معرفی پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های پارس خزر

1820
بهترین جاروبرقی های پارس خزر - بریم خرید
خرید بهترین جاروبرقی های پارس خزر

معرفی بهترین جاروبرقی های پارس خزر

پارس خزر یکی از برندهای ایرانی است که محصولات زیادی دارد و همه محصولات آن، با کیفیتی بالا تولید می شوند. محصولات پارس خزر کاملا ایرانی هستند به همین دلیل قیمت مناسبی دارند و برای انتخاب لوازم خانگی ارزان مناسب است. پارس خزر محصولات زیادی تولید می کند که یکی از پرفروش ترین محصولات آن، جاروبرقی پارس خزر است. اما با توجه به تنوع مدل های جاروبرقی، کاربران هنگام خرید مردد می شوند و نمی دانند کدام مدل بهتر است. اگر به دنبال بهترین جاروبرقی های پارس خزر هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و بهترین جاروبرقی ایرانی هم آشنا شوید.

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی های پارس خزر، با طراحی زیبا و کیفیتی بالا تولید می شوند و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر برندها دارند. این جاروبرقی ها معمولا به صورت کیسه دار یا مخزن دار و سطلی هستند. جاروبرقی کیسه دار که امکان استفاده از پاکت جاروبرقی به صورت دائمی یا یک بار مصرف را دارد. جاروبرقی مخزنی پارس خزر هم، بدون کیسه است و یک مخزن شفاف دارد که زباله ها و… داخل آن جمع می شود، سپس بعد از هر بار پر شدن مخزن، می توانید آن را تخلیه کنید و پس از تمیز کردن مجددا از آن استفاده کنید. جاروبرقی سطلی هم یکی دیگر از انواع جاروبرقی پارس خزر است که ظاهری شبیه به سطل دارد و مخزن آن بسیار بزرگ است.

معمولا جاروبرقی های پارس خزر قابلیت تنظیم توان و قدرت مکش دارند و می توانید از آن ها برای تمیز کردن محیط های کوچک و بزرگ استفاده کنید. سری های مختلف، قابلیت تنظیم توان، مکش بالا، طول سیم بالا، شعاع عملکرد بالا، بدنه مقاوم، سیم جمع کن خودکار و موتور پرقدرت و طراحی ارگونومیک از جمله ویژگی های جاروبرقی پارس خزر است.

جاروبرقی پارس خزر با قطعات چینی در ایران مونتاژ می شود که کیفیت بالایی دارد. همچنین به دلیل ایرانی بودن محصولات پارس خزر، نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش این برند در سراسر ایران وجود دارد. بنابراین در صورت نیاز به تعویض قطعات، می توانید به نمایندگی های آن مراجعه کنید. محصولات پارس خزر و جاروبرقی پارس خزر معمولا با گارانتی عرضه می شوند و در صورت نیاز می توانید از گارانتی آن استفاده کنید.

معرفی پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های پارس خزر

جاروبرقی 2000 وات پارس خزر - بریم خرید

جاروبرقی VC 2000W پارس خزر یکی از بهترین جاروبرقی های پارس خزر است که فروش بالایی دارد و طرفداران زیادی دارد. این محصول در رنگ های قرمز، مشکی، طوسی یا نقره ای و زرشکی تولید می شود. طراحی زیبا، کم حجم و جمع و جوری دارد و بسیار سبک است به همین دلیل هنگام کار با آن خسته نمی شوید و به راحتی آن را حمل و جابجا می کنید. روی بدنه دستگاه یک محفظه برای قرار گرفتن سری های مختلف جاروبرقی قرار دارد که از اشغال شدن فضای اضافه جلوگیری کند. دسته و بدنه این محصول هم به صورت ارگونومیک طراحی شده و بسیار خوش دست است. جاروبرقی ۲۰۰۰ پارس خزر کیسه دار است و می توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. قدرت موتور این دستگاه ۲۰۰۰ وات است و مجهز به سیم جمع کن خودکار است. این محصول یک پارویی و سه سری دارد که هر کدام می تواند کار شما را ساده تر کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی کدام است؟

جاروبرقی توربو ۲۵۰۰ پارس خزر یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های پارس خزر است که کیفیت بالایی دارد و بسیار پرفروش است. قدرت این جاروبرقی ۲۵۰۰ وات است و کیسه دار است. شما می توانید از کیسه های دائمی یا یکبار مصرف برای کار کردن با آن استفاده کنید. همچنین یک فیلتر ضدباکتری دارد که از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند و طول عمر موتور جاروبرقی را افزایش می دهد.

