معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ

584
بهترین جاروبرقی سامسونگ - بریم خرید
معرفی پرفروش ترین جاروبرقی سامسونگ - بریم خرید

بهترین جاروبرقی سامسونگ کدام است؟

امروزه کمتر کسی نام برند سامسونگ را نشنیده است! برند سامسونگ یکی از پرفروش ترین برندهای دنیاست که محصولات زیادی در زمینه های مختلف تولید می کند برای مثال لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، موبایل و… همگی از جمله لوازمی هستند که سامسونگ تولید می کند. جاروبرقی سامسونگ یکی از معروف ترین محصولات این کمپانی است که طرفداران زیادی دارد. اما جاروبرقی های سامسونگ با مدل ها و قابلیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند که ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم، چند مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با شناخت کافی خرید خود را انجام دهید و بهترین مدل را انتخاب کنید.

انواع جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی های سامسونگ با مدل ها و قابلیت های مختلفی تولید می شوند. سامسونگ جاروبرقی های مختلفی با امکانات مختلف مانند جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی سایلنت یا کم صدا و …. را با کمترین وزن و بالاترین قدرت تولید و عرضه می کند. جاروبرقی های سامسونگ با طراحی ارگونومیکی که دارند بسیار سبک و کاربرپسند هستند و توانستند نظر مشتریان را جلب کنند. به دلیل کیفیت و قدرت بالایی که جاروبرقی سامسونگ دارد، به راحتی می توان آن را جزء بهترین مارک های جاروبرقی دانست. جاروبرقی های سامسونگ به صورت کیسه دار و بدون کیسه طراحی می شوند و می توانید از آن ها به خوبی استفاده کنید.

جاروبرقی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

سامسونگ یکی از کمپانی های معروف در کشور کره است که در سایر کشورها هم نمایندگی دارد و محصولات سامسونگ در سایر کشورها مانند تایلند، چین و… هم مونتاژ می شوند یعنی قطعات اصلی این محصولات در کشور کره تولید می شود و در کره یا سایر کشورها مونتاژ می شود بنابراین اگر جایی شنیدید که این محصول سامسونگ تایوان یا چین است بدانید که قطعات آن در کره تولید شده و فقط مونتاژ و سرهم کردن قطعات در این کشورها انجام شده و از کیفیت محصول کم نمی شود فقط ممکن است به دلیل هزینه هایی که برای کارگران می شود قیمت این محصولات بر اساس کشوری که در آن ساخته شدند متفاوت باشد پس تفاوت قیمت جاروبرقی سامسونگ به دلیل کیفیت نیست به دلیل امکانات و کشور مونتاژ کننده آن است.

معرفی بهترین جاروبرقی سامسونگ - بریم خرید
بهترین جاروبرقی سامسونگ – بریم خرید

صدای جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی های سامسونگ معمولا با صدای کمی تولید می شوند که آزار دهنده نباشد اما برخی از مدل های قدیمی تر، صدای بیشتری نسبت به مدل های جدیدتر دارند. با این حال شما زمان خرید جاروبرقی موردنظرتان می توانید صدای جاروبرقی را در قسمت مشخصات ببینید که با دسی بل تعیین می شود و یا اگر حضوری خرید می کنید می توانید از فروشنده بخواهید که جاروبرقی را روشن کند و میزان صدای آن را بشنوید. اگر از صدای بلند و آزاردهنده خوشتان نمی آید، بهتر است جاروبرقی هایی با صدای کمتر انتخاب کنید چون صدای جاروبرقی کم نمی شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین جاروبرقی های ایرانی و خارجی

جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ

جاروبرقی های بدون کیسه یک مخزن شفاف برای جمع کردن زباله دارند که پس از پر شدن می توانید آن را تخلیه و تمیز کنید. این نوع جاروبرقی ها نیازی به خرید کیسه ندارند. اما برخی از جاروبرقی ها از کیسه های دائمی و یا یک بار مصرف استفاده می کنند که نیاز به شستشوی کیسه دائمی و یا تعویض کیسه یک بار مصرف دارند.

معرفی پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی سامسونگ

از جمله پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی سامسونگ که درصد رضایت بالایی هم دارند می توان موارد زیر را نام برد :

جاروبرقی VC 920  با طراحی زیبا و ارگونومیکی که دارد تبدیل به یکی از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های سامسونگ شده است. روی دسته این جاروبرقی یک فیلتر برای تفکیک زباله های سنگین و زباله های ریزتر وجود دارد که تخلیه و تمیز کردن مخزن را راحت تر می کند. قدرت مکش این جاروبرقی بسیار بالاست و لوله آن چرخش ۳۶۰ درجه دارد. این جاروبرقی کیسه دار است و امکان استفاده از کیسه یک بار مصرف و دائمی را دارد. لوله تلسکوپی دارد و می توانید ارتفاع لوله آن را کم یا زیاد کنید.

