فرق اتوبخار و بخارگر چیست؟ کدام بهتر است؟

1286
فرق اتوبخار و بخارگر چیست - بریم خرید

فرق اتوبخار و بخارگر چیست؟

تا به حال شده کسی را بیرون یا در محل کار ببینید که با لباس چروک وارد می شود؟ قطعا هیچکس لباس چروک و نامرتب و ظاهری نا آراسته دوست ندارد اما چون اتو کردن لباس با اتوبخار کمی زمان بر است ممکن است گاهی اوقات تصمیم بگیرید که با لباسی اتو نشده به بیرون بروید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید وسایل جدید، لوازم جدیدتر و پیشرفته تری برای اتو کردن لباس تولید شده، مانند بخارگر، حتی برخی از اتو بخارها هم امکان بخار ایستاده دارند که می توانید از آن ها برای ایستاده اتو کردن لباس ها استفاده کنید. اما تفاوت و فرق اتوبخار و بخارگر چیست؟ در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم شما را بیشتر با بخارگر آشنا کنیم و تفاوت بین اتوبخار و بخارگر را بگوییم تا با انتخاب بهترین گزینه، بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. با ما همراه باشید.

 بهترین گزینه برای از بین بردن چین و چروک لباس ها چیست؟

اتوبخار و بخارگر بهترین گزینه برای صاف کردن چین و چروک لباس هستند، بخارگرها دو دسته هستند. بخارگر دستی و بخارگر ایستاده که بخارگر دستی همانند اتوبخار است. یعنی در ابعاد کوچکتری نسبت به بخارگر ایستاده تولید می شود، به صورت دستی استفاده می شود و می توانید لباس های خود را با کمک آن اتو و مرتب کنید. بخارگر دستی معمولا برای اتو کردن کت، پرده، لباس مجلسی و…. استفاده می شود.

بخارگر چطور کار می کند؟

همانطور که می دانید بخارگر هم مانند اتوبخار یک مخزن آب دارد که بهتر است از آب مقطر یا آب تصفیه شده یا جوشیده شده سرد شده در آن استفاده کنید تا منافذ بخارگر شما مسدود نشود و طول عمر دستگاه شما بیشتر شود. سپس بعد از پر کردن مخزن بخارگر می توانید آن را روشن کنید تا آب داخل مخزن گرم شود و شروع به بخاردهی کند. با شروع بخاردهی بخارگر، می توانید کار خود را شروع کنید و اتوکشی را آغاز کنید. اگر قسمت هایی از لباس شما خیلی چروک است، می توانید بخارگر را تایم بیشتری روی آن قسمت نگه دارید و از پایین به بالا بخارگر را حرکت دهید تا کاملا صاف شود.

اتوبخار چطور کار می کند؟

اتوبخار که از قدیم تا به حال در خانه اکثر ما وجود دارد، از یک کفی، مخزن آب و… تشکیل شده که امکان بخاردهی از طریق دکمه، تنظیم دما و درجه گرمای اتو، بخار ایستاده و… را دارد و باید برای استفاده از آن، مستقیما اتو را روی لباس حرکت دهید تا چروک ها صاف شود. یکی از تفاوت های بخارگر و اتوبخار در خط اتو انداختن است یعنی با اتوبخار شما می توانید یقه، آستین و… را خط اتو بیاندازید اما با بخارگر فقط می توانید لباس را اتو و صاف کنید و خط اتویی برجای نمی ماند. همچنین هنگام خرید اتوبخار باید به قابلیت ها و امکان بخار ایستاده آن توجه کنید چون همه اتوبخارها، امکان بخار ایستاده ندارند. کفی اتو هم اگر ضد خش نباشد، ممکن است هنگام اتو کردن اگر اتوبخار روی دکمه و… کشیده شود روی کفی آن خط بیافتد و کارایی آن به مرور زمان کمتر شود.

اگر اتوبخار یا بخارگر شما رسوب گرفته پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز بخوانید : روش های رسوب گیری و جرم گیری مخزن اتو بخار

بخارگر و اتوبخار بریم خرید فرق اتوبخار و بخارگر

اتوبخار بهتره یا بخارگر؟

با توجه به تفاوت ها و ویژگی های بخارگر و اتوبخار که گفتیم، شما باید با توجه به نیازتان، لباسی که قرار است اتو کنید، بودجه و هزینه ای که در نظر گرفتید، فضایی که در اختیار دارید، مهم بودن یا نبودن خط اتو و…. برای خرید بخارگر و اتوبخار اقدام کنید. اما درباره قیمت اتوبخار و قیمت بخارگر به شما توصیه می کنم قبل از خرید اتوبخار یا بخارگر، ابتدا مدل موردنظرتان را در بریم خرید جستجو کنید، بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه و بررسی می کند و با لیست قیمتی که از محصولات در اختیار شما قرار می دهد، فروشنده های معتبری به شما معرفی می کند. با این کار شما می توانید در خانه خود بنشینید و به صورت همزمان قیمت یک محصول را در سراسر کشور مشاهده کنید و در نهایت خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. برای مثال لیست قیمت اتوبخار را مشاهده کنید. در این صفحه که لینک آن را برای شما قرار دادم تعداد زیادی از برندها و مدل های متنوعی در خصوص بخارگر و اتوبخار مشاهده می کنید، پس از انتخاب مدل موردنظرتان، روی آن کلیک کنید، قیمت محصول را در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید و در نهایت خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. هدف ما در بریم خرید مشاهده لبخند رضایت شما پس از هر خرید اینترنتیست. با بریم خرید، شما با هر بودجه ای می توانید برای خرید محصول موردنظرتان اقدام کنید بدون اینکه نگران قیمت آن باشید!