نقد و بررسی بخارشوی SC5 کارچر

492
خرید بخارشوی کارچر - بریم خرید
بخارشوی کارچر یکی از معروف ترین برندهاست

مشخصات بخارشوی SC5 کارچر

بخارشوها برای تمیز کردن محیط های مختلفی استفاده می شوند و در انواع مختلف با کارایی و قابلیت های متفاوت تولید می شوند. بخارشوی ها مزایای زیادی دارند برای مثال بدون مواد شوینده امکان استرلیزه کردن و ضدعفونی کردن محیط را برای شما فراهم می کنند. برندهای مختلفی در حال تولید و عرضه بخارشوی هستند. کارچر یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانگی است. بخارشوهای خانگی و صنعتی یکی از معروف ترین محصولات کارچر است که امکانات مختلفی در اختیار شما می گذارد. بخارشوی SC5 کارچر یکی از پرفروش ترین بخارشوهای کارچر است که طرفداران زیادی دارد. این محصول قابلیت های زیادی دارد و برای تمیز کردن سطوح قابل دسترس و غیر قابل دسترس به شما کمک می کند. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به بررسی ویژگی های این محصول پرداختیم. در صورت تمایل برای مشاهده قیمت و خرید بخارشوی SC5 کارچر می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت بخارشوی SC5 کارچر را در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

ویژگی های بخارشوی SC5 کارچر

بخارشوی کارچر یکی از پرفروش ترین محصولات برند کارچر است که طرفداران زیادی دارد. این محصول بسیار کاربردی است و در مدل های مختلفی برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می شود. بخارشوی SC5 کارچر یکی از مدل های معروف این برند است که برای تمیز کردن سطوح، سرامیک، کاشی، پارکت، دیوار، پنجره و… استفاده می شود و بسیار کاربردی است. بخارشوها بدون نیاز به مواد شوینده می توانند با بخار آب، محیط را تمیز و ضد عفونی کنند.

بخارشوی SC5 کارچر - بریم خرید
ویژگی های بخارشوی SC5 کارچر در سایت بریم خرید

بخارشوها به راحتی می توانند محیط را ضد عفونی کنند، باکتری ها را از بین ببرد، محیط را خشک کند و …. بنابراین مزایای بسیار زیادی دارد. ما در یک مقاله به صورت کامل درباره کاربرد بخارشو و مواردی که می توان از آن استفاده کرد برای شما عزیزان توضیح دادیم.

مخزن ذخیره بخارشوی SC5 کارچر

بخارشوی SC5 کارچر یک بخارشوی خانگی با بالاترین کیفیت است که نازل های مختلف و کاربردی دارد. این محصول دو مخزن دارد که می توانید از آن ها برای پر کردن آب و تولید بخار استفاده کنید. در واقع این محصول یک مخزن ذخیره دارد که می تواند بخار دائمی تولید کند حتی در حین کار کردن با دستگاه هم می توانید به آن آب اضافه کنید و نیازی به خاموش کردن دستگاه نیست چون برخی از بخارشوها برای اضافه کردن آب باید خاموش شوند، خنک شوند و سپس آب داخل آن ها بریزید، مجدد صبر کنید تا آب گرم شود و به بخار تبدیل شود. اما بخارشوی SC5 کارچر نیازی به خاموش کردن دستگاه ندارد و در حین کار کردن هم می توانید مخزن آن را پر از آب کنید که این امر، می تواند نظافت شما را سریع تر کند.

نازل بخارشوی SC5 کارچر

این محصول یک نازل سوزنی دارد که مخلوطی از آب و بخار را می پاشد و محیط را به خوبی تمیز می کند از این نازل برای تمیز کردن درزها و گوشه ها استفاده می شود.

نازل کف

بخارشوی SC5 کارچر یک نازل کف دارد که بسیار منعطف است و برای تمیز کردن کف، پارکت، سرامیک، زیر مبلمان، زیر کابینت و… استفاده می شود و کار شما را راحت می کند. همچنین یک کیت شستشوی کف دارد که کارایی بالایی دارد و به راحتی می تواند کف را تمیز و استرلیزه کند.

بخارشوی SC5 کارچر - بریم خرید
نازل های بخارشوی SC5 کارچر برای تمیز کردن نقاط مختلف مناسب هستند

کیت تعویض پد حوله ای

این محصول یک سیستم برای تعویض پد حوله ای دارد که به راحتی می توان حوله کثیف را تعویض کرد و قابلیت جداسازی آن بسیار راحت است.

قفل کودک

روی دسته بخارشوی کارچر مدل SC5 قفل کودک قرار دارد که می توانید با کمک آن دستگاه را قفل کنید تا کودکان نتوانند با فشردن کلیدها، عملکرد شما را مختل کنند.

ماشه بخار روی دسته

این بخارشوی روی دسته علاوه بر قفل کودک، یک ماشه برای تنظیم بخار و تولید بخار دارد که می توانید با فشردن آن بخار موردنیازتان را تولید کنید. این ماشه روی دسته تولید بخار را برای شما راحت تر می کند و نیازی به خم شدن و فشردن دکمه از روی بدنه دستگاه ندارید بنابراین کار شما سریع تر پیش می رود.

قیمت بخارشوی SC5 کارچر - بریم خرید
مشاهده قیمت بخارشوی کارچر در بریم خرید

بیشتر بخوانید : بخارشوی چه کاربردی دارد؟

سوپاپ اطمینان

بخارشوی SC5 کارچر یک سوپاپ اطمینان هم برای بالا بردن امنیت دستگاه دارد که از خروج و پاشیدن آب داغ و جوشیده شده به بیرون جلوگیری می کند.

خرطومی دو متری

این بخارشور یک خرطومی دو متری هم دارد که کار شما را ساده تر می کند. همچنین پاشش متمرکز آب و بخار را نیز برای شما امکان پذیر می کند.

توان موتور

موتور این بخارشور با ۲۲۰۰ وات قدرت به سرعت بخار آب تولید می کند و محیط را تمیز و استرلیزه می کند.

وزن

وزن بخارشوی کارچر SC5 حدود ۶ کیلوگرم است که سبک است و هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید یعنی مچ درد نمی گیرید و به راحتی آن را جابجا می کنید.

سخن پایانی

بخارشوی SC5 کارچر یکی از مدل های خانگی این برند است که کیفیت بالایی دارد. این محصول برای تمیز کردن کاشی، سرامیک، درزها و گوشه ها، داخل خودرو، شیشه، پنجره و… استفاده می شود و بدون نیاز به مواد شوینده می تواند محیط شما را تمیز و استرلیزه کند. در صورتی که قصد خرید این بخارشو را دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت بخارشوی خانگی در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر را مشاهده کنید و سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

در صورتی که تجربه استفاده از بخارشوی SC5 را دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما و سایر نکات مثبت و منفی این بخارشو استفاده کنیم.