایی آن را بیشتر می کند. بخارشوی ها توسط برندهای مختلفی تولید می شوند اما یکی از پرطرفدارترین برندهای تولید کننده بخارشور برند شیائومی و درماست. بخارشوی شیائومی یکی از پرفروش ترین بخارشوهاست که طرفداران زیادی دارد. شیائومی محصولات خوب و باکیفیتی در زمینه های مختلف مانند لوازم خانگی، موبایل و… تولید می کند که یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی شیائومی بخارشوهای آن هستند. ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم چند مدل از پرفروش ترین بخارشوهای شیائومی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت تمایل  به خرید بخارشو، بتوانید از این مدل ها و ویژگی هایی که دارند استفاده کنید.

بخارشو چیست؟

بخارشور یکی از وسایل نظافتی برای تمیز کردن نقاط مختلف است که با کمک بخار آب و فشار بخار و ضرباتی که با بخار به محیط وارد می کند می تواند تمام آلودگی ها و میکروب ها را تمیز کند و محیط را ضدعفونی و استرلیزه کند. بخارشو نیازی به مواد شوینده ندارد به همین دلیل هیچ نوع حساسیتی ایجاد نمی کند و برای کسانی که مشکل تنفسی و… دارند بسیار مناسب است.

انواع بخارشوی شیائومی

  • بخارشورها در انواع و مدل های متنوعی تولید می شوند برای مثال:
  • بخارشوی دستی: بخارشوی دستی برای تمیز کردن همه سطوح مانند گاز، پرده، دیوار، پنجره و… استفاده می شود.
  • تی بخارشو یا بخارشوی دسته دار: این نوع بخارشو دسته ای بلند دارد و برای تمیز کردن سرامیک، سنگ، پارکت و… و کلا سطوح قابل دسترس استفاده می شود.
  • بخارشوی سرد : بدون نیاز به جوشیدن آّب، آب را بخار می کند و با بخار سرد محیط را تمیز می کند.
  • بخارشوی خشک : این دستگاه آب را می جوشاند، بخار داغی تولید می کند و با بخار آب داغ محیط را استرلیزه می کند.
  • بخارشوی چند منظوره: بخارشوهای چند منظوره چند سری مختلف دارند که هر کدام از سری ها قابلیت خاصی به شما ارائه می کند. در واقع بخارشوی چند منظوره می تواند ترکیبی از بخارشوی دستی و تی بخارشو باشد و تمام قابلیت ها را به صورت یکجا در اختیار شما قرار دهد. یعنی برای تمیز کردن کف، سرامیک، پرده، سطوح غیر قابل دسترس و… می توانید از آن استفاده کنید.

کاربرد بخارشوی

بخارشوها برای تمیز کردن محیط های مختلف و استرلیزه کردن محیط استفاده می شوند. برای مثال با کمک بخارشو می توانید پرده، دیوار، گاز، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، کف، سرامیک، پارکت و… را تمیز کنید.

بخارشو برای تمیز کردن لکه ها، چربی ها، چسب، کاغذ دیواری، غبارروبی، باز کردن چروک های پرده و لباس، نظافت خودرو و…. نیز استفاده می شود.

ما در یک مقاله به صورت کامل درباره کاربرد بخارشو صحبت کردیم و تمام مواردی که می توانید از بخارشو برای تمیز کردن آن استفاده کنید را بیان کردیم. در صورت تمایل می توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید تا به صورت کامل با کاربرد بخارشوی آشنا شوید.

سری های بخارشو

هر بخارشور بر اساس مدل، قیمت و طرحی که دارد چند سری مختلف دارد که هر کدام برای تمیز کردن قسمتی از خانه استفاده می شود. برای مثال سری تمیز کردن مبلمان، برس چرخان، سری حوله ای، سری فلزی و… از جمله رایج ترین سری های بخارشوهاست که هر کدام برای تمیز کردن قسمتی از خانه، قابلیت های زیادی در اختیار شما می گذارد.

معرفی پرفروش ترین مدل های بخارشوی شیائومی

همانطور که می دانید شیائومی یکی از پرفروش ترین برندهای فروش بخارشوست و طرفداران زیادی دارد اما دو مدل از بخارشوهای آن نسبت به بقیه مدل ها فروش بالاتر و رضایت بیشتری دارند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

بخارشوی شیائومی درما مدل  Xiaomi Deerma ZQ600

بخارشوی ZQ600  شیائومی یکی از مدل های پرفروش بخارشوهای شیائومی است که با قدرت، فشار و بخار و توان بالایی کار می کند و بخار آب تولید می کند. این بخارشو بسیار سبک است، وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است بنابراین نگران وزن آن و جابجایی بخارشو نباشید.

جنس این محصول از پلاستیک فشرده است به همین دلیل وزن کمی دارد اما بدنه آن در برابر ضربه، مقاومت بالایی دارد. طول سیم برق آن ۴ متر است و روی دسته بخارشو یک قسمت برای تولید بخار وجود دارد که با فشردن دکمه می توانید بخار بیشتری تولید کنید.

مشخصات بخارشوی درما مدل DEM-ZQ600 - بریم خرید

سری این بخارشو به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد بنابراین برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس هم می توانید از آن استفاده کنید مانند زیر مبل و… که می توانید با کمک سری این بخارشو تمیز کنید. فشار بخار بخارشوی شیائومی مدل ZQ600  بسیار بالاست و با توان بالایی بخار تولید می کند به همین دلیل در طی زمان کمی می توانید سطح موردنظرتان را تمیز کنید.

 

در صورت تمایل به خرید محصول و مطالعه مشخصات کامل آن می توانید به بلاگ بریم خرید مراجعه کنید و مشخصات بخارشوی ZQ600  شیائومی را بخوانید و برای مشاهده لیست قیمت بخارشوی ZQ600  شیائومی نیز می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در تمام فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610

بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610 یکی دیگر از بخارشوهای چند منظوره شیائومی است که طرفداران زیادی دارد. این محصول ۵ سری قابل تعویض دارد که هر کدام قابلیت خاصی در اختیار شما می گذارد و برای تمیز کردن محیط خاصی به شما کمک می کند. این محصول با فشار بخار قوی که دارد برای تمیز کردن لکه های سخت به شما کمک می کند و تمام چربی ها را هم به راحتی از بین می برد. همچنین دو لوله برای تنظیم ارتفاع دسته بخارشور دارد که امکان بلند کردن و یا کوتاه کردن آن را به شما می دهد.

مشخصات بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610 - بریم خرید

ظرفیت مخزن آب این بخارشو ۲۳۰ میلی لیتر است که برای تمیز کردن محیط های نسبتا بزرگ به شما کمک می کند اما در صورتی که هنگام کار با دستگاه، آب دستگاه تمام شد باز هم می توانید آن را پر کنید و از آن استفاده کنید. حداکثر توان مصرفی این بخارشو حدود ۱۶۰۰ وات است و برای تمیز کردن زمین، شیشه، دیوار و… می توانید از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

بخارشوی شیائومی در مدل های مختلفی با سری های متفاوت تولید می شود و بر اساس مدل و قابلیت هایی که دارد امکانات مختلفی در اختیار شما می گذارد و قیمت متفاوتی هم دارد. در صورت تمایل به خرید بخارشوی شیائومی می توانید لیست قیمت بخارشو در تمام فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید و خرید خود را از معتبرترین فروشگاه و ارزان ترین فروشنده انجام دهید. وب سایت بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه های اینترنتی است.