بهترین بخارشوی فکر کدام است؟

599
قیمت بخارشوی فکر - بریم خرید
خرید بخارشوی فکر - بریم خرید

معرفی پرفروش ترین بخارشوی فکر

بخارشوها در مدل های مختلفی با کارایی ها و سری های متفاوت تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این سری ها می تواند قابلیت خاصی به بخارشو اضافه کند و کار کردن شما را با آن راحت تر کند. برندهای متفاوتی هم در حال تولید بخارشو هستند که بر اساس قابلیت ها، مدل، سری ها و امکاناتی که دارند قیمت متفاوتی دارند. یکی از این برندهای مشهور در تولید بخارشو، برند فکر است. بخارشوی فکر یکی از پرفروش ترین برندهای بخارشوست که طرفداران زیادی دارد به همین دلیل در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم به معرفی بخارشوی فکر و پرفروش ترین مدل فکر بپردازیم. با ما همراه باشید.

بخارشو چیست و چه کاربردی دارد؟

بخارشوی یکی از وسایل نظافتی پرکاربرد در خانه هاست که برای تمیز کردن محیط به شما کمک می کند و به بهترین شکل محیط خانه شما را تمیز و استرلیزه می کند. بخارشوها با کمک آب و بدون نیاز به مواد شوینده می توانند محیط را تمیز کنند یعنی یک مخزن برای آب دارند، شما این مخزن را با آب پر می کنید، دمای آب بالا می رود، آب می جوشد و تبدیل به بخار می شود با فشار بخاری که به محیط وارد می شود می توانید محیط را تمیز کنید. بخارشوها به دلیل اینکه فقط از آب برای تمیز کردن استفاده می کنند، هیچ نوع حساسیتی ایجاد نمی کنند و برای کسانی که حساسیت یا آلرژی یا حتی آسم دارند بسیار مناسب است چون این افراد با مواد شوینده نمی توانند محیط را تمیز کنند.

بخارشوها در همه جای خانه استفاده می شود و کاربرد دارد برای مثال برای تمیز کردن گاز، هود، پارکت، کف، سرامیک، سنگ، داخل خودرو، پرده، مبل و…. استفاده می شود. ما در یک مقاله به صورت کامل کاربرد بخارشو را برای شما عزیزان شرح دادیم تا به خوبی بتوانید از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید این مقاله را هم مطالعه کنید.

بخارشوی چه مزایایی دارد؟

بخارشوها مزایای بسیار زیادی دارند برای مثال تمام چربی ها، لکه ها، گرد و خاک و… را به راحتی از بین می برد. نیازی به مواد شوینده ندارد و بسیار کاربردی است با خرید یک بخارشو تمام کارهای نظافتی خانه یا ساختمان شما به راحتی انجام می شود. حتی می توانید چسب و… را نیز از روی فرش جدا کنید یعنی با بخارشو به آن قسمت از فرش یا لباس که چسب ریخته بخار بزنید چسب شل شود و بعد به راحتی آن را جدا کنید.

معرفی بهترین و پرفروش ترین بخارشوی فکر

  • بخارشوی فکر مدل FAKIR MAXI CLEAN

بخارشوی ماکسی کلین فکر یکی از مدل های پرفروش بخارشوی فکر است که به صورت ایستاده یا دسته دار است. این محصول به دلیل دسته بلندی که دارد برای نظافت سطوح مانند کف، پارکت، سرامیک، فرش و… مناسب است و بدون نیاز به خم شدن یا نشستن می توانید نظافت خود را انجام دهید.

این بخارشور با کمک فشار بخار قوی که دارد محیط را به خوبی چربی زدایی و لکه زدایی می کند و تمام آلودگی ها را از بین می برد. سرعت نظافت با این محصول بسیار بالاتر از سایر وسایل نظافتی است.

طراحی بدنه بخارشوی ماکسی کلین فکر به صورت آرگونومیک انجام شده بنابراین به راحتی در دستان شما جای می گیرد و به خوبی می توانید از آن استفاده کنید همچنین وزن آن خیلی سنگین نیست و به خوبی جابجا می شود و قابل حمل است.

این محصول سری های مختلفی دارد و برای تمیز کردن سطوح غیر قابل دسترس هم کاربرد دارد. حجم مخزن آب این بخارشو حدود ۳۵۰ میلی لیتر است و توان خروجی آن ۱۳۰۰ وات است به همین دلیل در مدت زمان کمی آب را تبدیل به بخار می کند و با فشار بخاری که تولید می کند می تواند محیط را به سرعت تمیز کند.

مشخصات ماکسی کلین فکر - بریم خرید

همچنین این بخارشور یک فیلتر برای جدا کردن سختی آب دارد یعنی در صورتی که شما آب تصفیه نشده داخل آن بریزید تمام سختی و املاح آن را می گیرد تا از آسیب دیدن موتور دستگاه جلوگیری کند، جرم نگیرد و طول عمر دستگاه زیاد شود.

این محصول ساخت آلمان و مونتاژ ترکیه است و کیفیت بسیار بالایی دارد همچنین به صورت دسته دار با ارتفاع بلند و با دسته کوتاه به صورت دستی هم قابل استفاده است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. با دکمه تنظیم بخار این بخارشوی هم می توانید میزان بخار خروجی را تنظیم کنید و کم یا زیاد کنید. یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن این بخارشوی سری های متنوع آن است این بخارشور ده سری دارد که می توانید از هر کدام برای تمیز کردن بخش خاصی استفاده کنید و محیط را تمیز کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی بخارشوی فکر مدل ماکسی کلین پرداختیم این بخارشوی یکی از مدل های پرفروش برند فکر است و می توان گفت یکی از بهترین بخارشوهای این برند است که طرفداران زیادی دارد. در صورتی که قصد خرید بخارشو دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت تمام بخارشوها را مشاهده کنید ما در بریم خرید لیست قیمت تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید بخارشو را برای شما قرار دادیم و یک لینک مستقیم برای خرید از فروشنده ها گذاشتیم شما می توانید با مشاهده قیمت ها، خرید خود را از فروشگاهی معتبر با ارزان ترین قیمت انجام دهید.