معرفی پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی پاناسونیک

969
بهترین جاروبرقی پاناسونیک - بریم خرید
معرفی بهترین جاروبرقی های پاناسونیک ژاپن و مالزی - بریم خرید

معرفی بهترین جاروبرقی پاناسونیک

برند پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کمپانی‌های تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که چندین سال است در حال تلاش برای تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان است. پاناسونیک محصولات زیادی دارد یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت پاناسونیک جاروبرقی پاناسونیک است که خیلی معروف است. پاناسونیک در گذشته با نام ناسیونال کار می‌کرد اما محصولات جدید این کمپانی با نام پاناسونیک به فروش می‌رسد. پاناسونیک نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها هم بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد.

همانطور که گفتیم جاروبرقی پاناسونیک بسیار معروف است و با بالاترین توان تولید می‌شود، قدرت مکش آن واقعیست و به مرور زمان هم کم نمی‌شود. در کل طول عمر جاروبرقی پاناسونیک بسیار بالاست و با یک بار هزینه کردن، یک جاروی مادام العمر خواهید داشت. اگر علاقمند هستید که با بهترین جاروبرقی پاناسونیک و پرفروش‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید!

انواع جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی پاناسونیک در مدل‌های مختلفی به صورت سطلی و کیسه‌دار تولید می‌شوند اما در کل انواع مختلفی دارند که به صورت کلی شامل جاروبرقی ایران ژاپن، جاروبرقی ژاپن و جاروبرقی مالزی پاناسونیک می‌شوند. جاروبرقی پاناسونیک به دلیل اینکه توسط کمپانی پاناسونیک در ژاپن ساخته می‌شود، قطعاتی کاملا ژاپنی دارد. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت جاروبرقی ژاپن و مالزی پاناسونیک در چیست؟

جاروبرقی‌های پاناسونیک قطعاتی کاملا ژاپنی دارند که توسط کمپانی اصلی در کشور ژاپن تولید می‌شوند. برخی از این جاروبرقی‌ها که سری J پاناسونیک هستند، علاوه بر اینکه قطعاتی ژاپنی دارند، در کشور ژاپن هم مونتاژ می‌شوند یعنی قطعات و مونتاژ کلا ژاپن است به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. جاروبرقی ژاپن پاناسونیک با مدل های ۹۱۱/۹۱۳/۹۱۵/۹۱۷/۹۱۹ تولید می‌شوند و به ترتیب ۱۹۰۰/۲۰۰۰/۲۱۰۰/۲۳۰۰/۲۵۰۰ وات هستند.

جاروبرقی مالزی پاناسونیک هم یکی دیگر از مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک است که قطعاتی ژاپنی دارد و بسیار با کیفیت است اما قطعات این محصولات در کشور مالزی مونتاژ می‌شود یعنی کیفیت آن با جاروبرقی ژاپنی پاناسونیک فرقی ندارد فقط قطعات این محصولات در کشور مالزی مونتاژ می‌شود. جاروبرقی مالزی پاناسونیک با سری G نمایش داده می‌شوند. جاروبرقی‌های مالزی پاناسونیک با مدل های ۷۱۱/ ۷۱۳/ ۷۱۵/۷۱۷/۷۱۹ تولید می‌شوند که به ترتیب ۱۹۰۰/۲۰۰۰/۲۱۰۰/۲۳۰۰/۲۵۰۰ وات هستند.

جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک یکی دیگر از مدل‌های پاناسونیک است که قطعاتی ژاپنی دارد و مونتاژ آن داخل ایران انجام می‌شود. این جاروبرقی با مدل ۸۱۳ و ۸۱۱ تولید می‌شود و بسیار با کیفیت است. جاروبرقی ایران ژاپن مانند جاروبرقی‌های ناسیونال قدیم است که در خانه هر ایرانی وجود داشت و چندین سال کار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی کدام است؟

