نقد و بررسی تخصصی بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix

1190
خرید بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix - بریم خرید
مشخصات بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix - بریم خرید

مشخصات بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix

کارچر یا کرشر یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانگی و بخارشوهای خانگی و صنعتی است که مدل های متنوعی با امکانات مختلف تولید و عرضه می کند. این برند بسیار باکیفیت و معروف است و طرفداران زیادی دارد. بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix  هم یکی از پرفروش ترین بخارشورهای کارچر یا کرشر است که در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به نقد و بررسی مشخصات آن پرداختیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix

کارچر یک برند آلمانی و بسیار باکیفیت است که محصولاتی با قطعاتی اصل و آلمانی تولید می کند.

وزن بخارشور کارچر

وزن این محصول حدود ۳٫۵ کیلوگرم است که بسیار کم است و به راحتی جابجا می شود بنابراین هنگام کار با این بخارشو، مچ درد نمی گیرید و به سادگی آن را حمل می کنید.

ویزگی های بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix - بریم خرید
بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix در فروشگاه های اینرنتی

سری ها و نازل های بخارشوی Easy Fix کارچر

بخارشوی ایزی فیکس کارچر چند سری مختلف دارد که شامل موارد زیر است و هر کدام کاربرد خاصی دارند:

  1. نازل کف شوی : این سری برای تمیز کردن کف، پارکت، سرامیک، موکت، فرش و… استفاده می شود و بدون نیاز به خم شدن می توانید کف خانه یا ساختمان را با کمک آن تمیز کنید و تمام آلودگی های بین درز سرامیک و… را از بین ببرید.
  2. نازل گوشه: نازل گوشه برای تمیز کردن گوشه ها و کنج های خانه و ساختمان استفاده می شود و به شما کمک می کند تمام میکروب ها و باکتری ها و آلودگی های گوشه ها و کنج ها را از بین ببرید.
  3. نازل دیوار: نازل دیوار یکی دیگر از سری های این بخارشوست که برای تمیز کردن دیوار، پنجره، پرده و سطوح بلند و غیر قابل دسترس به شما کمک می کند و بسیار کاربردی است.

طول سیم و شعاع کارکرد بخارشوی ایزی فیکس

طول سیم این محصول ۴ متر است و با یک بار به پریز زدن آن به راحتی می توانید اتاق و… را تمیز کنید و مجددا نیازی به تعویض پریز ندارید چون طول سیم بلند است.

قیمت خرید بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix - بریم خرید
مقایسه قیمت بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix در فروشگاه اینترنتی مختلف در بریم خرید

کاربرد بخارشوی

بخارشوی کارچر کاربرد بسیار زیادی دارند، بدون نیاز به مواد شوینده محیط را تمیز می کنند، برای ضدعفونی کردن و استرلیزه کردن محیط هم کاربرد دارند اما در کل بخارشوها برای چربی زدایی، لکه زدایی، غبارروبی و… استفاده می شود بنابراین برای تمیز کردن در، پنجره، شیشه، دیوار، پرده، گاز، هود، فرش، موکت، کف، سرامیک و…. استفاده می شود. ما در یک مقاله به صورت کامل درباره کاربرد و موارد استفاده از بخارشوی برای شما عزیزان توضیح دادیم. در صورت نیاز می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید و تمام مواردی که می توانید از بخارشور استفاده کنید را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : بخارشوی چه کاربردی دارد؟

فشار بخار

قدرت فشار بخار بخارشوی کرشر مدل sc2 Easy Fix حدود ۳٫۲ بار است به همین دلیل در مدت زمان کمی می تواند آلودگی ها را از بین ببرد و محیط را برای شما تمیز کند.

خرید بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix - بریم خرید
بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fix با مناسب ترین قیمت ها در بریم خرید

سایر مشخصات بخارشوی کارچر مدل  sc2 Easy Fix

  1. توان این بخارشور حدود ۱۵۰۰ وات است و قدرت بالایی دارد.
  2. این بخارشو فقط با کمک آب و بخار آبی که تولید می کند محیط را برای شما تمیز می کند و نیازی به مواد شوینده ندارد.
  3. این محصول حوله و نازل های بزرگی دارد که حوله ها به صورت چسبی به محصول متصل می شود.
  4. بخارشوی کارچر مدل  sc2 Easy Fix مجهز به قفل کودک است.
  5. کنترل جریان بخار از روی دسته بخارشو هم امکان پذیر است.
  6. سیستم رسوب زدایی یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که از رسوب گرفتن و مسدود شدن لوله ها جلوگیری می کند بنابراین طول عمر دستگاه بیشتر می شود.
  7. حجم مخزن این محصول ۳۰۰ میلی لیتر است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و با یک بار پر کردن مخزن می توانید محیط را تمیز کنید.
  8. قابلیت مکش یکی دیگر از ویژگی های این محصول است یعنی پس از بخاردهی و تمیز کردن محیط، می تواند مکش داشته باشد و آب های روی زمین یا زباله ها را هم جمع کند بنابراین هم بخارشوست و هم می تواند به عنوان جاروبرقی عمل کند.
  9. قابلیت ضد چکه هم یکی از ویژگی های بارز این محصول است که از چکه کردن و ریختن آب روی سطوح مختلف جلوگیری می کند.
  10. لوازم جانبی این محصول یک قسمت جداگانه دارد که می توانید قطعات و لوازم را داخل آن قرار دهید و نگران محل نگهداری آن ها نباشید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به نقد و بررسی تخصصی بخارشوی کارچر مدل sc2 Easy Fixپرداختیم. در صورت تمایل به خرید بخارشو می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت بخارشور را در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر مشاهده کنید سپس بعد از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از معتبرترین و ارزان ترین فروشگاه اینترنتی انجام دهید.