معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های ال جی

568
خرید بهترین جاروبرقی ال جی - بریم خرید
قیمت جاروبرقی الجی - بریم خرید

معرفی بهترین جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ها از جمله وسایل نظافتی بسیار کاربردی هستند که حداقل هفته ای یک بار از آن ها برای تمیز کردن خانه استفاده می شود بنابراین خیلی مهم است شما جاروبرقی را انتخاب کنید که خوش دست باشد و بتوانید دائم از آن استفاده کنید یعنی علاوه بر اینکه کار کردن با آن شما را خسته نمی کند، طول عمر بالایی داشته باشد. برندهای زیادی در حال تولید جاروبرقی هستند یکی از این برندها کمپانی ال جی است. جاروبرقی های الجی یکی از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های بازار هستند که طرفداران زیادی دارند. جاروبرقی ال جی طوری طراحی می شود که کار کردن با آن شما را خسته نمی کند یعنی طراحی ارگونومیک دارند و بسیار خوش دست هستند. تمام مدل های ال جی با بالاترین کیفیت و هر کدام با سری ها و امکانات مختلفی تولید و عرضه می شوند اما چند مدل از جاروبرقی های الجی به عنوان پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی ال جی شناخته شدند که ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

جاروبرقی ال جی

جاروبرقی یکی از وسایل نظافتی است که وقتی خراب شود یا درست کار نکند ارزش آن مشخص می شود و متوجه می شوید که چقدر برای شما ارزشمند و کاربردی است. به همین دلیل مردم به دنبال بهترین جاروبرقی هستند تا چندین سال بتوانند از آن استفاده کنند. کمپانی ال جی با چندین سال فعالیت توانسته رضایت مردم را جلب کند و تبدیل به یکی از انتخاب های مردم هنگام خرید جاروبرقی شود.

حتی اگر شما یک بار هزینه زیادی برای جاروبرقی ال جی پرداخت کنید، ارزشمند است چون با یک بار هزینه می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. همانطور که می دانید هزینه تعمیر جاروبرقی بیشتر از خرید جاروبرقی است بنابراین بهتر است بهترین جاروبرقی ال جی را انتخاب کنید که مطمئن باشید نیازی به تعمیر ندارد و تا چند سال مثل روز اول برای شما کار می کند.

پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی یکی از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های الجی است که طرفداران زیادی دارد. این محصول کیسه دار است و ظرفیت کیسه زباله آن حدود ۴ لیتر است که برای مصارف خانگی مناسب است. کیسه این جاروبرقی دائمی است و شما می توانید پس از هر بار پر شدن کیسه، آن را تخلیه کنید، شستشو دهید و دوباره نصب کنید. قدرت موتور این جاروبرقی ال جی حدود ۲۰۰۰ وات است و مکش بسیار بالایی دارد بنابراین در کوتاه ترین زمان می تواند محیط شما را تمیز کند. برای خاموش و روشن کردن دستگاه و کنترل قدرت باید با دکمه و قسمتی که روی بدنه جاروبرقی قرار دارد، جارو را کنترل کنید. همچنین این محصول یک لوله تلسکوپی دارد که می توانید ارتفاع آن را کم یا زیاد کنید و بدون نیاز به خم شدن از آن استفاده کنید.

خرید جاروبرقی 3220 الجی - بریم خرید
قیمت و مشخصات جاروبرقی ۳۲۲۰ الجی – بریم خرید

وزن جاروبرقی الجی مدل ۳۳۲۰ حدود ۵ کیلوگرم است و بسیار سبک است به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و مچ درد نگیرید. صدای این محصول هم ۸۲ دسی بل است که آزاردهنده نیست و می توانید به خوبی از آن استفاده کنید بدون اینکه صدای آن شما را آزار دهد. شعاع عملکرد این محصول با توجه به سیم ۵ متری که دارد بالاست و با یک بار به پریز زدن جاروبرقی، می توانید محیط موردنظرتان را تمیز کنید.

جاروبرقی ۵۲۲۰ الجی یکی دیگر از پرفروش ترین جاروبرقی های الجی است که کیفیت و طرفداران زیادی دارد. این جاروبرقی با بالاترین قدرت مکش، بهترین بازدهی را دارد و با مرور زمان قدرت مکش آن کم نمی شود و مثل روز اول برای شما کار می کند.  این جاروبرقی کیسه ندارد و یکی از مدل های جاروبرقی مخزنی ال جی است. جاروبرقی های مخزنی کیسه ندارند و شما بعد از هر بار پر شدن مخزن کافیست مخزن آن را خالی کنید و از آن استفاده کنید. مخزن جاروبرقی معمولا به رنگ شفاف است و در صورت پر شدن شما متوجه می شوید همچنین اگر اشیاءی مانند انگشتر و… داخل مخزن جاروبرقی باشد به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. این جاروبرقی مجهز به فیلتر قابل شستشوست. فیلترهای قابل شستشو طول عمر موتور جاروبرقی شما را افزایش می دهد و می توانید آن را تمیز کنید، بشویید و از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری کنید.

قیمت جاروبرقی 5220 الجی - بریم خرید
مشخصات جاروبرقی ۵۲۲۰ الجی

طول سیم جاروبرقی ۵۵۲۰ ال جی حدود ۵ متر است و صدای آن ۸۰ دسی بل است. این محصول امکان کنترل از روی دسته دارد و شما می توانید برای خاموش یا روشن کردن آن از طریق کنترل از روی دسته اقدام کنید. گنجایش مخزن این جاروبرقی حدود ۱٫۲ لیتر است و برای جمع کردن زباله های ریز و گرد و غبار و تمیز کردن خانه مناسب است. این جاروبرقی دو سری دارد که استفاده از هر کدام می تواند کار شما را ساده تر کند و نظافت را برای شما راحت تر کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک جاروبرقی های ایرانی و خارجی کدام است؟

قیمت جاروبرقی ال جی

همانطور که می دانید جاروبرقی ها با قیمت های مختلفی به فروش می رسند، چون امکانات مختلفی دارند. از جمله عواملی که می تواند سبب تغییر قیمت جاروبرقی شود شامل موارد زیر است:

  • توان موتور جاروبرقی
  • قدرت مکش جاروبرقی
  • سری های مختلف
  • تک کاره یا دوکاره بودن جاروبرقی
  • ظرفیت مخزن
  • طول سیم
  • نوع موتور
  • کشور تولید کننده
  • و…

قیمت جاروبرقی ۵۵۲۰ و قیمت جاروبرقی ۳۲۲۰ الجی در فروشگاه های اینترنتی مختلف متفاوت است چون هر کسی بر اساس گارانتی و خدماتی که ارائه می دهد و همچنین میزان سود موردنظر خود، قیمتی متفاوت برای فروش اعلام می کند به همین دلیل ما در وب سایت بریم خرید، یک لیست قیمت از این مدل جاروبرقی ها و همچنین سایر مدل های جاروبرقی برای شما قرار دادیم تا بتوانید به صورت همزمان قیمت تمام فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید و خرید خود را از فروشگاه موردنظرتان انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی بهترین جاروبرقی ال جی پرداختیم. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر را مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش انجام دهید.