مزایای جاروبرقی پاناسونیک

  1. جاروبرقی‌های پاناسونیک با موتوری پرقدرت ژاپنی تولید می‌شوند و جنس بدنه آن‌ها بسیار مقاوم است. این محصولات با بالاترین توان و مکش کار می‌کنند و به مرور زمان مکش آن ها کم نمی‌شود. جاروبرقی پاناسونیک با بالاترین قدرت مکش کار می‌کند و طرفداران زیادی دارد. حتی زمانی که از آن استفاده می‌کنید با توان بالایی که دارد می‌تواند فرش را بلند کند.
  2. جاروبرقی پاناسونیک موتور و قطعاتی کاملا ژاپنی دارد و فقط کشورهای مونتاژ کننده آن‌ متفاوت است. همچنین امکان تنظیم قدرت و تغییر توان دارند و می‌توانید توان آن‌ها را تنظیم کنید و کم یا زیاد کنید.
  3. طول سیم جاروبرقی پاناسونیک معمولا بلند است و برای استفاده در خانه‌ها مناسب است.
  4. جاروبرقی سطلی پاناسونیک مخزنی بزرگ دارند که برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ استفاده می‌شوند. توان و قدرت مکش آن‌ها بسیار بالاست و به راحتی می‌توانند برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ مانند مساجد، کارخانه‌ها، حسینیه‌ها و… استفاده شوند.
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش پاناسونیک هم بسیار قدرتمند است. با وجود اینکه جاروبرقی پاناسونیک با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و طول عمر بالایی دارد اما پاناسونیک، گارانتی‌های ۱۸ ماهه به شما ارائه می‌کند تا در صورت خراب شدن محصول بتوانید از گارانتی تعویض یا تعمیر آن استفاده کنید.
  6. نمایندگی‌های پاناسونیک هم در تمام شهرها وجود دارد و شما در هر استانی که باشید می‌توانید از نمایندگی‌ها برای تعمیرات و یا خرید جاروبرقی پاناسونیک کمک بگیرید.

معرفی پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی پاناسونیک با مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و تفاوت آن‌ها در توان و قدرت مکش و همچنین کشور مونتاژ کننده است اما با توجه به اینکه قیمت این جاروبرقی‌ها با توجه به شرکت مونتاژ‌کننده تغییر می‌کند برخی از جاروبرقی‌های پاناسونیک فروش بیشتری داشتند و چون رضایت مردم با توجه به فروش بالایی که این محصولات داشتند بسیار بالا بوده، ما به عنوان بهترین جاروبرقی پاناسونیک آن‌ها را معرفی می‌کنیم هر چند که جاروبرقی‌های پاناسونیک همگی جزء بهترین ها هستند اما این چند مدل به عنوان پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی پاناسونیک شناخته شدند.

جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک یکی از مدل‌های پرفروش پاناسونیک است. این مدل بسیار باکیفیت است و با طراحی زیبا و ارگونومیک تولید می‌شود. وزن این جاروبرقی سبک است و به راحتی می‌توانید آن را حمل و جابجا کنید. جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک یکی از جاروبرقی‌های مالزی پاناسونیک است که موتور و قطعات ژاپنی دارد و مونتاژ آن در کشور مالزی انجام شده است به همین دلیل نسبت به جاروبرقی ۱۹۰۰ وات ژاپن پاناسونیک قیمت مناسب‌تری دارد.

این جاروبرقی هم ۱۹۰۰ وات است و کیسه‌دار است. شما می‌توانید کیسه دائمی یا یکبار مصرف برای آن استفاده کنید و پس از هر بار پر شدن کیسه را تخلیه یا تعویض کنید. این محصول هم لوله تلسکوپی دارد و می‌توانید ارتفاع لوله آن را کم یا زیاد کنید.

جاروبرقی 1900 وات مالزی پاناسونیک - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی مالزی پاناسونیک

همچنین مجهز به سیم جمع‌کن خودکار است و دو سری و یک پارویی دارد. طول سیم این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر است و شعاع عملکرد آن را برای شما افزایش می‌دهد. فیلتر قابل‌شستشو یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی است که می‌تواند از ورود گرد‌و‌غبار و زباله‌های ریز به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری کند و طول عمر آن را افزایش دهد.

جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک فقط به رنگ قرمز تولید می‌شود و رنگ دیگری ندارد. مدل کلی آن هم MC-CG711  است.

جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و بهترین جاروبرقی پاناسونیک است که طرفداران زیادی دارد. این محصول با ۲۰۰۰ وات قدرت موتور، مکش بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌تواند محیط شما را تمیز کند. این جاروبرقی هم ساخت کشور مالزی و با قطعاتی ژاپنی است که کیفیت و مکش بسیار بالایی دارد. جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک به رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و قرمز تولید می‌شود. سری‌های مختلفی دارد و قابلیت تغییر قدرت مکش دارد شما می‌توانید قدرت مکش آن را کم، متوسط و زیاد کنید. زمانی که قدرت مکش آن زیاد باشد حتی قادر است که فرش را بلند کند چون مکش بالایی دارد.

جاروبرقی 2000 مالزی پاناسونیک - بریم خرید
جاروبرقی پاناسونیک ۲۰۰۰ مالزی

همچنین یک نشانگر پر شدن مخزن دارد که می‌توانید بفهمید چه زمانی کیسه جاروبرقی پر شده است و لازم است آن را تخلیه کنید. این جاروبرقی کیسه‌دار است و می‌توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. دستگیره این جاروبرقی سابر است و سری‌ها و قطعات اضافه آن زیر همین دسته قرار می‌گیرد بنابراین دسترسی به آن برای شما ساده است. گنجایش مخزن این جاروبرقی ۶ لیتر است و می‌توانید برای تمیز کردن محیط‌های کوچک و بزرگ از آن استفاده کنید و به سادگی پر نشود. مدل این جاروبرقی MC-CG713  است.

جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک

جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و بهترین جاروبرقی پاناسونیک است که ایران ژاپن است یعنی موتور و قطعات آن ساخت ژاپن و مونتاژ آن داخل ایران انجام شده است. این محصول به رنگ قرمز و مشکی تولید می‌شود و کیسه‌دار است. شما می‌توانید از کیسه دائمی و یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. سیم جمع کن خودکار، فیلتر قابل شستشو، سری‌های مختلف و قابلیت تنظیم توان و مکش از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی است.

جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک ۲۰۰۰ وات است و مانند همان جاروبرقی‌های ناسیونال قدیم برای شما کار می‌کند. گنجایش کیسه این جاروبرقی حدود ۴ لیتر است، سه سری دارد و طول سیم آن بین ۵ تا ۱۰ متر است بنابراین شعاع عملکرد آن هم بالاست و می‌تواند کار شما را راه بیاندازد. مدل این جاروبرقی VC-813  است.

قیمت و مشخصات جاروبرقی 911 پاناسونیک - بریم خرید
جاروبرقی ۱۹۰۰ ژاپن پاناسونیک – بریم خرید

جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک یکی دیگر از مدل‌های پرفروش پاناسونیک است که بهترین جاروبرقی پاناسونیک شناخته شده است و فروش بالایی دارد. این محصول بسیار پرقدرت و باکیفیت است. جنس بدنه این محصول در برابر ضربه و … مقاوم است. این جاروبرقی با رنگ قرمز تولید می‌شود و ۱۹۰۰ وات است. موتور و قطعات و مونتاژ این محصول ژاپن است.

جاروبرقی ۹۱۱ کیسه‌دار است و از کیسه یک بار مصرف و دائمی می‌توانید استفاده کنید. کیسه و مخزن این جاروبرقی حدود ۶ لیتر گنجایش دارد و به سادگی پر نمی‌شود. طول سیم زیاد، توان بالا، قدرت مکش فوق العاده بالا، لوله خرطومی با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیم جمع کن خودکار و فیلتر ضد باکتری از جمله قابلیت‌های این جاروبرقی است که آن را تبدیل به پرفروش‌ترین جاروبرقی پاناسونیک کرده است. صدای این جاروبرقی حدود ۶۵ دسی بل است و سه سری و یک پارویی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی پاناسونیک پرداختیم و سعی کردیم بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی دارید می‌توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی را در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف مشاهده و مقایسه کنید سپس خرید خود را از ارزان‌ترین فروشنده انجام دهید.

در صورتی که شما هم تجربه خرید یا استفاده از جاروبرقی پاناسونیک را دارید می‌توانید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.