خرید جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB - بریم خرید
قیمت و مشخصات جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB – بریم خرید

جاروبرقی ۲۵۰۰ وات پارس خزر، مکش بسیار بالایی دارد و برای تمیز کردن و نظافت خانه یا محل کار به شما کمک می کند. چهار سری و یک پارویی دارد که هر کدام از سری ها می تواند کاربرد آن را بیشتر کند و استفاده از جاروبرقی را برای شما ساده تر کند. طول سیم این محصول ۱۰ تا ۱۵ متر است و شعاع عملکرد آن بالاست. همچنین این جاروبرقی مجهز به نشانگر پر شدن مخزن است که در صورت پر شدن کیسه جاروبرقی به شما اطلاع می دهد تا آن را تخلیه یا تعویض کنید.

این جاروبرقی وزن بسیار کمی دارد و به راحتی جابجا می شود همچنین به رنگ های طوسی و خاکستری تولید می شود.

جاروبرقی توربو ۲۵۰۰WS پارس خزر یکی دیگر از مدل های پرفروش پارس خزر است که کیفیت بالایی دارد و کاربرانی که از آن استفاده کردند رضایت بالایی دارند. این محصول به رنگ های سفید، مشکی و قرمز تولید می شود و بسیار زیباست. طراحی بدنه این محصول به صورت ارگونومیک است و بسیار خوش دست و کاربردی است. این جاروبرقی پارس خزر مجهز به فیلتر قابل شستشوست که امکان جدا شدن و تمیز شدن دارد و می توانید آن را بشویید و بعد از تمیز شدن دوباره نصب کنید. فیلتر از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کند و طول عمر دستگاه را برای شما افزایش می دهد.

قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS - بریم خرید
خرید جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS – بریم خرید

همچنین این محصول لوله خرطومی و تلسکوپی دارد که امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع را به شما می دهد. مصرف انرژی جاروبرقی ۲۵۰۰ توربو پارس خزر بسیار کم است و با یک بار به پریز زدن می توانید تا شعاع ۱۴ متر با آن کار کنید. این جاروبرقی مجهز به سیم جمع کن خودکار، سیم ۱۰ تا ۱۵ متری، دو سری، یک پارویی و سه چرخ  است. چرخ هایی که زیر این جاروبرقی قرار دارد امکان حمل و جابجایی آن را برای شما ساده تر می کند.

جاروبرقی ۲۰۰۰ توربو پارس خزر یکی دیگر از مدل های پرفروش این برند است که به رنگ های قرمز، سفید و مشکی تولید می شود. این محصول هم مانند سایر مدل های معرفی شده کیسه دار است و امکان استفاده از پاکت دائمی و یک بار مصرف را دارد. مخزن این جاروبرقی ۶ لیتر است و بعد از پر شدن کیسه ها می توانید آن را تخلیه کنید.

خرید جاروبرقی پارس خزر - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر

سیم این جاروبرقی حدود ۶ الی ۷ متر است و شعاع عملکرد بالایی دارد. جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر چند سری مختلف دارد که می توانید از آن ها برای تمیز کردن گوشه ها، کنج ها و… استفاده کنید. همچنین مجهز به سیم جمع کن خودکار است و چرخش ۳۶۰ درجه دارد. فیلتر قابل شستشو یکی دیگر از قابلیت های این جاروبرقی است که از ورود گرد و غبار و زباله های ریز به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کند. تنظیم قدرت مکش، سیم برق بلند، یک پارویی و دو سری از جمله سایر ویژگی های این جاروبرقی است.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی بهترین جاروبرقی های پارس خزر پرداختیم. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی ایرانی یا خارجی دارید و به دنبال قیمت جاروبرقی ایرانی یا خارجی هستید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی ها را در تمام فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید، سپس با مقایسه قیمتی که در بریم خرید انجام شده، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.