بهترین جاروبرقی بوش کدام است؟

924
خرید بهترین جاروبرقی بوش - بریم خرید
قیمت جاروبرقی بوش - بریم خرید

معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های بوش

بوش یکی از معروف ترین برندهای لوازم خانگی است که طرفداران زیادی دارد. کمپانی بوش با تولید لوازم خانه و آشپزخانه، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندها شده است. جاروبرقی بوش یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که فروش بالایی دارد به همین دلیل ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره بهترین جاروبرقی بوش صحبت کنیم و به معرفی پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی بوش بپردازیم. با ما همراه باشید تا با چند مدل از پرفروش ترین جاروبرقی های بوش آشنا شوید.

جاروبرقی بوش

جاروبرقی های بوش به صورت اصلی و تقلبی به فروش می رسند. معمولا جاروبرقی تقلبی بوش قیمت مناسب تری نسبت به جاروبرقی اصلی بوش دارد. برای اینکه تشخیص دهید جاروبرقی اصلی بوش است یا تقلبی، می توانید مدل جاروبرقی را در گوگل جستجو کنید و به وب سایت اصلی بوش مراجعه کنید اگر مدلی که پیش روی شماست در سایت اصلی بوش موجود باشد یعنی مدل اصلی است اما بهتر است به جزئیات محصول و ظاهر آن هم دقت کنید.

معرفی بهترین جاروبرقی بوش - بریم خرید
خرید و لیست قیمت جاروبرقی بوش – بریم خرید

صدای جاروبرقی بوش

معمولا جاروبرقی های بوش با صدای کمی کار می کنند اما اگر شما سر و صدای زیاد و آزاردهنده جاروبرقی را دوست ندارید می توانید هنگام خرید جاروبرقی بوش به میزان صدای آن دقت کنید. اگر به صورت حضوری خرید خود را انجام می دهید از فروشنده بخواهید جاروبرقی را روشن کند تا صدای آن را بشنوید، دقت کنید صدای جاروبرقی هیچوقت کمتر از حالت اولیه نمی شود پس اگر صدای جاروبرقی موردنظرتان زیاد است در خرید خود دقت بیشتری داشته باشید.

کیفیت جاروبرقی بوش

جاروبرقی های برند بوش با کیفیت بالایی تولید می شوند، بوش معمولا در کشور آلمان تولید می شود اما امروزه در کشورهای چین و… هم تولید می شود اما در کل جاروبرقی بوش اصل کیفیت بالایی دارد و چندین سال بدون هیچ گونه ایرادی می تواند برای شما کار کند.

جاروبرقی مخزن دار بوش

برخی از جاروبرقی های بوش، بدون کیسه و مخزن دار هستند. این جاروبرقی ها به جای کیسه یک مخزن شفاف دارند که شما می توانید زباله های جمع آوری شده را داخل آن ببینید. مخزن جاروبرقی امکان خالی شدن و تمیز شدن دارد و شما می توانید پس از تخلیه آن را مجددا نصب کنید. جاروبرقی مخزن دار بوش کیسه ندارد و دیگر نیازی به خرید کیسه برای این جاروبرقی ندارید.

معرفی بهترین جاروبرقی بوش

در ادامه این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید قصد داریم چند نمونه از پرفروش ترین مدل ها و بهترین جاروبرقی بوش را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پرفروش ترین جاروبرقی بوش - بریم خرید
پرفروش ترین جاروبرقی بوش – بریم خرید
  • جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1