خرید جاروبرقی 920 سامسونگ - سایت بریم خرید
قیمت جاروبرقی ۹۲۰ سامسونگ – سایت بریم خرید

این محصول سری های مختلفی دارد و می توانید آن ها را تعویض کنید همچنین یک محفظه برای نگهداری سری های مختلف دارد که نگهداری آن را برای شما ساده تر می کند. این جاروبرقی سامسونگ ۲۱۰۰ وات است و قدرت نسبتا بالایی برای جمع آوری زباله ها دارد.

سری های این جاروبرقی شامل سری پارویی، سری باریک، سری گرد برس دار و سری گردگیر است که هر کدام می تواند کار شما را ساده تر کند و نظافت را برای شما راحت تر کند. وزن جاروبرقی VC 920  SAMSUNG  حدود ۸ کیلوگرم است و سبک است بنابراین جابجایی و حمل و نقل آن ساده است و به راحتی انجام می شود. برای مشاهده مشخصات دقیق تر جاروبرقی ۹۲۰ سامسونگ می توانید به صفحه مربوطه این محصول مراجعه کنید و ویژگی های این محصول را مشاهده کنید.

جاروبرقی CROWN 2400 سامسونگ یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های سامسونگ است که دارای یک فیلتر قابل شستشوست. این فیلتر از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند و طول عمر جاروبرقی را افزایش می دهد. این دستگاه امکان کنترل از روی دسته دارد و می توانید حین کار کردن با آن از روی دسته آن را کنترل کنید و خاموش و روشن کنید. این جاروبرقی سه درجه برای تنظیم قدرت دارد و در صورت نیاز می توانید به صورت دلخواه توان و قدرت موتور آن را تنظیم کنید.

خرید جاروبرقی CROWN 2400 سامسونگ - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی CROWN 2400 سامسونگ – بریم خرید

صدای این جاروبرقی حدود ۷۴ دسی بل است که زیاد و آزاردهنده نیست و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. گنجایش مخزن جاروبرقی ۲۴۰۰ سامسونگ حدود ۵ کیلوگرم است و ظرفیت مناسبی برای تمیز کردن و نظافت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این جاروبرقی دو سری مختلف دارد که می توانید هنگام کار کردن با آن، سری ها را تعویض کنید و از آن ها استفاده کنید.

جاروبرقی سامسونگ مدل KING-20 یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های سامسونگ است که کیفیت بالایی دارد و بسیار پرفروش است. این محصول امکان کنترل از روی دسته دارد و طراحی بسیار زیبایی دارد. فیلتر قابل شستشویی که در این جاروبرقی تعبیه شده از ورود گرد و غبار و زباله های ریز به داخل موتور جلوگیری می کند و عمر دستگاه را افزایش می دهد. لوله خرطومی این جاروبرقی امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد و کار شما را برای تمیز کردن گوشه ها و کنج ها و یا نقاط غیر هموار و غیر مسطح راحت تر می کند.

مشخصات جاروبرقی KING 20 سامسونگ - بریم خرید
جاروبرقی KING 20 سامسونگ – بریم خرید

همچنین شما می توانید سری های این جاروبرقی را در محفظه مخصوص آن نگهداری کنید و از آن استفاده کنید. بنابراین نیاز به یک فضای اضافه برای نگهداری این قطعات و سری ها ندارید. این جاروبرقی کیسه دار است و شما می توانید از کیسه های یک بار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید. همچنین یک نشانگر پر بودن مخزن دارد که هنگام پر شدن مخزن، شما را مطلع می کند تا آن را تمیز و تخلیه کنید. سری های این جاروبرقی دو عدد است و می تواند تمیز کردن و نظافت را برای شما لذت بخش تر و ساده تر کند.

جاروبرقی KING-18  سامسونگ یکی دیگر از مدل های پرفروش این برند است که کیفیت و رضایت بالایی دارد. این مدل جاروبرقی سامسونگ، طراحی ارگونومیک و ظاهر زیبایی دارد بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده است که بسیار مقاوم است و وزن کمی دارد به همین دلیل هم در برابر ضربه مقاوم است و هم به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. لوله تلسکوپی این جاروبرقی سامسونگ امکان کوتاه و بلند شدن دارد و می توانید ارتفاع آن را به دلخواهتان تنظیم کنید.

مشخصات جاروبرقی KING 18 سامسونگ - بریم خرید
خرید جاروبرقی KING 18 سامسونگ – بریم خرید

طول سیم این جاروبرقی بلند است و شعاع عملکرد آن را برای تمیز کردن محیط افزایش می دهد. این مدل هم مانند سایر مدل های معرفی شده در این مقاله از بریم خرید کیسه دار است و امکان استفاده از کیسه دائمی و یا کیسه یک بار مصرف را دارد. سری های مختلفی دارد و می توانید از سری های آن برای تمیز کردن گوشه ها و کنج ها،  غبارگیری و… استفاده کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی چند نمونه از بهترین جاروبرقی سامسونگ پرداختیم. در صورت تمایل به خرید جاروبرقی سامسونگ می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی و سایر مدل های سامسونگ را مشاهده کنید، پس از مقایسه قیمت ها در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر شما هم تجربه خرید اینترنتی جاروبرقی یا استفاده از جاروبرقی های سامسونگ را دارید، می توانید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.