معرفی پرفروش ترین بخارشوی بایترون

1318
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4000
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4000

مقایسه بخارشوهای بایترون و معرفی پرفروش ترین آن ها

بایترون یک برند آمریکایی است که در حال حاضر پنج مدل بخارشوی مختلف از این کمپانی که تولید کشور چین هستند در بازار ایران موجود است. بخارشو های بایترون در انواع و مدل های مختلفی مانند تی بخارشوی و بخارشو های معمولی چرخدار تولید می شوند و مشابه تمامی بخارشو های موجود در بازار بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده و با استفاده از بخار آب سطوح مختلف را تمیز می کند. اگر قصد خرید بخارشوی بایترون را دارید بهتر است ابتدا با پرفروش ترین بخارشو بایترون آشنا شوید سپس با کمک اطلاعاتی که از بخارشوها و انواع مدل های آن می دانید برای خرید بخارشو اقدام کنید. پس با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های بخارشوی بایترون آشنا شوید.

نکات خرید بخارشوهای بایترون

برای انتخاب و خرید بخارشوی مناسب، ابتدا باید بدانید که چه انتظاراتی از دستگاه دارید. اگر فقط قصد نظافت سطوح کف مانند سنگ، کاشی، پارکت، لمینت و یا فرش (در موارد خاص) را دارید تی بخارشوی گزینه مناسبی برای شماست. اما اگر قصد تمیز کردن دیوار و شیشه و یا سطوحی مانند گاز و کابینت را هم دارید باید از سایر مدل های بخارشوی بایترون استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید بخارشور ظاهر و تجهیزات جانبی محصول است. بخارشوهای بایترون با طرحی زیبا و کاربردی و طراحی آرگونومیک تولید و عرضه می شوند و روز به روز در حال بهتر شدن و به روز شدن هستند. هر چقدر هم امکانات بخارشورهای بایترون بیشتر باشد قطعا قیمت بخارشو بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: بخارشو در چه جاهایی کاربرد دارد؟

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید بخارشو باید به آن دقت کنید فضای منزل شما و مدت زمانی است که برای تمیز کردن محیط به بخارشو نیاز دارید. قطعا هر چقدر مخزن بخارشوی شما بزرگ تر باشد آب بیشتری در مخزن خواهد بود و زمان طولانی تری می تواند برای شما کار کند. در صورتی که اگر خانه شما بزرگ باشد و مخزن بخارشویی که انتخاب کردید کوچک باشد، آب کمی در مخزن جای می گیرد و باید چندین بار حین کار مخزن آن را پر کنید و دوباره صبر کنید تا آب گرم شود تبدیل به بخار شود و بتوانید از آن استفاده کنید. از طرف دیگر اگر مخزن کوچک باشد، هر بار باید صبر کنید تا مخزن خنک و فشار بخار داخل آن کاهش یابد، تا بتوانید نسبت به پر کردن آن اقدام کنید. به همین دلیل بخارشویی را انتخاب کنید که مخزن آن برای استفاده شما مناسب باشد و نیازی به پر کردن مجدد آن نباشد.

بخارشوی مدل BSM-10 بایترون

بخارشوی بایترون مدل BSM-10 یک بخارشوی ارزان قیمت و زیباست که در رنگ های یاسی و پوست پیازی تولید می شود. وزن این بخارشو ۳۰۰ گرم و حجم مخزن آن ۰٫۵ لیتر است. این محصول یکی از مدل های تی بخارشوی بایترون است که بیشتر برای تمیز کردن سطوح قابل دسترس مانند کف، سرامیک، پارکت و… استفاده می شود.

به همراه این بخارشو سه پارویی برای تمیز کردن موکت و کف، یک حوله، قیف پیمانه، دو لوله تلسکوپی نیم متری و همچنین پایه ای برای استفاده از بخارشوی بر روی فرش ارسال می شود که قابلیت های زیادی در اختیار شما می گذارند.

این مطلب می تواند برای شما مفید باشد:
 مشاهده قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل BSM-10 در فروشگاه های اینترنتی مختلف
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل BSM-10
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل BSM-10
  • ویژگی های بخارشوهای سری ۲۰۰۰ بایترون

بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2000 یکی از بخارشوهای بایترون سری ۲۰۰۰ است که با توان ۱۳۰۰ وات، وزن ۱٫۲ کیلوگرم و مخزنی به ظرفیت ۱٫۴ لیتر تولید می شود.  مخزن این بخارشو نسبتا بزرگ است و پس از هر بار پر کردن آن می توانید حدود ۴۵ دقیقه به صورت مداوم از آن استفاده کنید.

 بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2100 یکی دیگر از بخارشوهای پرفروش بایترون با توان ۱۵۰۰ وات است که مخزنی به ظرفیت ۱٫۸ لیتر دارد. به همین دلیل می توانید مدت طولانی تری از این بخارشو استفاده کنید.

قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2000
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2000
  • لوازم جانبی بخارشوی سری ۲۰۰۰ بایترون

بخارشوهای سری ۲۰۰۰ بایترون به همراه یک پک تجهیزات برای شما ارسال می شود که شامل دو لوله رابط برای افزایش ارتفاع دسته و تمیز کردن دیوار و پنجره و نقاط غیر قابل دسترس، برس پارویی بزرگ برای سطوح وسیع مانند کاشی و پارکت و کف، و همچنین یک سری پارویی کوچک برای سطوح کوچک تر مانند شیشه و… است. همچنین این محصول یک نازل باریک و پیمانه مدرج دارد که سری پارویی برای تمیز کردن گوشه دیوار و درزها گزینه مناسبی است.

قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2100
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-2100
  • مخزن بخارشوی سری ۲۰۰۰ بایترون

مخزن بخارشوهای سری ۲۰۰۰ بایترون ضد زنگ و بدنه آن آنتی باکتریال است بنابراین در مجاورت با رطوبت و آب دچار زنگ زدگی نمی شود همچنین در اثر رطوبت قارچ و کپک هم نمی زند چون آنتی باکتریال است. دسته بخارشوی بایترون هم یک کلید برای اسپری بخار دارد که به صورت دستی می توانید بخار را پخش کنید و محیط را تمیز کنید. بخارشوهای بایترون سری ۲۰۰۰ قابلیت مکش و جمع کردن آب را ندارند یعنی یک مخزن جداانه برای جمع آوری آب های کثیف ندارند پس باید با حوله بخارشو محیط را خشک کنید.

بخارشو سری ۴۰۰۰ بایترون

بخارشو سری ۴۰۰۰ گران تر از سری ۲۰۰۰ است و طراحی آن بسیار زیباست. این محصول کاملا ارگونومیک و به رنگ های مشکی و زرد تولید می شود و طرفداران زیادی دارد و تجهیزات جانبی بیشتری نسبت به سری ۲۰۰۰ دارد.

بخارشور مدل BSX-4000 بایترون با توان ۱۵۰۰ وات کار می کند و ظرفیت مخزن آن ۱٫۴۲ لیتر است . این محصول با وزن ۵ کیلوگرم تولید می شود و دو چرخ بزرگ در دو طرف دارد که حمل و جابجایی آن را آسان تر می کند.

قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4000
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4000

بخارشوی Bitron BSX-4100 با توان ۱۵۰۰ وات کار می کند، ظرفیت مخزن آن ۱٫۹ لیتر است و حدود ۲ ساعت بدون وقفه کار می کند. 

قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4100
قیمت خرید و مشخصات کامل بخارشوی بایترون مدل Bitron BSX-4100

ویژگی های بخارشوهای سری ۴۰۰۰

این بخارشوها با لوله خرطومی به طول دو متر کار می کنند و روی دسته لوله خرطومی کلیدی برای تنظیم فشار بخار دارند. همچنین دارای پک کامل سری برای تمیز کردن کف، درز، گوشه، پنجره و … هستند که با کمک آن ها می توانید سطوح مختلف را تمیز کنید. همچنین یک حوله برای شست و شوی کف و  یک پیمانه برای پر کردن مخزن به همراه تجهیزات جانبی بخارشو نیز دارند . مخزن این بخارشوها از نوع استیل ضد زنگ است و پس از شروع به کار درب مخزن قفل می شود شما بغد از خنک شدن مخزن و کاهش فشار بخار، می توانید درب مخزن را باز کنید.

و به صورت کلی:

  • اگر قصد خرید محصولات بایترون را دارید بهتر است این بخارشوی را از فروشندگان مجاز خرید کنید تا همراه با محصول ضمانت نامه آن نیز در اختیار شما قرار گیرد.
  • بخارشوی وسیله ای است که بخار آّب با دمای بسیار بالا کار می کند، به همین دلیل باید هنگام کار با آن بسیار دقت کنید تا باعث سوختگی نشود. در سری ۴۰۰۰ مخزن دارای قفل است و در نتیجه امکان سوختگی کم تر است اما در سایر مدل ها دقت و توجه بیشتری لازم است.
  • همچنین بهتر است هنگام کار با بخارشوی کفش یا روفرشی پا کنید.
  • برای پر کردن مخزن حتما از پیمانه همراه دستگاه استفاده کنید.
  • در حالت روشن داخل مخزن آب نریزید.
  • در حالت روشن روی زمین به صورت ثابت رها نکنید.

سخن پایانی

بخارشوهای بایترون از جمله برندهای پرفروشی هستند که طرفداران زیادی دارند چون هم قیمت مناسبی دارند و هم در مدل ها و طرح های مختلف با امکانات مختلف تولید می شوند. اگر قصد خرید بخارشور دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت بخارشو در تمام فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.