این مدل جاروبرقی یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های بوش است که بسیار پرطرفدار است. جاروبرقی BGL6PRO1  کیسه دار است. شما می توانید از کیسه های یک بار مصرف و یا کیسه دائمی برای این محصول استفاده کنید. همچنین این جاروبرقی فیلتر بهداشتی دارد که از ورود گرد و خاک به داخل موتور جلوگیری می کند و طول عمر موتور دستگاه را افزایش می دهد. قدرت و توان موتور این دستگاه حدود ۸۰۰ وات است اما بسیار پر قدرت است و ۸۰۰ وات واقعی است یعنی با قدرت بالایی می تواند زباله ها را جمع کند. این محصول امکان تنظیم قدرت مکش از روی دسته را دارد که می توانید قدرت آن را از روی دسته کم یا زیاد کنید. این محصول صدای بسیار کمی دارد به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین جاروبرقی های بوش از نظر کاربران شده است چون می توان گفت یکی از جاروبرقی های سوپرسایلنت بوش است که صدای بسیار کمی دارد. فیلتر این محصول قابل شستشوست و شما می توانید آن را بشویید، تمیز کنید و دوباره نصب کنید. این جاروبرقی بوش ۴ سری و دو پارویی دارد که سری های آن قابل تعویض هستند یعنی می توانید در صورت نیاز هر کدام را که خواستید نصب کنید و یا تعویض کنید. گنجایش مخزن این جاروبرقی ۳٫۵ لیتر است و پس از پر شدن می توانید آن را تخلیه کنید و یا کیسه یک بار مصرف جدیدی نصب کنید.

  • جاروبرقی بوش مدل BGL72294

جاروبرقی بوش مدل BGL72294 یکی دیگر از جاروبرقی های پرفروش این برند است که کیفیت بالایی دارد. این جاروبرقی معمولا به رنگ سرمه ای تولید و عرضه می شود و بسیار زیباست. طراحی زیبای این جاروبرقی، استفاده از آن را بسیار ساده کرده است.  این جاروبرقی هم کیسه دار است و می توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای کار کردن با آن استفاده کنید. توان مکش این محصول بسیار بالاست و صدای آن بسیار کم است به همین دلیل با قدرتی بالا و کمترین صدا، زباله ها را جمع می کند. کم بودن سر و صدای این جاروبرقی یکی از دلایل پرفروش شدن آن است. همچنین این محصول بدنه ای سبک دارد که وزن آن زیاد نیست و به راحتی جابجا می شود بنابراین برای کسانی که مشکل دست درد یا مچ درد بسیار مناسب است و استفاده از آن شما را خسته نمی کند.

همچنین این جاروبرقی مجهز به چند سری مختلف و قابل تعویض است که می توانید آن ها را برای تمیز کردن محیط های مختلف استفاده کنید برای مثال تمیز کردن گوشه ها و کنج ها و همچنین زیر مبلمان با کمک سری های مختلف این محصول امکان پذیر است و کار شما را ساده تر می کند. جاروبرقی BGL72294 بوش یک لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد که می توانید آن را کوتاه یا بلند کنید و با تنظیم ارتفاع دسته جاروبرقی، بدون نیاز به خم شدن کار خود را انجام دهید. جنس بدنه این دستگاه بسیار مقاوم است و در برابر ضربه و… مقاومت بالایی دارد یعنی به سادگی آسیب نمی بیند. این محصول مجهز به یک فیلتر قابل شستشوست که از ورود گرد و غبار و… به داخل موتور دستگاه جلوگیری می کند. محدوده توان این جاروبرقی حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است و توان بسیار بالایی دارد. برای مشاهده مشخصات کامل این محصول می توانید به بلاگ مربوطه مراجعه کنید و مشخصات و ویژگی های آن را کاملا مشاهده کنید.

  •  جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش یکی دیگر از جاروبرقی های بوش است که طرفداران زیادی دارد. این محصول بسیار قدرتمند و کم صداست یعنی با توان بالایی زباله ها را جمع می کند و سر و صدای آن بسیار کم است و آزاردهنده نیست. جاروبرقی ۲۲۰۰ وات بوش طراحی ارگونومیک دارد و هنگام کار با آن اصلا خسته نمی شوید. این جاروبرقی مجهز به سیستم Power Protect است که قدرت مکش آن را افزایش می دهد. زمانی که کیسه جاروبرقی شما نیمه پر یا پر باشد، مکش جاروبرقی کم می شود و دیگر مثل همان ابتدای کار کردن با آن، محیط را برای شما تمیز نمی کند، اما جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR با توجه به این سیستمی که دارد، هنگام پر بودن یا نیمه پر بودن مخزن و کیسه هم به خوبی کار می کند و مکش آن کم نمی شود. این محصول بسیار کم مصرف است. همچنین مجهز به یک فیلتر قابل شستشوست که می توانید آن را جدا کنید، بشویید و دوباره نصب کنید. فیلترها از ورود گرد و غبار به داخل موتور دستگاه جلوگیری می کنند و طول عمر موتور جاروبرقی را افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی کدام است؟

  • جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

جاروبرقی BGL35MOV24 بوش در رنگ های مشکی و نقره ای تولید می شود و طراحی بسیار زیبایی دارد. این جاروبرقی یکی دیگر از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های بوش است که فروش بسیار بالایی دارد. این محصول فیلتر هپا دارد که از خارج شدن گرد و خاک و هوای آلوده به داخل محیط جلوگیری می کند به همین دلیل برای کسانی که آلرژی یا بیماری تنفسی دارند مناسب است چون هوایی که از آن خارج می شود آلوده نیست. این جاروبرقی دو چرخ دارد که حرکت و جابجایی آن را برای شما ساده تر می کند. همچنین یک چرخ هم در وسط دارد که امکان چرخش ۳۶۰ درجه را برای شما فراهم می کند و کار کردن با جاروبرقی را بر ای شما راحت تر می کند چون هنگام جابجایی نیازی به بلند کردن دستگاه ندارید. جاروبرقی BGL35MOV24 بوش ۲۴۰۰ وات است و قدرت بالایی دارد. همچنین امکان تنظیم درجه و قدرت توان دارد و می توانید به صورت دلخواه آن را تنظیم کنید. این دستگاه وزن بسیار کمی دارد و به راحتی جابجا می شود همچنین مجهز به سیم جمع کن خودکار و نشانگر پر بودن مخزن است. سری های مختلفی هم دارد که می توانید آن ها را بسته به نیازتان تعویض کنید و از آن ها استفاده کنید.

  • جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی BGL8PRO5IR بوش از جمله پرفروش ترین جاروبرقی های بوش است که طرفداران زیادی دارد. این جاروبرقی با طرحی زیبا و طراحی ارگونومیک تولید می شود و کار کردن با آن بسیار راحت است. این جاروبرقی قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد و مخزن بزرگی دارد که می تواند در نظافت و تمیزکاری به شما کمک کند که فضای بزرگ تری را تمیز کنید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه و… مقاوم است و کیفیت بالایی دارد. جاروبرقی BGL8PRO5IR در رنگ نقره ای یا خاکستری تولید می شود و بسیار زیباست. وزن این جاروبرقی بسیار سبک است و به راحتی می توانید آن را حمل یا جابجا کنید.

سیم جمع کن خودکار و امکان تنظیم قدرت و توان هم یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است. همچنین این جاروبرقی سری های متعدد و قابل تعویضی دارد که می توانید آن ها را تعویض کنید و در صورت نیاز از هر کدام که خواستید استفاده کنید. صدای کم و طول سیم بالای جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR هم از دیگر ویژگی های آن است که این جاروبرقی را تبدیل به یکی از پرفروش ترین مدل های بازار کرده است.

جمع بندی

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش دارید ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید چند نمونه از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی بوش را به شما معرفی کردیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید جاروبرقی اقدام کنید و بهترین های هر برند را بشناسید. جاروبرقی های بوش با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارند قیمت های مختلفی دارند اما بهتر است هنگام خرید جاروبرقی بوش، به دنبال بوش اصل آلمان باشید و از خرید مدل های تقلبی آن بپرهیزید. بوش یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی است که طرفداران زیادی دارد و با گارانتی ۱۸،۲۴ و ۳۶ ماهه ارائه می شود. در این مقاله ما به معرفی جدیدترین، آخرین مدل و بهترین جاروبرقی بوش پرداختیم. در صورت تمایل به خرید جاروبرقی بوش می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید، قیمت جاروبرقی را در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر مشاهده کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر شما هم تجربه خرید جاروبرقی بوش و استفاده از آن را دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.